Yaralanma

31 4 0
                                    

Ay Minho ben sana çok meraklıyım sanki Alla Alla

Çoktan beden dersi olmuştu Minho ile dersler nasıl geçti diye sorarsanız hiç bişey olmadı normal sadece solak olduğunu keşfettim o kadar.

Soyunma kabinine girip eşyalarımı çıkarttım ve giydim. Çok yakışıklıydım. (Tamam yakışıklısın 👌) Hemen arkadaşlar ile bahçeye inmiştik. Heyecanlı heyecanlı hangi oyunu oynayacağımızı bekliyorduk evet tabikide futbol'du.

Ben, Seungmin, Beomgyu, Yeonjun ve Felix bir takıma seçilmiştik. Diğer takım ise Taehyung, Minho, Hyunjin, Bangchan ve Jungkook'tu.

Futbol'u iyi oynardım ama oynamayı pek sevmezdim nedense bu sefer içmde kazanma duygusu dahada artmıştı. Maç başlayınca seri bir şekilde oynadık (kısa kesicem) ilk golü ben atmıştım.

"GOLLLL!!"

Sevine sevine takım arkadaşlarımın yanına gidip hepimiz birlikte sarılmıştık. Diğer takım ise normaldi ama aralarında 3 sinirli arkadaş vardı bunları biliyorsunuz zaten; Minho, Bangchan ve Hyunjin.

Maç'a tekrar başladığımızda top bendeydi. Kale'ye Seungmin daha yakın olduğu için topu ona gönderdim sonra Hyunjin birden önüme çıktı ilk durdum ve aldırış etmeden koşmaya başladım. Nedense Minho birden yanımdan geçip bana çelme takmıştı. Yere öyle bir düşmüştüm ki aslında düşmemiştim yerle sürtünmüştüm.

"Ahh"

Hoca düdüğü çaldı ve yanıma geldi.

"Minho ne yapıyorsun? Bu arkadaşının canını acıtmış olmalı!"

Yok amk hiç acımadı varya.

"Hocam abartmayın isterseniz alt tarafı düştü?¿"

Alt tarafı mı seni öyle böyle ... Neyse

Yeonjun hemen yanıma gelip çömeldi ve beni hafiften kaldırdı. -yere otutturdu-

"Ahh Jisung'um dikkat etsene gel revire gidelim senle"

Minho resmen sinir küpüne dönmüştü. Kıskanıyor muydu? Ona bakınca göz devirdi.

"Tch!!"

"Yeonjuncum Minho düşürdü sonuçta değil mi Minho revirde tedavi etsin Jisung'u"

"Neden?!"

"Sen düşürdün çocuğu Minho! Haddini aşma artık!!"

"Pff ben kendimde gidebilirim hocam"

Ayağa kalkmam ve yere düşmem bir olmuştu. Minho beni kaldırıp kucağına almış ve okuldaki revire yönlenmişti.

Yazardan Spoi:

Ama bir sıkıntı vardı? Yeonjun Jisung'a 'aşk' gibi bir duygu hissetmemeye başlamıştı. Yeonjun aslında sevgilisini kıskanan tiplerdendi ama nedense Minho'nun Jisung'u  kucağına almasını hiç kıskanmamıştı. Yoksa? Yoksa Jisung'u sadece arkadaş olarak mı görüyordu..? Sonraki bölümlerde öğrenicez hadi Minho ile Jisung'a bakalım.

Yazar Spoisi End

Minho'nun beni kucağına alması beni acayip şaşırtmıştı. Hızlıca bizi revire götürdü. İçeriye girdik ve beni sedyeye bıraktı.

"Yardım ediyim mi?"

Neden yumuşamıştı bu gerizekalı?

"Bir zahmet"

Karşıma sandalye çekti ve ilk yarım çamtasını alarak oturdu.

"Hmm tişörtün kan olmuş, sana yardım edebilmem için tişörtünü çıkarman lazım"

NEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!?! Onun yanında? Ben? Tişörtümü çıkarmak? Yooooookkk kalsın!!!!!

"Çıkarıcak mısın? Yoksa ben çıkarıyım mi?"

Cidden utanmıştım

"Y-yok ben çıkarırım"

Tişörtümü çıkarttığımda utancımdan kızarırken Minho sırıtıyordu. Kendi kendine fısıldanmıştı ama tabikide duymuştum.

"Belin çok ince ;)"

Ben dahada kızarıp düşünürken Minho'nun sesi ile kendime gelmiştim?

"Isırmak ister misin?"

Ne anlatıyordu??

"Ha?"

Minho elindeki havaya kaldırırken konuştu.

"Tişörtünü diyorum oksijenli su yapacağım canın yanacak"

Kafamı salladım ve elindeki tişörtü ısırdım. Minho oksijenli suyu pamuğa döktü ve kanıyan tarafıma getirdi biraz dokundurdu.

Çok canım yanıyordu ki çığlık atıyordum ama tişört yüzünden sesim boğuk çıkıyordu. Minho durumu fark edip beni sakinleştirmeye çalıştı.

"Tamam Jisung tamam geçiçek az bekle"

Sonra tekrar kendi kendine mırıldandı.

"Uff çok kötü olmuş ya"

Oksijenli suyu kenara bırakıp yeni pamuk aldı. Pamuğu orada tuttu.

"Tut şunu"

Tuttuğumda ağzımdaki tişörtü çıkardı.

"Daha iyi misin?"

"Evet."

Sonradan konuştu.

"İnsan bir teşekkür eder ya?!"

Beni arkasında bırakıp gitti.

Zorbam - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin