Κεφαλαιο 4

12.7K 1K 39
                                    

Την επόμενη μερα ξυπνησα με καλυτερη διάθεση . Αποφάσισα οτι δεν άξιζε να χάλασω τη διάθεση μου για το βλάκα . Πηρα πρωινο και αφού φόρεσα ενα άνετο φορεματακι ξεχύθηκα στους δρόμους .
Για άλλη μια φορα ο ενθουσιασμός μου ηταν τοσο φανερός . Πήγα σε πολλα αξιοθέατα , καθησα σε ενα παραδοσιακό καφε και έφαγα σε ενα μικρό ιταλικό εστιατοριο με απίστευτο φαγητο . Οταν χτυπησε το τηλεφωνο μου κατάλαβα οτι η ωρα ειχε περασει χώρος να το καταλάβω .
" καλησπερα Λουση "
" Αντριάνα μου , τι κανεις ; Πως παει η εξερεύνηση ;"
" τέλεια !!"
" Χαχα ! Χαίρομαι ! Μη ξεχάσεις όμως το βράδυ τρώμε σπίτι μου "
Ωχ το ειχα ξεχάσει τελείως . Ξαφνικά μου εφυγε η διάθεση . Και ηταν και ο άλλος εκει ; Δεν ήθελα να τον ξαναδώ .
" Λουση ;..."
" ούτε να το διανοηθεις , σε περιμένω "
" η αλήθεια ειναι οτι ειμαι λιγο κουρασμένη και δεν εχω διάθεση να ειμαι με πολυ κόσμο "
Τι αλλο να έλεγα ; Ότι πλακώθηκε με τον αδερφο σου ;
" ελα Αντριάνα ! Ετςι και αλλιώς εσυ , εγω και ο Παολο θα είμαστε "
Ο ιδέα οτι δε θα ηταν εκει με καθησύχασε . Καθώς σκεφτομουν το μάτι μου έπεσε σε ενα αντρα που με κοιτούσε απο μακρυα . Μια διασταυρώθηκαν τα βλέμματα μας γύρισε απο την άλλη . Τον ειχα αναγνωρίσει γιατι τον ειχα δει και σε ενα αξιοθέατο που ειχα παει . Ειχα σκοντάψει πανω του και οταν τον ειδα μου είχαν κανει εντύπωση τα μάτια του . Ειχε ενα καφε και ενα γαλάζιο μάτι .
" Αντριάνα με ακούς ; "
" ναι συγνώμη αφαιρέθηκα . Ενταξει θα έρθω "
" τέλεια ! Θα ερθει να σε πάρει ο Παολο και θα σας περιμένω . Τα λέμε μετα"
Αφού κλείσαμε ξεκίνησα για το ξενοδοχειο . Ειχα δυο ωρες στη διάθεση μου.
Το διαμέρισμα της Λουσης ηταν σε μια όμορφη γειτονιά . Ειχε μοντέρνα διακόσμηση χωρις όμως υπερβολές .
" για πες μου πως περασες σήμερα "
" οτι και να πω ειναι λιγο . Κάθε μερα ερωτεύομαι τη πόλη σας όλο και περισσότερο "
" μεθαύριο θα σε γυρίσω με το αυτοκινητο . Θα φύγουμε απο τη πόλη για να δεις και αλλα μέρη "
" Λουση ξερω οτι εχεις δουλειές , δε θελω να ..."
" τα εχω κανονίσει ολα , μην ανησυχείς . Για πες μου τωρα , κανέναν Ιταλό γνώρισες ;"
" ποτε να προλάβω ;"
" ελα τωρα Αντριάνα , μια γυναίκα σαν και σένα δεν γινεται να μη τράβηξε τα βλέμματα "
" Λουση !! Δεν ήρθα για έρωτες εδω "
" ναι αλλα δεν σημαινει οτι δε θα τον βρεις κι ολας ! Ελα πες μου "
" βασικα ..."
" το ξερά !!! Σε ακούω !!"
Ηταν η σειρά του Παολο να μιλησει
" σιγα μωρο μου ! Δεν περνάει απο ανάκριση "
"Εσυ μην ανακατευεσαι !!"
" βασικα , δεν ειναι τιποτα σπουδαίο , απλά εχω την εντύπωση οτι καποιος με παρακολουθούσε , τον ειχα δει στα αξιοθέατα και μετα σε ενα καφε !"
" αχα !!! Του γυάλισεσξαιβσε πηρε απο πισω !! Για πες καλος ;"
" τι να σου πω , δεν μιλήσαμε . Απλά μου έκαναν εντύπωση τα ματια του "
" δηλαδή ;"
" ειχε ενα κάστανο και ενα γαλάζιο "
Και οι δυο με κοιτούσαν με ανοιχτό το στομα
" που τον είδες ; Σου ειπε κατι ;"
Η Λουση έδειχνε τρομαγμένη
" όχι σου είπα , σε ενα αξιοθέατο έπεσα πανω του και μετα στο καφε . Γιατι ;"
" τιποτα , συγνώμη πρεπει να κανω ενα τηλεφωνο "
Εφυγε χώρις να μου πει κατι αλλο . Ο Παολο μου χαμογέλασε αμήχανα .
" Παολο τι συμβαίνει ; "
" τιποτα μην ανήσυχεις "
Ήξερα οτι έλεγε ψέματα .
Το υπόλοιπο δείπνο πέρασε κάπως περίεργα . Ηταν αμήχανοι και οι δυο . Οταν τελειώσαμε με επέστρεψαν στο ξενοδοχειο και κανονίσαμε να βρεθούμε τη μεθεπόμενη μερα .
Κατι ειχε γινει και άλλαξε η διάθεση τους , αλλα τι ; Με αυτη τη σκέψη εκλεισα τα ματια μου και με πηρε ο ύπνος .

Χωρις επιστροφήHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin