Yazarken aşırı keyif aldığım bir bölümle karşınızdayım. En sevdiğim bölümlerden biri oldu.Okurken yorumlarınızı esirgemezseniz beni çok mutlu edersiniz. Bölüme başlamadan önce oy verirseniz sevinirimmm. Keyifli okumalar
0.4.
Bu hayatta emin olduğum bir şey vardı, o da en yakın arkadaştan sevgili olmayacağıydı.
Sabaha kadar oturmuş ve düşünmüştüm. Düşünmemin yanı sıra ateşim çıktığı için sinirden delirmiştim de. Lidya sabaha kadar uyumak yerine havluyu ıslatarak alnıma koymuştu. Bir anne edasıyla etrafta dolaştığını gördüğümde ağlamıştım bile.
"Böyle günü sikeyim." kendi kendime söylenip kahve içerken içeri Egemen girdi. Ağzımı açıp günaydın diyecektim ki önümdeki kahveyi aldığı gibi kafaya dikti. "O bir içki değil seni aptal, ayrıca sıcak olmadığını nereden anladın?"
Egemen acı kahve gözlerini üstümden çekmeden bardağı masaya koydu. "Yarın gidiyorum." bunu demesini beklemediğim için duraksadım.
"Neden bu kadar erken?" babasını sevse de ölüp bitmiyordu, birkaç gün daha beklemek onun için sorun değilken neden erkene çekmişti?
"Merak etme gel demeyeceğim." diye terslediğinde kaşlarım çatıldı. "Niye böylesin sen?"
"Bir şey yok Alina." ismimi vurguladığında dudaklarımı birbirine bastırdım, sinirleniyordum.
"Günaydın, kahve var mı?" Lidya gözlerini ovuşturarak içeri girdiğinde, Egemen alayla güldü. "Kendin yapabilecek kadar büyüdüysen var Lidya." ne oluyordu?
Lidya gözlerini kısarak Egemen'e baktı. "Bir sorun mu var Egemen?" sesindeki tınıdan olacakların iyi gitmeyeceğini anlamıştım. Ege, "Seni ilgilendirmiyor." diye yanıt verdiğinde, dişlerimi sıktım.
Lidya aldığı cevap üzerine şirince sırıtarak ellerini masaya koyup eğildi. "O halde günümü mahvetmeye çalışmayı kes, senin derdinin kahrını çekecek kişi ben değilim. Adam gibi sorduğum soruya düzgün cevap vermeyeceksen çeneni kapat." doğrulurken bana bakarak gülümsedi. "Daha iyi misin Lin?"
"Evet." Lidya sandalyesini çekerek oturduğunda Egemen siniri bozulmuş gibi güldü. "Ne oluyor be sana?" bakışları bana döndüğünde, "Gerçekten merak ediyor musun Alina?" dedi.
"Etmesem sormazdım herhalde, ne bu halin senin?"
"Yapamıyoruz farkında mısın?" Egemen'in ters çıkan sesiyle hareketlerim duraksadı. Lidya kirpiklerinin arasından attığı bakış tam olarak ne oluyor bakışıydı.
"Sürekli kendini soyutluyor yapmaman gereken şeyleri yapıyorsun, kitabı yazamıyorsan yazamıyorsundur Alina. Neden zorlayıp kendini mahvediyorsun? Biraz bırak her şeyi, ikinci kitap merakın ilişkimizi mahvediyor." alayla güldü. "Dün neredeydin?"
"Sesinin imalı tınısına dikkat et Ege. Belki de ilişkimizi mahveden şey kitabım değil bizizdir. Arkadaştan sevgiliye geçmek hataydı." tuttuğum nefesimi verirken, Ege birkaç saniye sessiz kaldı.
"Yeni biri mi var? Onun evine mi gittin?" dudaklarım şokla aralanırken, Lidya dudaklarını birbirine bastırarak karışmamaya çalışıyordu. "Kitabıma ne kadar değer verdiğimi bilmene rağmen önce bunları söylüyor sonra da aldattı muamelesi mi yapıyorsun?" hışımla ona dönmeme rağmen sakince bana dönerek yüzünü elleri arasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALASKA
Hayran Kurgu❝ Hayatımın rayından çıkmış bir tren olduğunu düşünürdüm, onunla tanışana dek. O benim ilham kaynağımdı. Düştüğüm yerden kalkmamı sağlayan, başlangıcım değil ama sonum olan kişiydi. ❞ ~ Kitabı çok satanlara giren ünlü yazar, ikinci kitabı yazdığı s...