Nabi: Jaka tajemnica? Mów.
JK: M-może lepiej nie...
Nabi: No dalej powiedz mi, nikomu nie powiem
JK: Obiecujesz?
Nabi: Tak, no powiedz mi
JK: Nie mogę mieć dzieci...
Nabi: Ktoś ci obciął? genetycznie?
JK: No wiesz...za dzieciaka biegło się nago na dworze i był taki groźny pies na łańcuchu, ale się zerwał... czy ja mogę tego nie dokańczać?
Nabi: Wiesz chyba domyślam sie co się dalej działo... czemu ty biegałeś nago po podwórku??
JK: Było lato, mieliśmy basen rozłożony, chciałem trochę popływać, a że wokół nas nie było żadnych sąsiadów to zdjąłem z siebie wszystko... Błagam cię, nie mów tego nikomu, przecież to jest takie głupie...
*Trochę się zawstydził tym wyznaniem*Nabi: Spoko nie powiem nikomu, ale fakt to jest większa głupota niż Jimin w uno
JK: Czy to będzie miało jakiś wpływ na spotykanie się z Jumi?
Nabi: Nie no gdzie to lepiej dla niej i dla ciebie, że nie możesz otworzyć fabryki dzieci
JK: Moje biedne dzieci, których nigdy nie ulepię...
Yoongi: Kto czego nie ulepi?
Nabi: Ja twojego mózgu
JK: *Zestresował się*
Yyyy... Tak! twojego mózgu nie da się ulepić!
*Nerwowy śmiech*
*Zaczyna się pocić*Nabi: Idź tam dzieci pilnować
Yoongi: Jungkook uważaj bo jezioro nam z piętra zrobisz przez swój pot co
JK: Co!? ja!? Ja się nie spociłem, po prostu się dopiero umyłem i nie wytarłem Wiesz chyba właśnie Jumi wzięła twój telefon, szybko musisz tam iść i jej zabrać!
*Próbuje go spławić*Yoongi: JUMI NIE SPRAWDZAJ GALERII ANI WIADOMOŚCI ANI HISTORII WYSZUKIWANIA!
JK: Ale się obsrał. Chyba powinnaś sprawdzić jego telefon, dużo tam możesz znaleźć
Nabi: Też tak sądze, ale nie wiem czy moje oczy są na to gotowe... a co mi tam, YOONGI MOGE ZADZWONIĆ Z TWOJEGO TELEFONU BO MÓJ SIE ROZŁADOWAŁ?
JK: Ja Jumi telefon sprawdzam co jakiś czas, ale nie mów jej o tym... Ona mnie zabije jak się dowie... a tak to i tobie mogę zdawać relacje. W galerii to ma tylko zachody, zwierzęta i mnie, jeśli chodzi o wiadomości to jest czysta, aczkolwiek Jimin się nie hamuje jak do niej pisze, na szczęście Jumi jest głupia i nigdy nie czai, ale najbardziej zaniepokoiła mnie jej historia wyszukiwania...
Nabi: GADAJ CO TAM JEST
JK: Było tam... "Dlaczego rodzice zawsze omawiają sprawy dla dorosłych w nocy?" albo "Dlaczego nie mam okresu?" i jeszcze "Dlaczego chłopaki lubią cycki?" Ja się bałem zapytać czemu to wpisywała, jeszcze by ogarnęła, że grzebałem jej w telefonie...
CZYTASZ
Trudne Sprawy Pato Rodzinki | Bts
FanfictionCHORA ODKLEJA NIE WCHODŹ BO ZNISZCZYSZ SOBIE MÓZG! Pisane razem z wafel_szuginista <3 (Rozdziały dodawane co 2 lub 3 dni)