- Jestem w ciąży! - powiedziałam, wchodząc do salonu.
Moja mina była bardzo poważna, a lewa ręka znajdywała się na brzuchu. Siedzieliśmy u Pedriego w domu, razem z kilkoma piłkarzami, ich żonami oraz z moimi dwiema przyjaciółkami.
- Co kurwa? - mówi Lewandowski.
- Przecież ja bezpłodny jestem - mruknął Ferran, który jako jedyny był pijany.
- Ale co ty masz z tym wspólnego? - pyta go Victoria.
- Nie wiem - wzruszył ramionami.
- Pedri, ja serio mówię - podeszłam do niego.
- Żartujesz sobie chyba - zaśmiał się nerwowo.
- Naprawdę - rzekłam śmiertelnie poważnie.
- Ja jestem za młody na bycie ojcem - mówi, wstaje i zaczyna nerwowo chodzić po pomieszczeniu.
- Nie chce nic mówić Pepi, ale skończyło się mleko, więc jeśli chcesz to możesz skoczyć po nie do sklepu - rzekł Gavi.
- Zamknij się, to są poważne tematy - Lewy zdzielił Pabla ręką po głowie.
- Przecież się zabezpieczaliśmy - złapał się za głowę.
- Ty nie wiesz, że to nie jest w 100% skuteczne? - zapytał go de Jong.
- Japierdole, nie no ja nie mogę być ojcem - szepcze pod nosem - pokaż test.
Wyciągnęłam rękę z testem i podałam mu go. Chłopak wziął go do ręki i zaczął mu się dokładnie przyglądać. Dołączył do niego Fermin, który zaciekawił się cała sprawą.
- Kurwa, jedna kreska, czyli serio jesteś w ciąży - powiedział Fermin.
- Zawsze myślałem, że dwie, ale jednak jedna - westchnął Pedro.
- Wy jesteście pierdolnięci - stwierdził Gavi - przecież jedna kreska mówi, że ktoś nie jest w ciąży.
- To ile kresek oznacza, że ktoś jest w ciąży? - spytał go Pedro z nadzieją, że jednak nie jest ojcem.
- Trzy - wzruszył ramionami.
- Obyś zmieścił się do okienka życia - powiedział Lewy i wyszedł do ogrodu.
- Może da się jeszcze Cię usunąć - westchnęła Charlotte.
- Ale o co wam chodzi? - pyta Gavira.
- Dwie kreski oznaczają, że ktoś jest w ciąży. Nie ma możliwości, aby na teście pojawiły się trzy kreski - tłumaczy mu Victoria.
- Całe życie żyłem w błędzie - młody Hiszpan ewidentnie posmutniał.
- Czyli ty sobie żartowałaś? - Gonzalez chce się jeszcze upewnić.
- Tak - odparłam i wybuchnęłam śmiechem z dziewczynami, które o wszystkim wiedziały.
- Jakbyś ty zobaczył swoją minę to byś padł - zaśmiał się z niego Fermin, który też o wszystkim wiedział.
- Ty o wszystkim widziałeś?! - pyta z wyrzutem.
- Każdy wiedział - odpowiedział za niego Ter Stegen.
- Halo, a ja? Ja nie wiedziałem! - rzekł Pablo.
- Specjalnie nie wiedziałeś, bo jeszcze coś byś popsuł, a tak to nawet dodałeś nam zabawy - odpieram.
- Kamień z serca - powiedział Pedri z ewidentną ulgą - przecież ja nie mógłbym być ojcem. Nie umiem w takie rzeczy.
CZYTASZ
More than love || Pedri
FanfictionOna - 20 letnia zawodowa siatkarka, która kocha psy i uwielbia spędzać czas z przyjaciółmi. Nigdy nie pomyślałaby, że jeden wieczorny jogging w towarzystwie swoich pupili, może zmienić jej życie. On - 21 letni zawodowy piłkarz FC Barcelony. Jego pr...