Uzay'ın isteği "Çakır"

2.1K 113 26
                                    



"Oğlum kapıyı açsana ellerim hamurlu"annemin seslenmesi ile oyunumu kapatıp odadan çıktım. Bu saatte gelen Serkan abim olurdu. Anahtarı almayı sevmezdi. Kaç kez bu konuda kavga etsekte o devam edince bende uğraşmayı bırakmıştım. Abime laf anlatmak duvarla konuşmanın arasında pek fark yoktu. Ayaklarımı sürüyerek hole doğru ilerledim. Üstümde sıfır kollu bir tişört,altımda ise kısa bir şort vardı. Kapı defalarca çalmıştı. Ona inat hep geç açıyordum.

Oh olsundu.

Kapıyı açmam ile abim sinirle soluk alıp verdiğini görünce alayla gülümsedim.

"Seni bir gün çok fena döveceğim Uzay. Elimde kalacaksın"dedi sinirle. Ellerinde poşetler vardı.

"İyi be. Ölmedin yaa"dedim sitemle. Abim başını sağa sola salladı sinirle. Uğraşmak istemiyordu belli.

"Al sende anahtarını abi. Niye ağlıyorsun"dedim mutfağa yanlarına giderek. Annem bana 'senden adam olmaz' bakışları atıyordu. Bende omzunu silkip gözlerimi devirdim.

Banane işte ben haklıydım.

"Annemmm döktürmüşsün yine sultanım"dedi abim annemin yanaklarını öperek. Annem onu gülümseyerek onu mıncaran ellerinden kurtulmaya çalışıyordu.

"Bir şey yapmadım oğlum"dedi neşeyle. Annemi böyle görmek bizi çok mutlu ediyordu. Babamdan çok çekmişti zamanında annem. İçkili gelir,sabaha kadar bizi uyutmazdı. Ben o zamanlar küçüktüm ama net hatırladığım şeyler vardı. En büyük acıyı annem ve abim görmüştü. Annemi bir kaç dövmüştü. Bizde onu korurken nasibimizi alırdık. Hele abim kaç kez eli yüzü kan içinde olurdu. Babamı dövemezdi ama bize gelen darbeleri korurdu. O yüzden herkesin kahramanı,ilk aşkı babası olurken benim abim olurdu. Abime o yüzden çok düşkündüm. Benim idolüm hep o olmuştu. O da benim ona düşkünlüğümü bilirdi. Gözlerim dolduğunu hissediyordum. Abim annemle bir şeyler konuşurken ona sarılma isteğim gelince birden ayağa kalktım. Onun yanına giderek kucağına oturdum. Abim birden ne olduğunu anlamamış olacak ki konuşmasını yarıda kesmişti.

"Yavrum iyi misin?"dedi ne olduğunu anlamayan sesiyle. Burnumu çekip abime sıkıca sarıldım. Ve omzuna sıkı bir öpücük kondurdum. Arada böyle duygusal şeyler yaşıyordum. Abimde sonradan anlamış olacak ki o da sıkıca bana sarıldı. Annemin bize burukça baktığını biliyordum. Bizi böyle gördükçe hem seviniyor hem de üzülüyordu. O yüzden daha fazla düşünmek istemedim. Sarıldığım bedenden ayrılıp abimin yanaklarını öptüm. O benim gözlerimi öptü.

"Çakır gelecek mi bugün oğlum"annemin söylenmesi ile kalp atışım hızlandı. Abimin kucağından kalkıp sandalyeye oturdum. Abime baktım. Umarım gelirdi.

"Evet annem gelicek. Hatta birazdan gelir"dediği an kapının çalması ile ayağa kalktım. Abim arkamdan mırıltılar çıkarsa da gülerek kapıyı açtım. Açtığım an gördüğüm beden ile nefesimi tuttum. Çok yakışıklı idi. Erkek kız fark etmeksizin herkesin aşık olacağı biriydi Çakır. Sadece görünüşü değildi onu o yapan. Tertemiz gönlüydü.

"İzin verde geçeyim bücür"dedi ve saçlarımı karıştırdı. Ona huysuzca baktım alttan alttan. Pek etkili olmasa da içeri adımladı. Onun gözünde asla değişmeyecektim. Onun için ben küçük bir kardeşten öteye gidemeyecektim.

Ben ise onun kardeşi değil,sevgilisi olmak istiyordum.

Evet ben abimin arkadaşına aşıktım hem de 15 yaşımdan beri....


Yeni kurgu geldi. Günde iki bölüm yazacağım buna. Birazdan diğer bölümde gelir. Umarım severek okursunuz. Bölümler uzun olmaz haberiniz ola. 💐💙💐💙💐

💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙

Abimin Arkadaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin