Bugünün ikinci bölümü ❤️ Yorum yapmayı unutmayın neferutlarım ❤️
***
Avcılar şaşkınlıkla bir Amen'e bir kollarındaki kıza bakıyorlardı. Eva'nın üstü başı kan içindeydi ve tamamen hareketsiz duruyordu.
Tizian ve Amen sadece ikisinin anladığı bir şekilde bakıştılar.
-Herkes duydu mu? Yerleşime dönüyoruz.
Tizian şaşkın avcıları hareketlendirmek için tekrar seslendi. Birer ikişer arabaların yanına gitmeye başlayan avcılar kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı bile.
-Bu o kız mı?
Bir diğeri Tizian'ın duymaması için iyice sesini alçalttı.
-Epistatın evine girip çıkan kız değil mi bu?
-Az önce görmedin mi? Epistat onu kimseye vermeyeceğini söyledi. Sanırım onu kendi yöntemleriyle öldürdü.
Pis pis sırıtan avcı yanındakinin koluna vurdu.
-"Kendi yöntemleri" ha? Eğlenceli olmalı.
-Şşş sessiz olun. Tizian geliyor.
-Ne konuşuyorsunuz? Epistatın arabasını getirsenize.
Tizian avcılara şüpheyle baktı. Bir yandan da elini sarıyordu. Avcılardan biri Tizian'ın elini işaret etti.
-Bunu o kız mı yaptı?
-Saçmalama. O beni yaralayabilir mi? Bize büyü yapmaya çalıştı. Dengemizi kaybettik. Kendimi yaraladım.
Avcı kıkırdadı.
-Yani o kız yaptı.
Tizian gözlerini devirerek yoluna devam etti.
-Epistatın bile kaç yarası var, görmediniz mi? Şezmular hiçbir zaman yakalanmak için beklemiyor. İnsanların dilini kesen o şezmuyu duymadınız mı? Sırada o var.
Bir tanesi hızlanıp ona yetişmeye çalıştı.
-Peki epistat onu neden orada öldürdü? İnfaz edilmesi gerekmiyor muydu?
Arkadan gür bir ses yükseldi.
-Çok konuşuyorsunuz. Arabamı getirin.
Az önce soru soran avcı irkilerek arkasını döndü. Epistat kucağında şezmunun cesediyle duruyordu. Ölü bir beden taşımasına rağmen hiç etkilenmişe benzemiyordu. Avcı, onun bu kadar güçlü olmasına şaşırdı. Koşarak birkaç avcı daha çağırarak epistatın arabasını getirdi.
-Her zamanki gibi. Tizian benimle geliyor, siz de diğer arabalara dağılın.
-Efendim, cesedi ne yapacağız?
Amen göz ucuyla kıza baktı.
-Benimle geliyor.
Arabaya önce Tizian bindi. Kızın bacaklarından tutarak arabaya bindirmeye çalıştı. Epistat arkasından içeri girdi. Avcılar tüm bu olanları dikkatle izliyorlardı. Normalde sık sık karşılaşamayacakları bir manzaraydı bu. Daha önce birkaç kez av sırasında kara büyücülerin öldüğü olmuştu. Ama epistat onları değil arabasına bindirmek, ardına dönüp bakmamıştı bile. Avcının biri fısıldadı.
-Sevdiği kızı öldürdü ama mimik bile oynatmıyor.
-Sevdiği mi? Onu öldürdü. Demekki sevmiyordu.
-Evet dostum. Bu yüzden az önce yüce epistatın arabasına bir şezmu leşi bindirildi.
***
Arabalar hareketlenmeye başladığında nihayet Eva gözlerini açtı. Amen'in buz gözleriyle karşılaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amen&Eva🌙
FanfictionAmen&Eva fanfic. Bölümler birbirinden bağımsız da olabilir, bağlantılı da olabilir. Gerçek hikayeyle ve yazarla bağlantısı yok, sadece hayran kurgusu 🌙