Μια φωνή μου έλεγε να πω όχι !!! Δεν ήξερα τι ήθελα . Τον κοιτουσα στα ματια και προσπαθουσα να βρω τη σωστή απάντηση . Τι σκατα εχω πάθει . Μεχρι πριν λίγες μερες ήθελα να φύγω σαν τρελή .
" εγω ..."
Με πλησίασε ακομη παραπανω
" πες μου τι θες Αντριάνα "
Γιατι το κανει αυτο ; Ένας θόρυβος μας διέκοψε . Ένας απο τους αντρες του τον πλησίασε και του ειπε κατι στο αυτί . Το προσώπου του σκλήρυνε και του ειπε οτι θα ερθει σε λιγο . Σαν να ξυπνησα συνηδειτοποιησα οτι δε μπορουςα να ζω αλλο ετςι . Κλεισμένη σε τέσσερις τοίχους και να φοβάμαι . Ολα αυτα ηταν κατι ξένο για μενα . Εγω ειχα μάθει να ειμαι ελεύθερη . Δε μπορουςα . Αν εμενα θα ηταν η φυλακή μου και θα τον μισούσα γι αυτο . Πηρα μια βαθιά ανάσα και τον κοίταξα στα ματια
" ναι θελω "
Άφησε απότομα το χερι του και γύρισε τη πλατη .
" σε τρεις μερες φεύγεις "
Με πόνεσε αυτο που ειπε . Ηταν όμως το καλύτερο . Μπήκα στο δωμάτιο και έπεσα πανω στο κρεβάτι . Πως έφτασα ως εδω . Τις σκέψεις διέκοψε ο ήχος του κινητού . Τ άφησα να χτυπαει . Ειχα αποφασίσει οτι δε θα εκανα τιποτα . Δεν υπήρχε νόημα ετςι και αλλιώς . Σε τρεις μερες θα ημουν στο σπίτι μου . Όσα και να είχαν γινει δεν ήθελα να τους βλάψω. Ας έβρισκε αλλο τροπο ο αστυνομικός . Έβαλα το κινητό στη τσάντα μαζι με το κοριό και το καταχώνιασα στη ντουλάπα . Μόλις έφευγα απο δω θα τα ξεφορτονομουν.
Την επόμενη μερα τελικα δεν καταφέραμε να παμε για ψώνια . Η Λουση ειχε κατι δουλειές και μου υποσχέθηκε Ότι θα πηγαίναμε τη επόμενη . Ο Κρις ηταν αφαντος . Πολλές φορες σκέφτηκα να του μιλήσω , να του εξηγήσω , αλλα τι θα ελεγα ; Δεν ήξερα η ίδια τι ήθελα . Τόσα συναισθήματα , και δε μπόρεσα να τα διαχειριστώ . Παντα ειχα αυτο το προβλημα και η μονη μου επιλογή ηταν η φυγή . Και αυτο επρεπε να κανω .
Να φύγω . Να φύγω μακρυα .
Δεν κατάλαβα ποτε κοιμήθηκα . Οταν άνοιξα τα ματια ηταν 9 το πρωι . Πρεπει να κοιμομουν τουλάχιστο δέκα ωρες . Ετοιμάστηκα και κατέβηκα για πρωινο . Η Λουση με περιμενε στη κουζίνα
" και ελεγα οτι θα κοιμάσαι μεχρι το μεσημέρι "
" μα ειναι μόλις εννια !!"
" ναι αλλα εγω ξυπνησα απο τις εφτά !"
" γιατι να για μοιράσεις το γάλα ;"
Με κοιταξε με απορία
" αστό ! Ειναι μια έκφραση που λέμε στην Ελλάδα "
Μου χαμογέλασε και έβαλε μπροστα μου ενα πιάτο με ομελέτα και ενα τοστ
" υποθέτω πείνας αφού δεν κατέβηκες να φας εχθές το βράδυ "
Ειχε δίκιο , με ειχε πάρει ο ύπνος και δεν ειχα φάει τιποτα . Καταβρόχθισα το φαγητο μου και σε Μισή ωρα φύγαμε για ψώνια .
Ειμαςταν σε ενα μαγαζι με παπούτσια και εγω για άλλη μια φορα χάζευα . Δεν ηταν το καλύτερο μου να ψωνίζω . Παντα βαριομουνα αλλα ηταν η μονη επιλογή για να βγω απο το σπίτι . Η Λουση σε αντίθεση με μενα το διασκέδαζε οςο τιποτα . Καθώς κοιτουσα τη βιτρίνα παρατήρησα κάποιον να με κοιτάει . Σήκωσα το κεφαλι και ειδα οτι ηταν ο Λουίτζι . Μου έκανε νόημα να παω εκει . Κοίταξα δεξιά και αριςτερα και αφού είπα στη Λουση οτι επιστρέφω σε λιγο πήγα να τον συναντήσω .
" γιατι δεν απαντας στα τηλέφωνα "
Μπήκε κατευθείαν στο θέμα . Δε θα του ελεγα για την απόφαση μου . Ούτε ειχα σκοπό να του πω οτι θα έφευγα . Καλυτερα να μην ήξερε τιποτα .
" δε μπορουςα , δεν ημουν μονη μου "
" το έκανες ; "
" όχι "
Θύμωσε .
" τι περιμένεις ; "
" τη κατάλληλη στιγμη , το γραφειο του ειναι κλειδωμένο και εχει άτομα απο έξω , "
" μας περιορίζει ο χρόνος , πρεπει να κανεις κατι "
" δε θα βαλω σε κίνδυνο τη ζωη μου , θα το κανω οταν μπορέσω "
Ειχα αρχίσει να εκνευριζομαι .
" είπες οτι μπορούμε να βασιστούμε σε σένα . Μη με απογοητεύσεις "
Δε ξερω αν ηταν απειλή αυτο αλλα ετςι μου φάνηκε .
Αφού βεβαιώθηκα οτι δεν μας είδε κανεις επέστρεψα στο μαγαζι που ηταν η Λουση . Συνεχιςαμε για λιγο ακομη τα ψωνια και μετα απο λιγο γυρίσαμε σπίτι .
Πηρα τις σακούλες με τα λίγα πραγματάκια που ειχα πηρα και ανέβηκα στο δωμάτιο μου . Μόλις μπήκα μεσα τρόμαξα καθώς ο Κρις καθόταν στη καρέκλα με ενα περίεργο ύφος .
" θα σε ρωτήσω κάποια πράγματα και θελω μονο την αλήθεια "
Δε μου άρεσε αυτο .
" ποιος ηταν αυτός που μιλουσες ;"
Που το ήξερε ; Ποιος του το ειπε ;
" για ποιον λες ;"
Σηκώθηκε απότομα απο τη καρέκλα
" μη παίζεις τη χαζη , θελω ξεκάθαρες απαντήσεις . Αυτός που μιλουσες έξω απο το μαγαζι "
Κατι επρεπε να πω
" ε... Δεν τον ήξερα , μου έπιασε κουβέντα και απλά μιλήσαμε για λιγο "
" και τι είπατε ;"
" τιποτα "
Χτυπησε με δυνάμη το χερι ατο τραπεζάκι
" σταματα να λες ψέματα , πες μου τι λέγατε "
Η Λουση μπήκε στο δωμάτιο
" τι έγινε ; Τι πάθατε και φωνάζετε ;"
" Λουση μην ανακατευεσαι ! Πες μου τι λέγατε !"
" τιποτα !"
" Κρις τι έγινε ; Γιατι φωναζεις στην Αντριάνα ;"
" γιατι η φιλη σου μας δουλεύει όλους κανονικα !"
Δεν ηταν καλα τα πράγματα
" τι εννοείς ;"
" θέλεις να μας πεις εσυ Αντριάνα τι εννοω ;"
" δεν καταλαβαίνω για πιο πράγμα μιλάς "
Αυτο τον εξόργισε ακομη παραπανω
" και αυτο τι σκατα ειναι γαμωτο ;"
Στο χερι του κρατούσε το κοριό και το τηλεφωνο . Αυτο ηταν , με είχαν ανακαλύψει .