"Aylaaa yemek hazır." diye bağıran Arden ile puzzle yapmayı bırakarak mutfağa geçtim.
"Geldiiim."
"Hoşgeldin yavrum." deyip yanağımdan seslice öpmesiyle gülüp yerime oturdum.
"Yemekleri beğenirsem seni kendime alacam." dedim iki elimi birbirine sürterek çünkü yemekler efso gözüküyorlardı.
"Almama ihtimalin olduğunu düşünmüyorum." deyip yerine oturup göz kırpmasıyla omuz silktim. Bu çocuk egolunun tekiydi, aptal.
"Sen yemek yapmayı ne zaman öğrendin?" diye sordum pilav yerken gayet güzel yapmıştı eşek.
"Babam vefat ettikten sonra. Öncesinde babam mutfağa girince bende geçerdim az buçuk bilgim vardı o vefat etti annem olacak kadın gidip evlendi mecbur öğrendim." demesiyle başımı üzgünce salladım, ne diyeceğimi bilememiştim...
"Allah rahmet eylesin. Şey baban ne iş yapıyordu?" diye konuştum gergince.
"Kendisi şefti çok ünlü bı restorantta çalışıyordu."
"Vayy çok iyiymiş." dedim.
"Öyle."
"Evde yemekleri baban mı yapardı?"
"Aşırı yorgun olursa annem yapardı değilse genellikle babam yapıyordu." dedi yemek bankasına dalarak.
"İyiymiş artık bizde de sen yaparsın." dedim onun moodunu yerine getirmeye çalışarak.
"Bencil misin kızım sen birlikte yapmak varken niye bana yıkıyorsun." dedi sahte sinirle.
"Aşkım birlikte olursak yemeği unuturuz sen kendini tanımıyor musun?" deyip gülmemle başını salladı.
"Doğru."
"Hem ben yemek yapmayı bilmiyorum ki annem bana öğretmedi."
"Hiç mi?"
"Hiç yani ben sürekli ders çalışıyordum çok nadir anneme yardım ederdim sadece pastlarda iyiyim onda da sürekli babamla yapardık." dedim aklıma o zamanlar gelirken gülmeden edememiştim.
"Şımarık kız seni."
"Sensin şımarık onlar bana kıyamıyorlardı."
Arden'in "Tamam tamam dediğin gibi olsun ben sana öğretirim." deyip gülmesiyle omuz silktim.
"Hah sen mi hiç sanmıyorum." dedim.
"İyi bı öğreticiyimdir şekil a'dan anlaşıldığı üzere." deyip başını sağa doğru çevirip boynunun sol tarafındaki kızarıklığı göstererek, ben yapmıştım kızarıklıktan çok morluk olmuştu.
"Sen sen cidden çok pisliksin." dedim şaşkınlık ve sinirle.
"Yavrum ben mi sana yap dedim sen yaptın." demesiyle sinirle önümdeki suyu içtim.
"Senin yüzünden saçma bir atmosferin içine sokuyorsun beni!"
"Bı bilsen daha nasıl atmosferlerde olacaz." deyip uzun bı ıslık çalmasıyla bardağımda kalan birkaç damlalık suyu yüzüne döktüm.
"Yemeğini ye Arden!" dememle kendisi gülmeye devam etmişti ben ise onu takmamaya çalışarak önümdeki yemeğe odaklandım. Birlikte güzelce yemeğimizi bitirmiştik genel olarak Arden benle uğraşmıştı ben ise trip atmıştım. Şimdi ise birlikte mutfağı toparlıyorduk.
"Yavrum mutfağa da yakışıyormuşsun dediğin kadar beceriksiz değilmişsin." deyip düşürdüğüm çatalı gülerek almasıyla tersçe ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEVLÂ #Texting
Chick-Litİmkansız gibi gözüken🎶 Arden: Sadece görünce değil düşününce bile kalbinin ilk önce sıkışıp sonra delicesine atması. Arden: Başına bir şey gelecek diye korkman. Arden: Onu herkesten her şeyden korumak istemen. Arden: Tek bi tebessümü için herkesi h...