Ayrılık (Çok kısa bölüm)

32 3 9
                                    

Bu bölüm 53 saniye oluyo dkdkdk neyse ben sizi tutmayayım.

---

Çıkışta hemen çantamı sırtlanıp aşağıya inmiştim. Kapının önünde Yeonjun'u görmem ile elimi kaldırmıştım oda beni görüp elini kaldırmıştı.

Yanına geldiğimde konuştu.

"Gidiyor muyuz?"

"Hm hm."

Kafeye kadar bu konuşmadan başka hiç bir şekilde konuşmamıştık.

Rastgele bir yere geçtiğimizde ne sipariş vereceğimi sormuştu. Ben ise kendime Milkshake, Yeonjun ise sadece şu almıştı aradan zaman geçince konuştum.

"Benle ne konuşacaktın Yeonjun?"

"Jisung"

Derin nefes alıp verdi ve konuşmasına devam etti.

"Ben.. Ben ne diyeceğimi bilmiyorum ama son zamanlarda sana karşı bir duygu hissetmemeye başladım? Yeni ilişkimizden, senden ayrılmak istemiyorum ama duyguların ile oynayamam bence bu ilişki fazla sürmeden ayrılalım. Ama en azından arkadaş kalsak olur mu Jisung"

Yeonjun konuştuğunuzda içim titremişti. Yapabileceğim bir şey olmadığı için kafamla onu onaylamıştım.

"Ama.. Neden böyle bir karar aldın?"

"Hoşlanmaya başladığım yeni bir çocuk var sanırım"

"Seni anlayışla karşılıyorum, galiba bende birisinden hoşlanıyorum ama duygularımdan tam emin değilim"

Sessizce yutkunduğunu gördüm.

"Neyse ne! Kim bakalım bu şanslı çocuk?"

Yeonjun iç çekti ve söyledi.

"Beomgyu galiba"

"Vay belliydi zaten"

Jisung'un biraz modu düşmüştü. Ama takmamaya çalışıyordu.

"N-neyse artık benim kalkmam gerek Yeonjun sonra görüşürüz!"

Hemen ayaklanıp bir şey demesine izin vermeden kafeden çıkmıştım yetti artık.
Eve gelince kardeşimi bile umursamadan kendimi yatağa attım ve anında uyudum. Çünkü artık olanları düşünmek istemiyordum.

----

Kısa bölüm attım diye kesin bana sövüyosunuz ama aklıma bişi gelmedi.

Neyse görüşürüz staylerim <33

Zorbam - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin