Bugün arkadaşlarım ile kafeye gidecektik. Dünden karar vermiştik. Şimdi de aynanın karşısında hazırlanıyordum. Ama ne giyeceğimi bilmiyordum. Şık olmasa da iddialı bir şey olsun istiyordum. Dolabımda ki öyle olan kıyafetleri sererek düşünmeye başladım. Aslında bu kadar uğraşmamın sebebi Çakır'a atacağım içindi. Dün gece konuştuğumuz kısımları kaç kez okumuştum.İçimde ki heyecanla giymek istediklerimi ayarladım ve telefonumu yere sabitleyerek dakika ayarladım ve arkama döndüm. Çok güzel bir fotoğraf çıkmıştı ortaya.
Çakır'ın konuşmamıza girdim ve bombayı fitilledim.
Çakır abim: Abi baksana bir sana bir şey soracağım.
İletildi...
Görüldü..
Çakır abim yazıyor....
Uzay: Sor Uzay.
Çakır abim: Vazgeçtim abi. Birde dövseydin.
Uzay: Yavrum yoğunum biraz. Affedersin. Sor bakalım dinliyorum.
Çakır abim: Ben bugün arkadaşlarım ile bulacağımda.
Uzay: Ne güzel işte. Kafa dinlersin biraz. Sonra ders çalışırsın
Çakır abim: Abi yaa böyle bir güzel günde ne ders çalışması. Neyse bak sana ne atacağım bekle.
Çakır abim:
Çakır abim: Nasıl olmuşum Çakır abi. Ateş ediyor muyum? ❤️🔥
Uzay: Uzay abicim zaten işlerden dolayı sinirlerim üst safada. Ne bu abicim. Kıyafet mi bu?
Çakır abim: Abi moda bu 😅 Bence çok güzel oldu. Hem artık böyle güzel giyinmek istiyorum. 💖
Uzay: Sen zaten güzel giyiniyorsun abicim. Böyle kıyafetlere gerek yok. Git güzel bir şeyler giy abicim.
Çakır abim: Abin siksin seni Çakır. Ulan kıskanıyor musun yoksa koruyor musun anlamadım ki/
Çakır abim: Hayır Çakır abi. Ben bunları giyip çıkacağım. Hem sen neden istemedin ki?
Uzay: Seni korumaya çalışıyorum abicim. Sen benim kardeşimsin. Ege'yi nasıl koruyorsam sende öylesin benim için.
Çakır abim: Benim korunmaya ihtiyacım yok Çakır abi. Emin ol ben kendimi korurum. Neyse çağırıyorlar beni. Ege'de yanımda haberin olsun.
Görüdü...
Uzay çevrimdışı...
Konuşmadan çıktım. Gözlerim dolsa da engellemeye çalıştım. O beni kardeşim dedikçe bütün ümitlerim yok oluyordu.
Bir gün beni seveceği günler olacak mıydı?
Çakır sadece Uzay'ı korumaya çalışıyor. Kıskandığı yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Genç KurguUzay'ın tek istediği Çakır'dı.O da Uzay'ı kardeşi olarak görüyordu. Texting/Düz/Kısa hikaye