Η επόμενη μερα πέρασε γρήγορα . Το πρωι σηκωθηκα , πηρα πρωινο και βγήκα στους δρόμους . Όλη μερα περπατούσα . Ψώνισα κάποια αναμνηστικά και επισκέφτηκα κάποια μουσεία . Η αίσθηση οτι με παρακολουθούσε καποιος ηταν ιδιαίτερα έντονη . Δεν ξερω αν με είχαν επηρεάσει με το τροπο που αντέδρασαν οταν τους είπα για εκείνον τον αντρα αλλα ημουν σίγουρη . Οταν όμως κοιτουσα δεν έβλεπα κανέναν .
Αργα το απόγευμα μίλησα με τη Λουση και κανονίσαμε την επόμενη μερα για την εκδρομή . Θα ξεκινούσαμε κατα της 8 οπότε θα είχαμε όλη τη μερα μπροστα μας .
Ειχα φτάσει σε ενα μικρό ιταλικό εςτιατοριο και αποφάσισα να τσιμπήσω κατι πριν παω στο ξενοδοχειο .
Ένας συμπαθητικός κύριος με υποδέχτηκε και με έβαλε σε ενα τραπέζι κοντα στη τζαμαρία . Για το μενού του είπα να αποφασίσει αυτός , απλά να μου φέρει κατι για το οποίο φημίζονται στο εςτιατοριο τους . Η εμπιστοσύνη που του έδειξε τον χαροποίησε ιδιαίτερα .
Χάζευα τη θεα μπροστα μου .
" καλήσπερα "
Την ήξερα αυτη τη φωνή . Γύρισα και ειδα τον Κρις
" γεια "
Δεν ήθελα να του μιλήσω ιδιαίτερα . Οςο το λιγότερο τοσο καλυτερα
" μονη ;"
" ναι "
Έκανε ενα νεύμα στο σερβιτόρο να ερθει . Άρχισε να του μιλάει γρήγορα . Απο οτι κατάλαβα του ειπε οτι θα καθησει μαζι μου . Τράβηξε τη καρέκλα και κάθησε απέναντι μου
" δεν θυμάμαι να σε προσκάλεσα "
" και οι δυο μόνοι μας τρώμε , γιατι να μη φάμε μαζι "
Τωρα το εννοούσε η έκρυβε κατι αυτη η κινηση ; Τη τελευταία φορα δεν χωρίσαμε με τις καλύτερες συνθήκες . Αλλα επειδη δεν ήθελα να φανώ υστερική δεν είπα τιποτα .
Δεν μιλούσε κανεις . Εγω γύρισα το κεφαλι και κοιτουσα τους ανθρώπους που περνούσαν . Λιγο μετα ήρθε ο σερβιτόρος με τις παραγγείλειες μας . Απο οτι ειδα είχαμε τα ίδια πιάτα .
" βλεπω εχουμε τις ίδιες προτιμήσεις "
" δεν τα παράγγειλα εγω , απλά εμπιστεύτηκα το σεφ "
Αρχίσαμε να τρώμε παλι στη σιωπή . Γαμωτο , αυτο ειναι χειρότερο . Άρχισα να τρώω λιγο πιο γρήγορα . Ας τελειώνουμε με αυτο το μαρτύριο .
" πως πήγε το δείπνο με την αδερφη μου χθες ;"
" καλα "
" εμαθα είχες και κάποιες συναντήσεις "
" τι συναντήσεις ;"
" με εναν αντρα "
Και τι τον νοιαζει αυτόν ;
" αφού τα ξέρεις ήδη γιατι με ρωτάς ;"
Μίλησα λιγο πιο δυνατα με αποτελεςμα να γυρίσουν κάποια κεφάλια και να μας κοιτάξουν
" κατέβασε το τόνο της φωνής σου "
" αν δεν σου αρέσει μπορεις να φύγεις "
" Αντριάνα δεν θα το ξαναπώ , και απαντησε σε αυτο που σε ρωτάω "
" δεν ειμαι υποχρεωμένη "
Ξαφνικά έχασα την όρεξη μου . Άφησα το μαχαιροπιρουνο λιγο δυνατα στο τραπέζι και σηκωθηκα .
" κάτσε κάτω "
Ειχε θράσος . Ποιος νομίζει οτι ειναι να με διατάζει ;
" άντε μου στο διάολο "
Έφυγα χωρις να κοιτάξω πισω μου . Λιγο έξω απο το εςτιατοριο ενιωσα κάποιον να μου τραβάει το χερι .
" δε θα μου ξανα μιλήσεις ετςι το κατάλαβες ; "
" τότε μη ξαναβρεθείς στο δρομο μου , και πάρε τα χέρια σου απο πανω μου "
" αλλιώς τι ; "
Χωρις να το καταλάβω τον χαστούκισα . Τοσο εγω οςο και αυτός μείναμε παγωμένοι . Δεν ειχα φτάσει ποτε στο σημειο να χαστούκισα κάποιον . Αυτός ο αντρας με έβγαζε απο τα ρούχα μου . Τα ματια του σκληρήναν . Ηταν έτοιμος να πει κατι οταν τον ειδα να κοιτάει απο πισω μου . Το ύφος του άλλαξε . Αν με κοιτούσε πριν με θυμό τωρα ηταν έτοιμος να σκοτώσει κάποιον . Γύρισα να δω που κοιτάει αλλα δεν πρόλαβα . Με άρπαξε απο το χερι και άρχισε να με τραβάει .
" τι κανεις ; Ασε με "
" προχωρά , η υπομονή μου εξαντληται "
Προσπάθησα να τραβήξω το χερι μου αλλα μάταια . Άνοιξε τη πορτα του αυτοκινήτου και με έβαλε μεσα . Του ειχε γινει συνήθεια να με τραβάει η ειναι η ιδέα μου . Άρχισε να οδηγάει σαν τρελός . Σε πέντε λεπτα ειμαςταν μπροστα στο ξενοδοχειο .
" βγες "
Ενταξει εχει προβλημα . Χωρις να πω κατι άνοιξα τη πορτα και έφυγα . Ανέβηκα στο δωμάτιο μου βρίζοντας . Όσοι με έβλεπαν θα έλεγαν οτι ειμαι τρελή . Μπήκα και χτύπησα τη πορτα δυνατα . Μαλακα!!!
Αποφάσισα να κανω ενα ντουζ να ηρεμήσω. Τι να ηρεμήσω που με ειχε κανει Τούρμπο ! Ειχε καταφέρει να τον σκέφτομαι συνέχεια . Εκλεισα τα ματια με τη σκέψη του .