Multi: Model/Levla Vazgeçti
Elimi duvara koyup hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ediyordum. Yorulmuştum yok olmayı isteyecek kadar çok yorulmuştum.
Ben hak etmemiştim ki.. Ben sadece inanmıştım, ona inanmıştım.
Aldatılmak benim suçum değildi.
Aklımda bir ay öncesi geldi, aldattığını itiraf ettiği an. İlk sevgililer günümüzdü her şey o kadar güzel ve göz kamaştırıcıydı ki hayran kalmamak elde değildi. Ama o hayranlık o iki kelimeyle her şeyi yakıp yıkmıştı.
Seni aldattım.
Sevgililer gününde aldatıldığımı öğrenmiştim... Tabikide ilişkimiz bitmişti ben bir ay boyunca kafamı dinlendikten sonra tekrardan üniversiteye dönmüştüm. Bu süreçte kimseyi yanımda istememiş sadece ayrıldığımızı söylemiştim.
Egemen ile aynı arkadaş grubunda olduğumuza rağmen onlarda ayrılık sebebini bilmiyorum ve bu yüzden sürekli üstüme geliyorlardı.
Onlara göre sorun Sürekli bendim. Egemen'le sevgili olmak istemediğim için baya peşimden koşmuştu en sonunda canıma tak ettiği için arkadaşlarında ısrarıyla kabul etmiştim. Ama nerden bile bilecektim ki aldatılacağımı...
Hep birlikte masada otururken Egemen benimle ilgili bir şey değince arkadaşlarınız tekrardan başlamıştı.
'Kesin yine abartıyorsun Ayla.'
'Barışın işte.'
'Egemen gibi birini zor bulsun.'
'Çocuk uğruna köpek oldu affet işte.'
'Seni aldatmış gibi davranma.'
Bu son cümleyle Egemen beni aldattığını bu yüzden ayrıldığımızı ve pişman olduğunu söylemişti. Gözümün önüne Egemen'in bana anlattığı o an ki hissettiklerim o bir ayki süreç gelirken daha fazla dayanamayıp masadan ayrılıp kampüsten çıkmıştım.
Şu an ise dışarıda kaldırım duvarını tutup ağlayarak duygu patlaması yaşıyordum.
"LAN!" diye gelen bağırma sesiyle göz yaşlarımı silerek başımı kaldırım. Arden koşarcasına yanıma geliyordu.
"Ayla ne oldu şttt tamam tamam ağlama gel buraya." deyip sıkıca bana sarılmıştı. Biraz öyle kaldıktan sonra geri çekip göz yaşlarımı sıkıyordu. Yüzü o kadar endişeli bı hâldeydi ki içimden o kadar mı berbat gözüküyorum sorusunu sormadan edememiştim.
"Ağlama lütfen ağlama canım yanıyor amk. O it mi bir şey yaptı gidip onu çıktığını yere sokmazsam banada Arden demesinler. Ayla bir şey söyle bak delirecem sen burada dur tamam mı? Gidip o masayı onlara monte e-"
Arden sinirle konuşup tam gidecekken kolundan tutup onu çekerek sıkıca ona sarıldım. Az önce satılmasına karşılık vermemiştim ama şu an ona sarılma ihtiyacı hissetmiştim.
"Gitme sadece sarıl." dedim zar zor çıkan sesimle. Dediğimi yapmıştı konuşmadan gitmeden sıkıca bana sarılmıştı. Ardaki boy farkından dolayı sırtı ağrımış olacak ki belimdeki kolunu dahada sıkılaştırıp beni kaldıralım ayaklarını yerden kesmişti. Beni taşıyarak sarılıyor burnu boynumda geziyordu.
Tüy gibi boynuma konan öpücükle Arden'in boynunda olan kollarımı dahada sıkılaştırıp ona daha sıkı sarılarak kokusunu içime çektim.
Tarifsiz, nefes kesici çok güzel bi kokuydu..
Beni dahada yukarı taşıyıp duvarın üstüne oturtarak geri çekilip iki bacağımın arasına yerleşmişti. Elini kaldırıp göz yaşlarımı silerek saçlarımı geriye itmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEVLÂ #Texting
Literatura Femininaİmkansız gibi gözüken🎶 Arden: Sadece görünce değil düşününce bile kalbinin ilk önce sıkışıp sonra delicesine atması. Arden: Başına bir şey gelecek diye korkman. Arden: Onu herkesten her şeyden korumak istemen. Arden: Tek bi tebessümü için herkesi h...