𝘗𝘪𝘤 𝘚𝘮𝘪𝘭𝘦

84 5 5
                                    

İlk Hikayemdir.~

Hızlı bölüm atıyorum!

Başta sarmasada sonradan saracağına eminim!

Çok Okul kitapları okuduğum için yazmaya karar verdim.

Umarım beğenirsiniz.

Yorum atıp hikayeye oy verirseniz çok mutlu olurum.

-----

Alarmım ile uyandığımda okula gitmemek için kız kardeşime bağırmıştım. Bitmiyordu şu sikik okul,ve kardeşim yaşına göre benden daha büyük davranıyordu? Ben onun yaşında iken öyle değildim. Neyse hazırlandım kardeşime haber verdim ve yola koyuldum.

Bugün yine Minho malı (üzgünüm minhom 😢) bana hangi zorbalıkları yapacağını merak ediyordum kendisi çok popülerdi benim ise bir zayıflığımı görseler direk Minho'ya anlatıyorlar Minho'da beni, ya kendisi yada grubu ile ezikleyip dövüyorlardı. Bazenleri ise Minho'nun canı sıkılıyor bütün ifşalarımı yüzüme vuruyor beni teneffüslerde asla rahat bırakmıyordu. Keşke Minho ile aynı sınıfta olmasaydım.

Benim çocukluk arkadaşlarım vardı bunlar; Felix, Jeongin, Seungmin'di. Jeongin bizden 1 yaş küçük olduğu için 11. Sınıfa gidiyor. Okula varıp sınıfıma çıktım ve boş sıraya kafamı gömüp dersin başlamasını, ön masanın ve yanımdaki sıraya arkadaşlarımın oturmasını beklemiştim.

Kafama yediğim şaplakla bağırdım. Anırdım mı demeliyim?

"Ahh"

Bana şaplak atan Seungmin ayı gibi anırıyor yanında Felix ile Jeongin'de kıkırdıyordu.

Mallar

"Aa Jeongin sen niye geldin?"

"Seungmin bana bir şey verecekte"

"Hee tamam"

Seungmin elindeki poşeti Jeongin'e verdiğinde Jeongin 'Görüşürüz' deyip çıkmıştı ve ben hemen söze atılmıştım.

"Hadi hoca gelesiye dedikodu edelim"

Dediğimde hepsi bir ağızdan 'Tamam' demişlerdi. Felix yanıma oturduğunda (sıra arkadaşı bu arada) hemen konuşmaya başlamıştım.

Müq dedikodu başlıyo

"Beni Minho ne zaman salıcak yaa!"

"Kanka çocuk sana zorbalık yapmaktan hoşlanıyor hiç anlamadın mı sana hep bulaştığındaki sırıtışından!"

Felix'in dediğini biraz düşündüm cidden bu doğruydu hep sırıtıyordu.

"Kanka ama bir kurtulsam var ya hayatı doğru düzgün yaşayacağım amk!!"

(Çok müqmüş)

Tam küfür etmem ile hoca içeri girmişti.

"Han Jisung! Laflarına sahip çık!"

Hocada başımızı bela olunca offlayıp özür dilemek zorunda kalmıştım. Şimdi mi gelecek zamanı buldu bu hocada

Öğle arasında yemeğimi arkadaşlarımla yedim. Onlardan izin alıp sınıfa çıktım. Çıkmaz olaydım amına koduklarım (pardonn linom 😭) bana yine zorbalık yapıp bütün kova suyu üzerime boşaltmışlardı buna artık zorbalık denemeyecek şekilde alışmıştım ama dalgınlığıma geldiği için ben şaşırıp onlara bakıyordum onlarda kahkaha atıp duruyorlardı. Üzerimde beyaz vardı siktir.. Bütün gün böyle gezemezdim. Resmen üzerim tamamen belli oluyordu. Minho beni böyle görünce yüzünü bir piç sırıtışı kaplamıştı. Bu sefer içimden 'siktir' çekeceğime dışımdan demiştim. Ne kadar acınası haldeyim. Derin nefes alıp yerime gidiyordum ki Minho kolundan tutup beni geriye itmişti. Artık dayanamayıp konuşmuştum.

"Ne istiyorsun Minho?"

"Bir şey istediğim yok?"

Bu çocuk cidden beni dedirtecekti. O ZAMAN SAL BENİ!!!

"Çekil önümden"

Sırama doğru ilerlemiştim tam sırama oturduğum zaman Minho yanıma gelmeye başlamıştı. O sıra BOM! Kapıyı sertçe açan yakışıklı canım kankilerim beni kurtarmaya gelmişlerdi. Felix hemen bağırmıştı.

"Ne istiyorsunuz amk Jisung'tan?"

Chanlar (Minho'nun arkadaşları işte ne sandınız) epey şaşırmıştı. Seungmin çocukların yanından geçerken Chan'ın penisine dizi ile bir tane geçirmişti Chan ise yere kapaklanmıştı. Minho'da geri çekilmek zorunda kalmıştı. Kankalarım hemen yanıma gelip iyi olup olmadığımı sormuşlardı bende 'iyiyim' diyerek geçiştirmiştim hep aynı boklar oluyordu zaten.

Okul çıkışı hep birlikte yürürken artık yollarımızı ayırmamız gerekiyordu.

"Bye bye!"

"Görüşürüz Jisungg!!"

Eve gelip içeri girince canım kardeşim Jennie beni karşılamıştı. Sıkıca sarıldıktan sonra içeri girdim kardeşimle biraz atıştırdım sonra hemen yatmaya karar vermiştim onun ise ödevleri varmış, hee bu arada Jennie daha 8'e gidiyor yazık ona.

Hızlıca odama gittim üzerimi değiştirip kendimi yatağa attım. Çok çabuk uykuya dalmıştım.

-------

Hikaye başta sarmayabilir lütfen okuyun sonradan saracağına eminim.

Hikayede Olayları Hızlı Mı Geliştirmeliyim? Size Göre Hareket Edeceğim, Yanlış Bir Şey Olursa Lütfen Bunu Bana Bildirin. Okuduğunuz İçin Teşekkür Ederim Bebiklerim ❣️

2. Bölüm Yoldaa <33

Zorbam - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin