İyi okumalar dilerim öncelikle. Lütfen oy vermeyi ve paragraflar aralarına yorum bırakmayı unutmayınızz, beni hem çok motive ediyor hem de okuyan kişilerin düşüncelerini görebiliyorum bu şekilde.
Eğer hazırsak, bölüme başlayabiliriz. Keyifli okumalar. ★
HARİS KAPANI
Rihanna - Same Ol' Mistakes
Kovacs - Diggin
Kovacs - Shirley
Beyonce - Daughter
Lana Del Rey - Salvatore
The Weeknd - House Of Balloons (Sahnesi geldiğinde, açarak okumanızı öneririm.)
SAYGRACE - You Don't Own Me (aynı şey, bu şarkı içinde geçerli.)
4.CEHENNEMDEKİ DAHLİA
❦
Kendi elleriyle yarattı cehennemlerini.
Ömür boyu kalacakları zindanlarının her birini büyük bir hevesle hazırladı.
Soğuk bir denizin kıyısında, geleceğini düşleyen masumların ensesine çöktü.
Boğazlarına dayadıkları görünmez ipi, kendisine ait kıldı.
Bilinmez suların aktığı bu nehirde, ilk kanı akıttı.
Cennet bellediği kapıyı, cehennem ateşiyle ısıttı.
Babasından öğrendiği gibi yaptı.
İlk masumların canını acıttı ama her şey için geç kalmıştı bile.
Bir söz verdi kendisine; şeytanın, bir zamanlar bastığı cennet topraklarına nefreti getirmeyecekti.
Ama ilk bozduğu yemin kendisine aitti bu acımasız dünyada.
Tanrının üflediği nefesin zamanında, iblisle karşı karşıya kaldı.
Ortaya konulan kum saatini çevirdi.
Akan zamanın izlerini, kendi hayatından saydı.
Kralın ilerlediği yolda, öğretileni yaptı.
Soğuk bir kış gününde, kurşun askerini dikti karşısına.
Ve savaşını başlattı,
Şeytanın yuvası, çıraklarının ana vatanını yakmaya kendine yemin ederek.
İlk ateşin fitilliyle, bir masumun nefesini kendine kattı.
➳
Sevgili Rahip,
Sana bir şey itiraf etmem gerek.
Günahlar üstüne kurulu bir dünyada, aydınlığı arayanları karanlıkta bıraktım ve bundan bir kez bile olsun pişmanlık duymadım. İçimdeki o yakıcı boşluğa yerleşmesi gereken suçluluk, asla uğramadı bana. Geride sadece koca bir tatmin duygusu bırakılana dek peşimden ayrılmayan pişmanlığın izlerini yarattı. Sızmaması gereken düşüncelerin içinde kendine yer edindi, yok etmemesi gerekenleri hiç var olmamışçasına elimden aldı ama gene de çıkmadı ortaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARİS KAPANI
General Fiction1780 yılında kurulan Saint Etoile Akademisi, içinde dünyanın en seçkin Teşkilat mensuplarının ve dünyanın düzeninde söz sahibi olan ailelerin çocuklarını bulunduruyordu. Yapılan yüzlerce test, akıl oyunları, zeka analizleri sayesinde kendi alanına a...