𝚉𝚘𝚛𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚅𝚞𝚛𝚊𝚖𝚊𝚣𝚜ı𝚗!

61 7 10
                                    

Hayalet okuyucuların ben amk.

-----

Sabah uyandığımda kardeşim Jennie kahvaltı yapıyordu. Hemen bir şeyler yiyip arkadaşlarımın gelmesini bekledim ardından okula gittik. Bildiğiniz gibi dün Minho zekalısı yüzüme çok sert geçirdiği için narin burnum arada kanayıp duruyordu. Derste burnum tekrar kanamıştı ve Seungmin'de küfür etmişti.

"Hay amına koyim nasılda yumruk atmış kanayıp duruyor ya!"

Felix'de konuştu

"Vallaha bunlara bir gün cezasını ödettireceğim"

İyi ki arklarım vardı yerim onları hamm. Ders başlayıp bitmişti, arkadaşlarım kantine ineceklerini söyleyip gitmişlerdi.

Yanımdaki kakaolu sütü çıkarıp içmeye başlamıştım, neden diye sorarsanız çok seviyorum çünkü. Aynı zamanda resim günlüğüne yeni manzara resmimi çiziyordum bitirmeme az kalmıştı ki biri gelip günlüğümü almış ve konuşmuştu.

"Aaa Jisung ilk defa güzel bir resim çizmiş!"

Yine ama yine gelmişlerdi bir beni salmıyolar, zorbalık yapıcak başka insan yokmu size?.

"Ver onu Chan!"

Yanına gitmiştim ama gözümün önünde Changbin günlüğümü almış ve bütün sayfalarını teker teker yırtmıştı. Hormonlarım yüzünden gözlerim doluyordu, tam bir ergendim ama onlara çok emek vermiştim. Ben fark etmeden Minho arkama geçmiş ve bel kısmıma tekme atmıştı, yere düşmüştüm. Afalladığım için daha bir şey yapamazken hissettiğim şey ile titremiştim, kakaolu sütümü tamda kafamın üzerine döküyorlardı. Ya ben kıyafetime, günlüğüne ve kakaolu süte para vermiştim olum! Ödemez şimdi bunlar.!

Birazdan sinir krizi geçirecekmiş gibi hissediyordum. Etrafımda kahkaha atmaya başlamışlardı. Hyunjin herhangi bir masadan şu şişesini almış kapağını bir kenara fırlatıp üzerime dökmüştü. Bir su kalmıştı zaten onuda yaptınız amcıklar. Kendime gelmeye başlayınca ayağa kalktım derin bir nefes aldım ve konuştum.

"Neden yapıyorsunuz?"

Hyunjin dediğime kahkaha atmıştı. Gülünecek ne vardı ki burada anlamıyorum?

"Biz zorbayız ve istediğimizi yapabiliriz"

Böyle bir hakları yok çocuğa mı dönüştüler yoksa dalga -daşak- mı geçiyolar (🌊) 'biz zırbıyız istidiğimizi yipibiliriz' biz sizi alı koymayalım beyefendiler.

Minho üzerime doğru adımladı

"İstemez miydin yapmamızı? Hah! Acıdım sana Han Jisung"

Cidden artık dayanamamıştım

"Yeter artık Minho!"

Yüzüne tokat atmıştım
Minho sinirlenip beni siyah tişörtümün yakasından tutup duvara sertçe yaslamıştı, canım acıdığı için kısık sesle inlemiştim. Çok yakındık bu ikimizin içinde iyi değildi bütün sınıf dikkatlice bize bakıyordu.

"Zorbana nasıl vurarsın!"

Çok sinirlenmişti yalan söylememek gerekirse korkmadım diyemem
Yüzünü bana yaklaştırıp sırıtmıştı hep aynısını yapıyordu zaten. Korkudan gözlerimi sımsıkı kapatmıştım, Minho yakamı bırakıp elini duvara yaslamıştı

"Bir daha asla zorbana vurma sonun kötü olur!"

Artık dayanamayıp Minho'nun penisine dizimi geçirip lavobaya doğru kaçmıştım. Sonradan tanımadığım bir çocuk içeri girdi.

"Jisung iyi misin?"

Zorbalarım; onlara zorba demekde yakışmaz olum haysiyetsiz piçler yüzünden herkes beni biliyordu

"İyiyim bir şeyim yok"

Çocuk inanmamış gibi bana baktı üstüm felç olmuştu

"Bekle beni burda"

Çocuk gidince elimi yüzümü yıkadım ve kendime baktım neden bu durumdaydım ki? Çocuk içeri elinde sweatshirt ile girmişti yanıma geldi ve ince sweatshirt'i bana uzattı

"Giyebilirsin"

"Teşekkür ederim"

"Ne demek"

Çıkıp gitmişti bende orada o üstü giyip çıkmıştım. Eve geldiğimde kız kardeşim uyuyordu. Rahatsız etmek istemediğim için sessizce odama geçtim ve çok yorgun olduğum için telefonumda iki üç dakika göz gezdirdim ardındanda ışığımı kapatıp uykuya daldım.

------

Tanımadığı ama ona yardım eden çocuk kim acaba?

Yorum atın, fikirlerinizi söyleyin artık. Ne düşündüğünüzü bilmek isterim açıkçası o kadar elim ağrıyo burda ❤

Zorbam - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin