Yeni Kişiler

34 3 3
                                    

Sabah uyandığımda başım feci halde dönüyordu. Okula gitmemek için yatağımda boş boş tavanı izlerken 5. Alarmım tekrar çalmıştı.

"Hay amına koyduğumun alarmı seni sabah akşam siksem bu kadar çalmazsın olum"

Alarmı aldım ve sertçe alarmı kapattım. Telefonuma zarar gelmesin diye kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.

"Sakin ol Jisung sakin"

Yataktan kalkıp dolabıma yöneldim bugün beden vardı YES! Neden dersi için yanıma diz üstü siyah bir şort, beyaz tişört almıştım zaten çoraplarım beyaz ve nike'tı çok yakışıklı olucam. Altımada siyah nike ayakkabılarımı giyince daha yakışıklı olacaktım zaten çok yakışıklıyımda neyse.

Yanıma para alıp evden çıktım niye mi çünkü geciktim ve kahvaltı edemedim okulda edicem. (Edebilecek mi?) Hoca kızmasın diye adımlarımı hızlandırdım.

Okula vardığımda hoca daha gelmemişti. Hızlıca yerime geçtim.

"Aa Jisung hazretleri, hoşgeldiniz keşke biraz daha yavaş gelseydiniz"

"Kes sesini Felix geldik işte"

"Uff ne atar yapıyosun pislik konuşma benle"

Seungmin hemen söze girdi.

"Sınıfımıza yeniler gelcekmiş kaç kişi olduklarını bilmiyorum"

Off bide bu eksikti yani

"Yani niye bizim sınıf başka sınıf bulamamışlar mı?"

"Hayır ondan değil en az kişi olan sınıf bizim çünkü"

"Pff"

Hoca sınıfa gelince hepimiz ayağa kalkmıştık her öğrencinin ezberlediği şey işte hoca gelince ayağa kalkmak. Neden kalkıyoruz ki hoca çok mu bir şey öğretiyor sanki mk. Bugün birazcık agresifim sanırım.

"Oturabilirsiniz çocuklar"

Hepimiz oturduğumuzda hoca tekrar konuşmaya başlamıştı.

"Bazılarınız biliyordu ki sınıfımıza yeni öğrenciler gelicekti"

Bazı kişilerden ses yükseldi

"Evet hocam"

"Neden bizim sınıf?"

Minho'nun grubuna fısıldamasını herkes duymuştu.

"Sizin sınıf, çünkü sınıfta 15 kişisiniz öbür sınıflar yaklaşık 20 kişi Minhocum."

"Hocam bizim sınıf 15 kişi çünkü 12/B karma'dır bazı kişiler haricinde"

Hyunjin dönüp bize bakıp göz delirdiğinde acayip sinir olmuştum, bugün ki agresifliğim yetmiyor gibi

"Neyse girebilirsiniz çocuklar"

Sınıfa birden 3 tane kız 2 tanede erkek girmişti.

"Hoş geldiniz çocuklar kendinizi tanıtabilir misiniz?"

Erkekleri biraz daha incelediğimde birisi çok tanıdık geliyordu. Kim olduğunu hala çıkaramamıştım.

İlk baya süslenmiş kız konuştu.

"Ben Jang Wonyoung. Bende 17 yaşındayım. Ahyeon ile bize bulaşmayın. Kimse bizle uğraşamaz ama, siz bilirsiniz ahahah"

Bu kız cidden iğrençti. Onunda yanındaki kız konuştu.

"Ben Jung Ahyeon. 17 yaşındayım, bu bilgiler size yeter."

Onunda yanındaki (bıktım mk) kızın görünüşü bana hoş gelmişti, iyi anlaşabileceğimize benziyordu.

"Ben Hwang Yeji. 17 yaşındayım, umarım iyi anlaşırız"

"Merhaba ben Jeon Jungkook! 18 yaşındayım umarım sizinle günlerimiz güzel geçer."

En sonunda tanımaya çalıştığım erkek konuştu.

"Choi Yeonjun. 18 yaşındayım."

Lan oha- bu sevgilim Yeonjun olamazdı değil mii?!!

"Lan bu Yeonjun mu"

Seungmin yine hemen atlamıştı bende cevabını verdim.

"Herhalde"

"Evet çocuklar yerlerinize geçmeden önce herkes eşyalarını toplayıp ayağa kalksın yer değişikliği yapacağım"

Hemen eşyalarımı topladım ve Yeonjun'un yanına gidip sarıldım.

"Yeonjun"

"Oh Jisung özlemişim seni bebeğim"

Sırtımı sıvazlayıp saçlarımı karıştırmıştı.

"Umarım yan yana otururuz"

"Umarım"

Felix'te yanımızdan geçerken sessizce konuşmuştu.

"Satıcı"

Felix'e baktığımda ise göz devirdi. Kesinlikle trip atıyordu. (Uke işte başka ne olacak) Yeonjun'dan ayrıldığımda bize sinirle bakan bir Minho görmeyi beklemiyordum neden sinirlenmişti.? Neyse inanınki umrumda bile değil.
Bu yüzden hocayı dinlemeye koyuldum.

"Hmm Yuna, Ryunjin ile"

(Not; önemli olan kişileri yazıcamm! "

"Yeonjun sen Seungmin ile"

"Hyunjin sen Yeji ile"

"Bangchan, Jungkook ile"

"Felix, Beomgyu ile"

"Minho sen Jisung ile cam kenarı en arkaya oturun"

İkimizde aynı anda

"Ne!"

"Çocuklar ikide bi kavga ediyorsunuz iyi anlaşın diye yan yana oturtum."

"Hocam sanki bişey değişecek de"

Ay Minho ben sana çok meraklıyım sanki Alla Alla

Zorbam - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin