+Motorcu çocuk
-Lavin
-Uyuyor musun?bildirim panelinden mesaja bakıyordum, doğruldum ve bağdaş kurup oturdum. Ne istiyordu? bütün bağlantımız biter sanmıştım.
+Siz
-Ne istiyorsun?Mesajı hemen gördü ve bir kaç saniye bekledikten sonra yazdı.
+Motorcu çocuk
-Sadece bir buluşma+Siz
- Ne saçmalıyorsun?
- Çantamı aldım, işimiz bitti.Neden buluşmak istiyordu? kalbimin hızlandığını hissettiğim an durdum. Bir tuzak mıydı?
+Motorcu çocuk
- Bir şeyleri anlamak istiyordun hani?
- Yarın işten seni alacağım.Kafamı Mercan'a çevirdim uyuyordu masum bir şekilde. Bir daha buluşmayacağım demiştim ona ama içimden bir ses buluşmam gerektiğini söylüyordu.
+Siz
-Merak etmiyorum artık.
-Normal hayatıma geri dönmek istiyorum sadece+Motorcu çocuk
-Çok geç+siz
- Ne?+Motorcu çocuk
- Yarın anlarsın Lavin.
- İyi geceler.+Siz
-Hayır
-Böyle söyleyerek senden daha çok korkmamı sağlıyorsun.
-Daha ismini bile bilmiyorum ve seninle öylesine buluşayım mı yani?+Motorcu çocuk
-Aral.+Siz
-Ha?+Motorcu çocuk
-İsmim Aral.Bir an durdum ve bu ismi içimden bir kaç kere tekrarladım, bir şeyler hissediyordum ama anlam veremedim. Tekrar Mercan'a baktım, onun arkasından iş çevirmek istemiyordum ama... gitmek istiyordum... onunla buluşmak istiyordum... Neler döndüğünü anlamak.
Derin bir nefes aldım ve hâlâ etejerimin üzerinde duran şapkaya baktım. Onun şapkasıydı. Mercan öğrendikten sonra çok kızacaktı bu yüzden kendime küçük bir bahane bulmuştum, öylesine buluşmuyordum nasıl olsa bende kalan şapkasını verecektim.
+Siz
-Tamam, yarın görüşürüz.Mesajım görüldüde kaldı... kafamı yastığa koydum ve içimde ki huzursuzluk ile uykuya daldım.
Sabahın ilk ışıklarıyla ve kafamda ki ağrı ile doğrulup hala uyuyan Mercan'a baktım. Mercan bugün işe gitmeyecekti o yüzden onu uyandırıp tatilini mahvetmek istemedim sessiz adımlar ile banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Bir kaç saniye durdum ve dünkü konuşmayı hatırladım kahretsin... Ayık kafayla konuşmuştum onunla ama doğru bir karar olup olmadığını hala sorguluyordum..
+Doğuş💤
-Kapıdayım cancan in hadi
-Taksicini bekletmek mi? hiç yakıştıramadım :(Telefona gelen mesaja gülümsedim ve mutfaktan bir şeyler atıştırıp hemen üzerimi değiştirdim, gri geniş bir jean ve üzerine de siyah bir crop giyip deri ceketimi aldım. Hemen üst kata çıkıp sessizce etejerimin üzerinde ki şapkayı alıp Kapıya çıktım, Doğuş arabaya yaslanmış sigara içiyordu.
"İçme artık şu illeti be" arabaya doğru ilerken konuştum.
"Liseden beri aynı şeyi söylüyorsun, bıkmadın mı?" Sigaradan son yudumu alıp attı ve ayağı ile ezdi.
"Bu taksicilik mevzusu ne kadar sürecek?" arabaya binerken konuştum o da hemen ardımdan sürücü koltuğuna oturdu.
"Güvenliğin sağlanana dek"
"Sanki peşimde silahlı adamlar varmış gibi konuşma Doğuş"
"İki gün önce söylediklerin ile şimdi ki çelişiyor hanımefendi" Göz kırptı ve arabayı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CASUS
Romance+Motorcu çocuk - Yarın anlarsın Lavin. - İyi geceler. +Siz -Hayır -Böyle söyleyerek senden daha çok korkmamı sağlıyorsun. -Daha ismini bile bilmiyorum ve seninle öylesine buluşayım mı yani? +Motorcu çocuk -Aral. +Siz -Ha? +Motorcu çocuk -İsmim Ar...