İlk öpücük 🥰

845 76 30
                                    



Bebekler yazışma kısmında yanlış yapmışım galiba. Ama ben şey olarak düşündüm. Siz mesaj atarken karşı tarafın ismi gözüküyor ya ondan dolayı öyle yaptım. Öyle olarak düşünün olur mu?

Ege: Abim geliyor knka. Haberin olsun!

Uzaycık: Tamam kardeşim.
Çıkışıma gelecekti sözde :(

Ege: Knka toplantısı çıkmış
Birde sözünü dinleyeceğini sandı galiba
Kızla dediğim zaman ki yüz ifadesini görmen lazımdı

Uzaycık:Beni çok yoruyor kanka
Ne yapacağımı bilmiyorum!
Kıskanıyor gibi
Kıskanmıyor gibi

Ege: Sabret biraz kankam. Abim biraz
zor anlar biliyorsun.
Az kaldı.

Uzaycık:Neyse knka ben kıza döneyim

Ege: Bir şey olursa ara ya da yaz kanka.

🤩🤩

Havadan sudan konuşuyorduk Yasemin ile. Zaten bana aşık olduğu yoktu. Her zaman ki gibi Ege'nin oyununa ortak oluyordu. Parasıyla her şeyi yapan biriydi Yasemin.

"Gelmeyecek galiba senin ki"dedi sırıtarak. Ona bakıp omzumu silktim. Gelmesi gerekiyordu şimdiye kadar. Bende merak etmiştim. Gözüm hep dışardaydı.

"Galiba unutmalısın onu Uzaycım. Sevseydi burada olurdu şimdi"dedi alayla. Ona kaşlarını çatarak baktım. O ise kahkaha atıp oturduğu yerden bana doğru uzandı. Ben ise şaşkınca baktım. Ne yapıyordu ki? Yanağımı sıkıp göz kırptı.

"Ne yapı..."

"UZAY!!!" Çakır'ın sesiyle yerimde irkildim. Gelmişti. Ona dönüp baktım. Sinirden kaşlarını çatmış büyük adımlar ile buraya geliyordu. Öfkenin büyüklüğü attığı her adımda cafe inletmesinden belliydi.

"Offf adama bak bee"gözlerimi Yasemin'e çevirdim. Yırtardım onun ağzını. Sinirli bakışlarımı fark etmiş olacak ki sustu.

Yanımıza gelen Çakır'a anlamaz bakışlarımla baktım. İnandırıcı mıydı bilmiyordum.

"Çakır senin ne işin var burada?"dedim sahte şaşkınlıkla. Bir kere olsun kıza bakmayan Çakır, bütün öfkesini bana yöneltiyordu.

"Kalk gidiyoruz Uzay"dedi sert sesiyle.

"Niye ki oturuyoruz Çakır"dedim anlamamış gibi. İyice çatılan kaşlarına ek dilini dişlerinin üstünde gezdirdi. Galiba onu biraz sınıyordum.

"Uzay kalk hadi,hemen"dedi baskın sesiyle.

"Ama abi biz Uzay ile flört ediyoruz. İzin vermelisin. Tamam abisisiniz koruyacaksınız ama benden ona zarar gelmez"dedi bana çapkınca bakıp göz kırptı. Ona bakıp gülümsedim. O sırada kolumdan tutup ayağa kaldırdı. Sonra ona baktı ilk kez.

"Hadi bacım sende evine. Uzay'dan sana hiçbir şey olmaz."dedi ve beni dışarı sürükledi. Sesimi çıkarmadan onu takip ettim. Arabaya kadar beni sürükleyen Çakır, kapıyı açıp beni hızlıca içeri soktu.

"Yavaş ayı"dedim hızlı hareketlerine karşı.

"Kes sesini sikmeyeyim"dedi. O kadar sinirliydi ki dediği şeyin bile farkında değildi.

Senin tehdidi yerim bee adam!

Arabayı hızlıca park edip dışarı çıktı. Bende onunla çıktım. Onun evine gelmiştik. Büyük ihtimalle konuşacaktık.

"Hızlı yürü!"baskın sesine gözlerimi devirdim.

Umarım bu baskınlığını yatakta da görürdük Çakır bey!

Amin.

Aklımda ki düşünceler ile içeri girdim. Evde kimse yoktu. Acaba Ege nerdeydi? Onu takip edip odasına ilerledim. İçeri girer girmez kapıyı sertçe kapattı. İrkilip arkama döndüm

"Yavaş olsana Çakır"dedim bağırarak. Bana doğru ilerledi ve iki tarafımdan beni tutup kapıya yasladı sertçe.

"Ahh..."acıyan canımla inledim. Gözlerimi kapatmıştım. Açınca bana sinirle karışık bir duyguyla bakıyordu. Ne olduğunu anlamamıştım. Ama çok derindi.

"Neden bu kadar sinirlisin ki? Bir sevgilim ola..."sözümü kesen şey çok başka bir şeydi.

Çakır beni öpmüştü. Hemde dudağımdan. Ben ise şok olmuş bir şekilde gözlerimi açmıştım. Sert öpücüklerini karşılık vermediğim için çekilmişti.

"Karşılık ver"dedi nefesini dudaklarıma üfleyerek. Gülümseyip bu sefer ben öpmeye başladım. Sonunda Çakır'ı kendime yapmıştım.

Sonunda!!!



Bu kurgudan pek bir şey beklemeyin olur mu? Öylesine yazdım ben. Kısa olucak büyük ihtimalle. Texting bol olur.

Abimin Arkadaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin