Chapter 5

120 13 5
                                    

° Ohh sweetie ,
monsters are real and they look like people °

______________________________________

Enola pov :

මට තාමත් හිතා ගන්න බෑ උන කිසිම දෙයක්, හැමදෙයක්ම නිකන් ක්ෂණයෙන් වෙනස් උනා වගේ දැනුනේ .ඊයේ රෑ සිදුවීමෙන් පස්සේ ටේහියොන්ගෙ  මිනිස්සු මාව ආයෙත් අර කාමරෙට එක්කන් ගිහින් දොර වැහුවා...මුලු රෑම මම කරේ ඇස් රතු වෙනකන් අඩපු එක මට හරියට නින්දක් තිබ්බෙ නෑ .මම හයීයෙන් කෑ ගහ ගහ ඇඩුවෙත් නෑ මොකද මට ඒ තරම් ශක්තියක් තිබ්බෙ නෑ.
පාන්දර 1ට 2ට වගේ ගෑනු කෙනෙක් කාමරේ ඇතුලට ඇවිත් මාව කාමරෙන් එලියට එක්කන් ආවා . මම එලියට ආවත් හරි බොඩි ගාඩ්ස්ලා මගේ වටේටම වට උනා..එතන තිබ්බ ලිෆ්ට් එකේ නැගලා අපි පහලම තට්ටුවට ආවා එතන ක්ලබ් එකක්...මම මෙතන මීට කලින් දැකලා තිබ්බෙ නම් නෑ .මේ සෝල් නොවෙන බව නම් මට තේරුනා. එයාලා මාව බලෙන්ම වගේ කාර් එක ඇතුලට නග්ග ගත්තා. ඇත්තෙන්ම මට පැනලා යන්න ක්‍රමයක් හිතා ගන්න බැරුවයී හිටියෙ කොහොම පැනලා යන්නද හැම තැනින්ම මිනිස්සු වට කරන් . මම කාර් එකට නැග්ගයීන් පස්සේ අර ආව ගෑනු කෙනත් වාහනේට නැග්ගා..

එයා ගොඩක් තරුන පාටයී .ටේහියොන්ගෙ වයසෙ වගේ කොන්ඩෙ පැත්තට කඩලා දාලායී තිබ්බෙ එයගේ ශර්ට් එකෙ අත වැලමිට ගාවට වෙනකල් නමලා තිබ්බෙ .  එක අතක් දිගට ටැටූස් ගහලා.එයාට තුබ්බෙ හරිම ස්වාභාවික ලස්සනක් . ඒ වගේම මහා නපුරු මූණක්.එයා මන් දිහා බැලුවෙත් පුදුම කේන්තියකින් හරියට මම එයාට ලොකු වරදක් කරලා තිබ්බ වගේ...

එයා මාව එක්කන් ආවෙ ලොකු ගෙයකට ඒකට ගෙයක් කියන්න බෑ ඒක බන්ගලෝ එකක් වගේ...මාව ගේ ඇතුලට එක්කන් ඇවිත් ආයෙත් කාමරෙකට දාල දොර වහුවා.

ඇද උඩට වෙලා ටිකක් හාන්සි වෙලා හිටිය නිසා මට එහෙම්මම නින්ද ගිහින් තිබ්බා.
මම නැගිටිද්දී වෙලාව 8යී.මම ඒ වෙලවට නැගිට්ටෙත් මම හිටිය කාමරේට කව්ද එනවා ඇහිච්ච නිසා..

ඒ පිරිමි කෙනෙක් .නෑ එයා ටිකක් වෙනස් කෙනෙක් මගෙ කාමරේ එහෙටයී මෙහෙටයී පිස්සුවෙන් වගේ ඇවිදිද්දිම මට ඒක තේරුනා .

𝘼/𝙣 𝙥𝙤𝙫,

"ආ...කෙල්ලේ ඔයා නැගිට්ට එක හොදයී නැත්තන් මට හෙන ගේමක් දෙන්න වෙනවා ඔයාව නැගිට්ටවන්න...පොඩ්ඩකින්න මම ඔයාගෙ ඇදුම ගෙනත් දෙනම් එකොලහා වෙද්දි පල්ලියේ ඉන්නත් එපැයී. "

𝖍𝖊𝖑𝖑 | 𝖔𝖓𝖌𝖔𝖎𝖓𝖌Where stories live. Discover now