2.ZEHİRLİ BÖLGE

408 36 61
                                    

HARİS KAPANI

Ruelle - Empires

Tommee Profitt, Fleurie - Who Will Save Us

Bibi - Vengeance (slowed + reverb)

Bibi - Animal Farm

Agnes Obel - Aventine

2. ZEHİRLİ BÖLGE

İçime işleyen soğuğun sahibi, bu oyunun oyunbozanı.

Acı verici derecede tatlı olan ve başımı döndüren bu bedenin içindeki şeytan,

Günümü söndüren ama gecesini üzerime seren bir melek.

Yüzündeki o gülüşü soldurmak için üstleneceğim bedeller senin sırtında.

Karşıma çıktığında sen yok olana dek değil, ben seni yok edene kadar kaç.

Korkaksın, sen bir yalancının evladısın.

Bu son yazılana kadar, seni benimle cehennemime götüreceğim.

Tanrı'nın elindeki kalemi ben kıracağım.

Kötü karakterin asla ölmediği bir diyarda, ben yaşayacağım.

⚔️

3 sene önce.

2022 senesi.

Bazı zamanlar uzunca düşündüğüm ama bir sonuca varamadığım geceler olurdu. Konuşulanları duyup fikrimi kendime sakladığım ama dört duvarıma sığındığımda aklımı kemiren tonlarca cevapla kaldığım, cevapsız bıraktığım için içten içe kendime kızdığım ama tekrardan aynı şeyleri yapmaya devam ettiğim o cevapsız sorular...

Zihnimde kendimle çatışır, dilimin ucuna kadar gelen sözcükleri yutardım; ağzımdan dökülen laflarda aradıkları bir açık olacağını bilirdim çünkü. Böyle olmayı öğrenmem uzun zamanımı almamıştı aslında. Benim dediklerimi önemli sayacak insanlar çevremden teker teker eksildiğinde sözcüklerime kilit vurmuş, o eksikleri doldurmaya çalışan yalancı meleklerin dünyanın üstüne serdikleri ateşin kıvılcımını yakınıma üflediklerinde arkamı dönmeyi seçmiştim.

Çok dolanıp durmuştum bu yüzden kendi içimde. Sorunu ilk kendimde aramış, bütün dizdiğim okları kendime çevirmiştim ama fark etmeden o oklar, asıl sahiplerine dönmüştü ve seneler önce almam gereken kararı o zaman almama sebebiyet kılmıştı.

Bir neden yaratmışlardı bana. Dökülen onlarca dile rağmen kendi bildiğimi yapmış ve ilk çiziğin üzerime atılmasına izin vermiştim ama bana yön gösteren kimse yoktu orada. Doğru yolun pusulası bana dönmemişti, yanlışın ise en çok yanına çekmek istediği kişi bendim bu arınmış dünyada.

Kaderime inanmayı seçtim, yanıldım ama asla yönümü değiştirmedim. Elimde tuttuğum kartları her birinin önüne dizdim ama gözlerini çevirmediler bile. Umurlarında olmadı, benimde olmamıştı. Zamanları geçtiklerinde avuçlarına bıraktıklarımı arayacak insanlara bakmayacaktım. Peşimde koşacaklarını biliyordum, önümde belirmek için birbirlerinin üzerine basacaklarını da. Bütün cevaplar bendeydi ama onlar oyun dışıydı artık.

HARİS KAPANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin