🫐11🫐

135 16 35
                                    

"James! Dışarıdan bir şeyler istiyor musun?"

Remus dışarı yürüyüşe çıkıyordu kafasını dağıtmak adına. Ona istemediğimi söyledim. Aklıma bir şey gelmemişti.

Tamam diyerek çıktığında da odada yalnız başıma kalmıştım. Bilgisayarımdan bir dizi açtım. Rastgele izlemeye başladım. Sadece kafamın dağılmasını istiyordum.

Onu düşünmemeye çalışıyordum belki de bilmiyordum. Nedense o öpüşme kafamda kalmıştı. Bana kasıtlı yapılmış olmasından dolayıydı muhtemelen.

Sanki ona ve yaşadığı bok çukuruna çok ihtiyacım varmış gibi. Kendi keyfi bilirdi.

Bugün dersler yoktu. Bir gün boyunca yatakta pinekleyecektim. Yanımdaki kahveden bir yudum aldım. Bir yandan dizi izlerken bir yandan da ders notlarını temize çekip kendi anlayabileceğim şekilde düzenliyordum.

Bir noktada çok verimliydi. Aynı anda üç iş falan yapıyordum. Notları temize çekiyor, dizi izliyor ve işte olanlar hakkında düşünüyordum.

Dün akşam Remus ile havadan sudan, kampüsteki dedikodulardan bahsederken ona bir anlığına Regulus ile yaşadıklarımızı, bunun benim açımdan nasıl göründüğünü anlatacaktım. Ama sonra bir şey beni durdurdu.

Kendi kendime gelin güvey oluyormuşum gibi hissettiren bir yanı vardı. Hem onun üstünde hak iddia edebilirdim hem de bunu yapmak sınırlarımı aşmak olurdu.

Acaba Remus da bana bazı şeyleri bu yüzden mi anlatmıyordu? Ama onun Sirius ile arasında bu denli karışık bir şey olamazdı ki? Onlar arkadaştı. Bizim Regulus ile ne olduğumuz bile belli değildi. Arkadaş olmaya çalışıyorduk.

Kendimi çok aptal ve ezik hissetmiştim dün. Ben günü onunla geçirmeyi planlarken -bunu içten içe istediğimi bu sabah fark etmiştim- o zaten sevgilisiyle takılmayı düşünüyormuş. Bir de bu yetmezmiş gibi onunla bütün gece içip orada, yerin dibine soktuğum o depoda dans etmiştim. Ondan beni eğlendirmesini istemiştim. Ne sikime istemiştim ki?

Bana götüyle gülüyor olmalıydı çünkü ben olsam kendime bu şekilde gülerdim. Hiç çaba göstermeden beni her seferinde kendi yanına getiriyordu. Bundan kesinlikle keyif alıyordu.

Ben onu değiştirecekken o beni değiştiriyordu. Benliğimi çalıyordu.

Herkesi kontrol edebildiğini düşünüyordu. Haksız sayılmazdı belki de. Onun sizi sürekli kendine çeken bir enerjisi vardı.

Bunun bir noktada sizinle sadece anı yaşamasında olduğu bir gerçekti. Size hakkında çok net bilgi vermiyordu. Yalnızca sikinin keyfi isterse veriyordu. Siz de her seferinde yanında bitiyordunuz.

O kendinden ödün vermiyordu, oysa siz bütün vaktinizi onunla harcıyordunuz. Ne uğruna? Onu değiştirmek için mi? Hah! Çok değiştirirsiniz. Ondan bir halt olmaz. Ergenin teki çünkü.

Ayrıca ne ara sevgili yapmıştı da beraber takılmaya başlamışlardı ki? Ben onun yanına gittiğim zamanlar sevgilisi olsa net anlardım. Bu mantıklı gelmiyordu.

Sarışın çocuğun ondan fazla beklentisi olduğu belliydi. Beni kıskanıyordu. Neden kıskanıyorsa? Sanırsın Regulus ile yatıyorum.

Beni tehdit olarak göreceği bir durum yoktu.

Telefonumdan gelen mesaj sesiyle hızlıca telefona uzandım. Neden bu kadar hızlı aldığımı bilmiyordum. Önemli bir şey olabileceğini düşünmüştüm. Telefonu sevmezdim çok.

Sirius dün gece Remus'un bana bir şeyler anlatıp anlatmadığını soruyordu. Açıkcası ona her şeyi bildiğimi falan söyleyip bir noktada gerçekleri söyletmeyi düşünmedim desem yalan olurdu.

i can fix him, jegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin