Yorum atmak çok mu zor?
Yorum atın bebiklerr ❤
----
Gülümseyişi güzeldi, beğenmiştim.
Jeongin'in yanına geçip oturmuştum. O ile karşı karşıyaydık. Arada bana kaçamak bakışlar attığını elbette görebiliyordum bende ona atıyordum tabikii.
Cidden yakışıklıydı. Düşüncelere dalmıştım ki Jeongin'in sesiyle doğruldum."Tanışalım mı artık Jisung'da geldiğine göre"
Herkesten 'Tamam' sesi duyulunca karşımdaki çocuk (çocuk diyorum aldırmayın 12. sınıftalar jsks) konuştu.
"Ben Choi Yeonjun 18 yaşındayım"
1 yaş büyük değil aslında ocak ayında felan doğmuş olmalı :)
"Ben Kim Seungmin 17 yaşındayım"
"Ben Lee Felix 17 yaşındayım"
"Bende Han Jisung 17 yaşındayım"
Benim sesimi duyması ile sırıtmıştı, o böyle yapınca geriliyordum.
"Beni biliyorsun zaten"
Jeongin'in tekrar konuşması ile garson gelmişti. Herkes bir içecek alırken ben cheesecake almıştım. Havadan sudan konuşurken cheesecake'im gelmişti. Çok sevdiğim için hemen yiyip bitirmiştim.
Biz Yeonjun ile tek kalmıştık. Jeongin kasaya, Seungmin dışarı arkadaşı ile konuşmaya, Felix ise lavaboya gitmişti. Ardından Yeonjun'dan bir ses duydum.
"Jisung?"
"Ha, efendim?"
Bu halime kıkırdamış ve konuşmuştu.
"Deneyelim mi? Tam ideal tipimsin"
Ben ona anlamsız bakışlar atarken oda beni anlamış olacak ki konuşmasını sürdürdü.
"Yani birlikte sevgili olmayı deneyelim mi?"
Utandığım için kafamı eğdim biraz düşündükten sonra cevap vermiştim. Ama ona çok bağlanmamam gerekiyordu.
"Olur, deneyebiliriz"
Yanıma gelmişti ve eli ile çenemi kavrayıp ona bakmamı sağlamıştı. Gözleri dudaklarımdaydı.
"Bakabilir miyim?"
Kafamı hafif onaylarcasına salladığımda bana yaklaşıp kafasını yana yatırdı dudaklarını dudaklarıma kapadı, biraz dokundurduktan sonra geri çekildi. Bana bakıp sırıttıktan sonra dudağını yaladı.
"Dudaklarının tadı güzelmiş."
Feci halde utanmam ile kafamı baya eğip Yeonjun'un omzuna hafif bir şekilde vurmuştum. Kızardığımı hissedebiliyordum. O bu halimdede kıkırdayıp telefonunu çıkarmıştı.
"Telefon numaranı alabilir miyim"
Telefonumu bana uzattığında bende telefonunu alıp kendimi çaldırmış ve ona geri vermiştim. Sonradan Jeongin'in sesini duyup hemen geri çekilmiştik.
"Noldu anlaştınız mı?"
İkimizde kafamızı salladıktan sonra öbürkilerde gelmiş bir şeyler daha konuşup evlere dağılmıştık. Eve geldiğimde cebimden kapının anahtarınk çıkarıp kapıyı açtım. İçeri girdim ve Mutfaktaki Jennie'ye baktım yine tıkınıyordu onun bu haline gülümsemiş ve yanına gitmiştim.
"Ee naptın ben gelesiye"
"Yattım, telefon baktım şimdide tıkınıyorum"
Jennie'nin saçını okşadım
"Abi"
"Efendim güzelim"
"İkimiz dışarı dolaşmaya çıkabilir miyiz?"
"Şimdi mi?"
"Evet"
"Olur tabii, hazırsan çıkalım."
Evden çıktığımızda Jennie ile beraber yürürken konuşmaya başlamıştı.
"Abi"
"Efendim balım"
Derin bir iç çekmişti
"Ben.. Benim bir sevdiğim kız var abi"
Jisung şaşırmıştı ama belli etmeden söze girdi.
"Güzell! Adı ne?"
"Adı Lisa çok güzel bir kız"
"Yarın bizim eve gelebilir mi hem sana onu tanıtmış olurum"
Bunlara olumlu bakmam gerekiyordu. Ama cidden zordu.
"Müsait olursak neden olmasın Jennie?"
Hızlıca boynuma atlamış bana sarılmıştı
"Teşekkür ederim, teşekkür ederim abii!"
Bu kadar heyecanlanıp teşekkür etmesi hoşuma gitmişti eve dönesiye kadar bana hep sarılmıştı. Eve geçtiğimde de üzerimi değiştirip biraz yatağa uzanmıştım o sıra uykuya dalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbam - Minsung
FanfictionOkulda popüler olan Minho tarafından zorbalık gören Han Jisung, zorbasına aşık olacağını tahmin etmemişti. -18- "Bu kadar çabuk yorulmanı beklemiyordum, daha ilk turdayız?" "Napıyorsun Han Jisung!!" (...) ~Shipler~ ∞ Minsung ∞ Hyunlix ∞ Chanmin ∞ J...