Hemen üstümü değiştirip aşağıya indim.
"Çıkıyorum!"
"Görüşürüz abi, iyi eğlenceler!!"
"Sanada Jennie"
Ne olur ne olmaz diye üstüme ince bir hırka alıp dışarı çıktım ve Seungmin'lere doğru yürümeye başladım. Seungmin'in kapısının önüne gelince hepsi oradaydı.
Barın içine girdiğimizde yutkundum, herkes kendi halindeydi. İçeri girdik ve boş bir masa'ya geçtik. Ben ve Jeongin ile kendimize hafif bir içki seçerken Felix ağır bir içki, Seungmin'de içinde hafif azdırıcı olan içkiden almıştı. İçkilerimiz gelince çoktan içmeye başlamıştık.
Felix dayanıklı olmadığından direk sarhoş olmuştu. Seungmin'in de ondan farkı yoktu. Bende artık son bardak diyip herhangi bir bardağı tekte içerken tadını farklı hissetmiştim. Ama umursamadan içmeye devam ettim. En sonunda çok kötü sarhoş olmuştum yerimde duramıyordum resmen çok kötü azmıştım, meğersem Seungmin'in içkisini içmişim. Başım çok kötü dönüyordu.
"Jeonngihn"
"Efendim Jisung"
"Çohk kötühyüm"
Jeongin'in ayaklarına doğru kendimi atınca beni zar zor ayaklandırdı ve sandalyeye otutturdu.
"Gidicez bekle"
Jeongin öbürkileri toplamaya gitmişti. En son Jeongin'in beni taşıyıp yatağıma götürmesini hatırlıyordum.
Uyandığımda saat gece 01.05'ti. Hala azgınlığım geçmemişti. Telefonumu çıkardım ve Yeonjun'a yazmaya karar verdim.
Minho - Jisung
Jisung
Pist.
Sevgilimh.
Baksanahs.
-seen-Minho
Sevgilim derken/
Ne var Jisung?Jisung
Çojk köütüyüm.
Bsna ysrdım et Yeonjunh.Minho
Jisung kafan iyi mi ben Yeonjun değilim Minho ben
Yeonjun kimsen seni bulup sikicem/Jisung
Bwnle dalka geçme Yeon. Çhok kötüyümh.
*Fotoğraf*Minho
Lan lannn/
Kendi azgınlığım yetmiyormuş gibi Jisung'a da mı azıyorum lan/Jisung
Cevp verh.Minho
Çok önemli bir işim var Jisung.
Noluyo bana amk/
Çok kötü azdım/Jisung
GitmeMinho çevrimdışı
------
Hellllüüğ!!
Texting biraz kaymış sorry.Bu bölüm biraz kısa oldu evet. Anlayış gösterin aklıma bi bok gelmedi.
Fotoğrafı istediğiniz gibi düşünün size kalmış jdldşdx
Neyse bbye asklarıma <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbam - Minsung
FanfictionOkulda popüler olan Minho tarafından zorbalık gören Han Jisung, zorbasına aşık olacağını tahmin etmemişti. -18- "Bu kadar çabuk yorulmanı beklemiyordum, daha ilk turdayız?" "Napıyorsun Han Jisung!!" (...) ~Shipler~ ∞ Minsung ∞ Hyunlix ∞ Chanmin ∞ J...