Geçen yıllar!!

802 87 24
                                    

2 sene sonra

Üstümü düzeltirken aniden Anıl'ın girmesiyle irkildim. Kapı çalma gibi adeti yoktu arkadaşımın. Son kez saçlarımı da düzeltip parfümü sıkmaya başladım.

"Şu kapıyı kaç kere çal diyorum sana oğlum"ona baktığımda benim yatağıma oturmuş telefonuyla oynuyordu. Beni takmadığı belliydi. Masamda ki deodorantı üstüne attım. Kafasına gelmesiyle acı bir şekilde inledi. Galiba hızlı atmıştım.

"Sikeyim seni Uzay. Ne atıyorsun amk"diye söylenmeye başladı. Bir yandan başını ovuyordu. Canının acıdığını düşünmüyordum. Acısa şu an tepemde olurdu.

"Hadi yürü Anıl'ım. Geç kalacağız"bugün üniversite de etkinlik vardı. Eğlence için gidiyorduk.  Ayağa kalkıp üstünü düzeltti ve kapıdan çıktı. Bende onun arkasından çıktım. Mutfakta sesler geliyordu. Abim yine yemek yapıyordu belli.

"Abim biz çıkıyoruz"diye seslendim. Ayak sesini duymamla yanımıza geldi.

"Dışarıda yemek yemek yok gençler"dedi gülümseyerek. Anıl abime hayranlıkla bakıyordu. Salak resmen abimden hoşlanıyordu ama abim kesinlikle hetero biriydi.

(Abisinin ismini ne yaptığımı unuttum. Bilen varsa yorum yapsın lüffen. Baktım ama bulamadım🙁)

"Merak etme Sedat abi,senin yemeğinden başka bir şey yiyemeyiz"dedi salınarak. Gözlerim şokla açıldı. Resmen abime kur yapıyordu. Bu çocuktan alacağım çok ders vardı.

"Tamam bakalım. Gidin eğlenin"dedi abim gülümseyerek. Abime bakıp sarıldım. Benim için her şeyi yapıyordu. Atlattığım 2 seneyi onun sayesinde idi. Şu an böyle güçlüysem onun sayesinde idi. Üniversitede okuyorsam yine onun sayesinde idi. İyi ki vardı.

"Seni çok seviyorum abim"dedim ve göğsünün ortasına öptüm. Başımı okşayıp saçlarımdan öptü. Ona olan minnettarlığımı hep göstermek istiyordum.

"Hadi gidin artık,geç kalacaksınız." dedi ve son kez öpüp ayrıldım. Anıl abime el salladı. Cilveli puşt!

Arabaya bindikten sonra hemen ona döndüm. O da dikkatle arabayı çalıştırıp garajdan çıktı.

"Anıl çok belli ediyorsun kardeşim"dedim ciddi sesimle. Bana bakmadan konuşmaya başladı.

"Ne yapayım lan. Çok yakışıklı abin içim gidiyor"dedi ağzının suyuyla. Gözlerimi devirdim. Anlamayacaktı. Kaç kere olmaz dediysem anlamıyordu. Mırıldanıp yolu izlemeye başladım. Zaten kısa sürede gelmiştik.

"Kalabalık biraz"dedi Anıl burun kıvırarak. Hızlı adımlar ile ilerledik. Çok durmayacağımız belli olmuştu. Çünkü ortam çok kalabalıktı. Boş bir masaya gittik. Zaten hemen yanımıza bizim tayfa gelmişti.

"Hoşgeldiniz canlar" dedi Alperen. Yanında taze sevgilisi Serap'ta vardı. Giydiği kıyafetle resmen ışık saçıyordu.

"Yenge çok güzel olmuşsun"ona bakıp gülümsedim. O da göz kırpıp bardağını kaldırdı. Kafa kızdı. Yeni katılmıştı aramıza ama ayak uydurmuştu.

"Hiç sevmedim lan ben burayı" Melih'in ortama girişi ile ona baktım.

"Evet bok gibi amk. Bende içip kafa dağıtırız sanmıştım"dedi Anıl. Melih yanıma gelip kolunu omzuma attı.

"Bence Uzay'lara gidelim. Yemek var"dedi Anıl, herkese bakarak. Niyeti belliydi tabi. Alperen hemen başını salladı. O da çok severdi abimi. Hatta yemeklerini bayılırdı.

"Ben varım. Sedat abimi özledim hem"demesiyle Anıl onun suratına kılıfını attı. Kıskançlığı tutmuştu.

"Ulan Anıl. Şeytan diyor ki git Sedat abimi elinden al. Ama şükret ki şeytana uymam"dedi gülerek Alperen. Serap Alperen'in kolunu çimdirdi. Alperen gülerek inledi. Ama hepimiz dalga geçtiğini biliyorduk.

Eğlence yerini terk edip eve doğru sürdük arabaları. Her zaman ki yine bizde kafa dağıtacaktık. Benimde işime geliyordu. Abimin aklında kalmıyordum. Onu üzmek istemiyordum. O yüzden hep adımlarımı sağlam atıyordum. Düşünceler içindeyken telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim. Açıp baktığımda ise duraksadım.

Ege: Seni çok özledim 🥹

Cevap vermeden telefonumu kapattım. Konuşmak istemiyordum. Hele ki 2 senedir hiç yazmayan arkadaşımla hiç istemiyordum.

Artık o küçük Uzay değildim.

Abimin Arkadaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin