Çaresiz

445 24 110
                                    

Selamlar neferutlar ❤️ Yeni bölüm biraz uzun oldu. Ama seveceğinize eminim :))) Bol bol yorum yapın ❤️ Ayrıca bu bölüm, 4 bölümlük kurgunun son bölümüydü. Bir dahakine yeni kurguya geçeceğiz. İyi okumalar! ❤️

***

Evtida ne yapacağını bilemeden adama bakakaldı. Set onun bu kafa karışıklığından eğleniyor gibiydi.

-Epistattan kaçtığın gibi benden kaçabileceğini mi sandın?

-Söz hakkım yoktu.

Set'in gülümsemesi yayıldı.

-Olsaydı kalacak mıydın?

Eva cevap vermedi ve başını indirmek istedi. Ama Set izin vermedi ve çenesine indirdiği eliyle kızın kendine bakmasını sağladı.

-Benden kaçamazsın Merenset.

-Bunu zaten anladım efendim.

-Anlamış olman güzel. Bundan sonra bunu göstermeni bekliyorum.

Yerleşim yerinde bunlar olurken Amen, Anubis Evi'ndeki işini neredeyse bitirmek üzereydi. Yaptığı şeyden milyonlarca kez tiksindi. Ama bunu onun için yapıyordu. Ve onun için yapmayacağı şey yoktu.

Gecenin karanlığında yerleşime geri döndü ve aceleyle Eva'yı bıraktıkları sorgu odasına gitti. Kapıda Tizian bekliyordu.

-Her şey yolunda mı?

Tizian, Amen'in sırtındaki şeye bakmamak için kendini zorladı.

-Evet, sorun yok.

-Tamam. Ben bunu bırakıp Evtida'yı götüreceğim. Etrafta kimsenin olmadığından emin ol.

Tizian başını salladı.

Amen içeri girdiğinde kız odanın bir köşesinde yere uzanmış duruyordu. Bu görüntü aklına oyunlar oynadı.

"Sanki gerçekten..."

Amen düşüncesinin bile devamını getirmekten korktu.

-Benim, korkma neferut.

Evtida gözlerini açıp hızlıca ayağa kalktı. Yaşadığı bütün o gerilimli saatlerden sonra Amen'e sarılmak için öne atıldı ama sırtında taşıdığı cesedi görür görmez geri çekildi. Duvara yaslandı.

-O... şey mi?

-Dışarı çık. Tizian seni saklayacak. Hemen geleceğim.

Eva bir şey demeden hızlıca başını sallayıp dışarı çıktı. Gecenin zifiri karanlığında Tizian yine de kızı arkasında tutuyor ve birinin onları görme ihtimaline karşı etrafı daha net görebilmek için gözlerini zorluyordu.

Çok geçmeden Amen çıktı. Kızı evine götürecekti ama diğer avcıların kaldıkları evlere yakındı. Bu yüzden önden Tizian gidip herkesin yattığından veya ortalıkta dolaşmadığından emin oldu. Sonra Amen ve Eva epistatın evine gittiler.

Amen kızın güvende olduğundan emin olunca derin bir nefes aldı. Kendi evinde ona kimse bir şey yapamazdı.

-Burada bekle. Hemen geleceğim.

Evtida itiraz etmek istedi. Daha fazla yalnız kalmak istemiyordu.

-Gitme ne olur. Zaten tüm gün seni bekledim.

Amen'in bakışları yumuşadı.

-Hamama gideceğim neferut. Ceset kokuyorum.

Kız bunu duyduğunda gerildi. Öne doğru bir adım atmak ister gibi hareketlendi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Amen&Eva🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin