58

7 2 0
                                    

"Ya bak ısırıcam seni artık uslu dur Arden!" dedim bağırarak. Ne kadar ona tripli olsanda birlikte eve gelmiştik. Ben mutfağa geçmiş atıştırmalık bir şeyler hazırlarken üstüme gülüyordu.

"Isır yavrum ısırma mı diyorum?" dedi önüme düşen saçlarımı geriye iterek.

"Sen çok pislik birisin!" dedim gözlerine bakarak tekrardan gülen Arden'le kaşlarımı çatıp göz temasını bozarak dudak büzdüm.

"Yavrum dudaklarını şöyle büzme dayanamıyorum bilmiyor musun?"

"Eve geldiğimizden beri üstüme gülüyorsun ama."

"Aşkım kızla kavga eden sensin ben değilim ki bırak biraz eğleneyim."

"Git o zaman kızla eğlen Arden kız sana yavşadı ya 'Güneş kremi sür' ne demek ne demek bende yanındaydım ne diye bana söylemedi? Aptal karaktersiz pislik or-" kelimemi tamamlayamadan Arden elini ağzıma koymuştu.

"Şttt sakin ol senin gibi bi hanımefendiye küfür yakışmaz." demesiyle eline vurup elini çektim.

"Ne küfür edecem be orangutan suratlı diyecektim alt üstü." dememle tekrardan gülmüştü.

"Bebeğim benim." deyip belime sarılmasıyla karşılık vermedim çünkü beni çok sinir ediyordu.

"Sarılmayacak mısın?" diye konuştu ciddi bı ses tonuyla.

"Hayır." dedim inatla ama bu inadımın sürmeyeceğini biliyordum.

"Ben bir şey yapmadım sende biliyorsun." dedi bı elini saçlarıma çıkarıp okşayarak

"Ama ben kızla laf dalaşındayken gülüyordun."

"Yavrum ne yapayım ilk defa beni kıskanmışsın hoşuma gitti ondan."

"Gitmesin hoşuna falan delirtme beni Arden!"

"Tamam aşkım şimdi sarılabilir misin?" demesiyle düşündüm bence sarılabilirdim.

"Çok az." dememle kısık gülme sesini duydum hiç takmayarak kollarımı boynuna doladım.

"Bebeğim benim güzel kızım Levlâ'm.." deyip boynumdan derin nefesler alıp vererek öpücük konduruyordu.

"Kızımız olursa adı Levla olsun mu?" diye tekrardan konuşmasıyla şaşırmıştım açıkçası. Tamam yani Arden'in ciddi düşündüğünü biliyordum ama bu kadar derin düşündüğünü istediğini tahmin etmemiştim.

"Bir şey demiyecek misin?" demesiyle düşündüğüm düşüncelerden kurtulup geri çekilerek ona baktım.

"Bana kullandığın kelimeyi kızımızla paylaşabileceğimi düşünmüyorum." dememle bir şeyleri anlamaya çalışır gibi gözlerime bakıyordu. Daha fazla dayanamayarak kahkaha attım.

"Şaka yaptım şapşik şey tabikide olur." dememle o da rahatlarcasına nefes vererek gülmüştü. Burnumu tutup sıkmasıyla eline vurdum.

"Sen nasıl tatlısın böyle ya asıl seni ısırarak olan benim bence." demesiyle onu kendimden uzaklaştırdım.

"Bak uzak dur benden çok sinirlerini bozuyorsun." dememle 'Allah Allah' diyerek tekrardan belime sarıldı.

"Arden."

"Yavrum bı uslu dur öpeyim sonra ne dersen o olur zaten." deyip belimden bir elini çekip çeneme çıkarsak çenemi tutup dudaklarımı araladı. Başını eğip yaklaştırarak alt dudağımı iki dudağının arasına hapsetti. Sanki tadını alıyormuşçasına tadını çıkara çıkara emiyor inlememle ısırıyordu.

"Sen nasıl bir şeysin böyle aklımı fikrimi her şeyimi kaybettiriyorsun bana. Gözüm kalbim beynim her şeyim seni görüyor seni istiyor seni seviyor bı sen varsın ve hepte sen olacaksın." dedi kısık bı sesle hep öpüyor hemde bu cümleleri kuruyordu.

Kapalı olan gözlerimle "Arden." diye mırıldandım dudaklarını konuşmama fırsat bile vermiyordu.

"Yavrum benim biraz salona geçelim mi?" demediyse başımı salladım, bende öyle bi etki uyandırıyordu ki içmeden bile sarhoş olabiliyordum bı öpüşü aklımı başımdan alabiliyordu.

"Hmhm." diye mırıldandım anın büyüsüne kapılıp. Beni kucağına alıp salona geçip L koltuğa uzandırarak üzerime uzandı. Kaldığımız yerden devam ederek öpüşmeye başladık. Kalın dudakları sürekli üstünlüğü ele geçiriyordu ve beni sürekli tahrik ediyordu. Dudağını sinirle ısırmamla dudaklarından bi inleme sesi çıkmıştı. Benim gibi tahrik olsun istiyordum. Ne yapmak istediğimi anlamış olacak gibi dudaklarımızı ayırıp 'yapma' deyip tekrardan öpmeye devam etti.

Boynumda dilini gezdirirken akıntım olacağını fark ederek bacaklarımı kapatmaya çalıştım. Arden böyleydi işte onunlayken ıslanıyordum onu deli gibi arzuluyordum. Ve de aynısını ondan bekliyordum. "Yavrum aç şu bacaklarını hisset güzelce kasma kendini bırak aksın." dedi üstlerimizi çıkararak.

"Arden." deyip inlememle göğüsümü sıktı.

"Rahat ol Ayla." diyerek üstümüzde ki her şeyi iç çamaşırlarımızı bile çıkardı.

"Ahh Arden çek şu elini ıslanacam." dedim ısrarla parmaklarını dolaştırıyordu.

"Bırak aksın kasma kendini."

"Çek elini!"

"Ayla bırak diyorum sana bende ıslanıyorum farkındaysan." dedi dişlerini sıkarak. Kan ter içinde kalmıştık.

"Ahh Arden elleme." dedim. Eli kadınlığımda dolaşıyor daha çok tahrik ediyordu.

"Şu an deli gibi içinde ıslanmak istiyorum içini ıslatmak istiyorum ama daha zamanı var güzelim onada sıra gelecek. S*ktir Ayla bu kadar fazla mı beni arzuluyorsun. Çok güzelsin ama ver elini güzelim." deyip diğer eliyle elimi tutarak bacak arasına yerleştirdi.

"Sık güzelim."

"Çok büyük." dedim elimde bile kocaman kalmıştı.

"Sadece sen varken böyle büyük ahhh tırnaklarını geçirme öyle yavrum s*ktir amk rahatlayamıyorum. Kıvranma Ayla aferin dahada aç bacaklarını kasma kendini Ayla sürtecem sadece." deyip kendini bastırarak sürtmesiyle rahatlamıştım.

"Ohhh." dedim.

"Güzel değil mi?"

"Hmhm dahada."

"Oluyor mu istediğin gibi?" demesiyle başımı salladım onu içimde istiyordum.

"Hmhm ahh Arden gi-gir."

"Olmaz yavrum daha yeniyiz sende emin olmadıkça, uzun süreli bir ilişkimiz olmadıkça birlikte olamayız." dedi kesik kesik.

"Ama ahh Arden daha sert." dedim ağlamışımdır istiyordum şu an

"Sen iste yeter." deyip kendini bastırıp göğüsümü ısırmasıyla daha sesli inledim.

"Ah Arden." deyip elimi aramıza koyarak erkekliğini tutup sıktım.

"Yavrum emerim seni yapma Ayla uslu dur s*ktir sen durmayacaksın. Arkanı döndürelim deyip beni yüz üstü çevirerek üstümde yer edindi.

"Dahada ateşinde yanalım o zaman şu kalçaların tadına da bakmalıyız değil mi?" deyip kalçalarımı avuçlayıp sıktı.

...

LEVLÂ #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin