8.Fagata

102 10 44
                                    

~Tydzień później~

Minął dopiero tydzień od wyjścia sprawy ze Stuartem, a internet już wydał wyroki na influencerów, oraz połączył większość kropek.

Użytkownicy przyjęli współpracę chłopaków dość pozytywnie. Mikołaj właśnie sprawdzał Twittera, i jedyny negatywny komentarz jaki tam znalazł, to wiadomość prywatna od Fagaty, w sumie na innej platformie.

Napisała, że „nawet nie zauważysz, kiedy cię wykiwa". Brunet stwierdził że dziewczyna nawiązuje do jej chwilowej przyjaźni z mężczyzną. Mikołaj w tamtym okresie szczerze się o niego martwił, bo kto normalny by twierdził, że Fagate można naprowadzić na dobrą drogę, i pomóc z jej wizerunkiem?

Przewrócił na tą wiadomość tylko oczami, i wrócił do pracy próbując zignorować dziewczynę, jednak ta nie dawała za wygraną.

fagataaa:
Nawet nie zauważysz, kiedy cię wykiwa
Serio, uważaj na tego człowieka
Też myślałam, że jest inny, i nic mi nie zrobi

Chłopak westchnął na dźwięk kolejnego powiadomienia, i postanowił jej odpisać.

konopskyy_:
Umiem się sobą zająć
Dziękuję za troskę :D

Odpisał, zmuszając siebie do bycia miłym dla dziewczyny. Okazało się to jednak błędem, ponieważ dziewczyna zaczęła go traktować jak darmowego słuchacza. Mikołaj dostał milion screenów rozmów Wardęgi z Agatą, nagrane rozmowy, głosówki,  i chuj wie co jeszcze.

Musiał na to wszystko reagować, bo gdy tylko chwilę się nie odzywał, dziewczyna zarzucała mu brak odpowiedzi, i zainteresowania.

Pomimo że miała rację z brakiem zainteresowania, to nie chciał, aby w trakcie tego jak jego reputacja może się podnieść, Agata wstawiała ich wiadomości z brudami na Wardęgę na story, oskarżając go o cholera wie co.

Poza tym, jakby Sylwek się dowiedział, pewnie by się zawiódł, że Mikołaj gada z dziewczyną na takie tematy. A raczej zawiódłby się, gdyby dowiedział się w taki sposób, czyli przez story dziewczyny.

fagataaa:
Kumasz?
Dalej uważasz że on jest dobrym człowiekiem?

konopskyy_:
Faktycznie dość popaprane
Wiesz, nie chcę teraz sobie mieszać w trakcie tej całej dramy
Gdy już skończymy materiały, to pogadam z Sylwestrem

fagataaa:
Tylko uważaj na niego proszę cię
Nie bez powodu ci to wszystko wysłałam

konopskyy_:
Będę :)

Sam śmiał się ze swoich odpowiedzi. Nie wiedział że ktoś może mieć aż tak mały iloraz inteligencji, żeby nie skumać że to sarkazm. Chociaż wiadomości to najbardziej bezuczuciowe wymienianie zdań jakie widział.

fagataaa:
Mogę zadzwonić?
Muszę się wygadać

Mikołaj przeczytał wiadomość, i ze zrezygnowaniem opadł jeszcze bardziej na oparcie fotela, przy którym siedział, sprawdzając wiarygodność kolejnych dziewczyn, które się do niego zgłosiły.

konopskyy_:
Jasne
Tylko pozwól że będę pracował, nic się samo nie zrobi :)

Zaraz po odczytaniu przez dziewczynę wiadomości, Mikołaj zobaczył powiadomienie dzwonienia. Odebrał niechętnie telefon, i przywitał się z dziewczyną.

I want sweet revenge! I want him again! ! !Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz