Ben Sana Güvenmiştim!!

14.4K 552 80
                                    

Şu an laned alarmımın sesiyle güzel mi Güzel uykumdan uyandım. Ve acayip sinirliyim inanın bana sinirli bir Derin le uğraşılmaz.

Neyse dünkü kutlamadan sonra biraz daha oturup kalkmıştık.

Laned okulumuzun daha doğrusu okulumun sonuçta benim o okulun sahibi değil mi?

Iste neyse okulun formasını giyiniyorum.

Hemen aşağıya inip ufak bir kahvaltı yaptım ve okula son gaz sürdüm.

Okula gelince bizimkilerin yanına gidip Arasın yanındaki yerimi aldım.

" Günaydın kuzen " dedi Yağız

"Sana da kuzen " dedim bende sevimli bir şekilde

"Yenge Günaydın" dedi Can sırıtarak

"Sanada Günaydın Enişte" dedim bende aynı şekil sırıtarak

Bu dediğime sadece başını salladı.

" Günaydın hatunum" Bunu demesiyle kocaman gülümseyip karşılık verdim.

" Sanada Günaydın erkeğim " ben bunu dememle hemen bir kahkaha patlattı. Yerim ya sefyom ben bu şebeği.

Iste biz böyle konuşurken yanımıza sürtük geldi. Tahmin ettiğiniz gibi Yeliz. Hemen ağzını yaya konuştu,

"Arascım bir az konuşalım mı? "

Ama ben bunu yollarım yağ cık cık cık deli mi ne.

Aras e baktığımda bana bakıyordu eğer Hayır dersem gitmeyecekti dün bu konuyu konuşmuştuk birbirimiz izin vermez ise o şeyi yapmayız.

Bende o an ki cesaretle kafamı olumlu anlamda sallayıp gülümsedim.

Bunlar okulun arkasına gidince ben neden burada konuşmuyorlar diye de düşünmeden edemedim.

Icime bir Kurt düştü gidip bakmam lazım diyerek ayaklanınca hemen hızlı adımlarla arka tarafa doğru ilerledim. Ama duyduklarım ve gördüklerim hiç iç açıcı değildi. Nemi yapıyorlardı aynen söylüyorum,

"Aras neden beni sevmiyorsun
ha " dedi sürtük

"Ben Derini seviyorum Yeliz " dedi benim yakışıklı sevgilim

" Beni de seversin be Aras" aaa bune be yüz suz seni değil beni seviyor anla.

" Hayır ben Derini sevdim anla artık bizide rahat bırak tama-"
derken Arasın lafı yarıda kaldı çünkü Yeliz Arasın dudaklara sadece bana ait dudaklara yapıştı.

Ben şok

Ben iptal

Ben wefat

Zaten o sırada Aras ta Yeliz i ittiriyordu.

Zor çıkan sesimle sadece şunları dedim

" A- Aras!" sesimde hayal kırıklığı, şaşkınlık, öfke, çaresizlik vardı. Sonra devam ettim kendimi zorlayarak

"Ben Sana Güvenmiştim!!" dedim ve koşarak oradan uzaklaştım bizimkiler beni görünce hemen yanıma gelmeye çalıştılar ama benim şu an istediğim yalnız kalmak bu olanları bu Saçmalık ları düşünmek ah keşke zamanı geri alabilsemde izin vermeseydim aptal kafam nolucak!!

Yağız ' ın koşarak geldiğini görünce ellerimi önümde siper edip bağırdım

"Sakın Yağız sakın gelme yalnız bırakın beni" ben bunları söylerken Arasın koşarak yanıma gelmeye başladı. Hem bağırıp hem de koşuyor du daha fazla bu manzaraya bakmamak adına hemen Lamborghini me atlayıp son gaz sürdüm nereye gittiğimi bilmeden sürdüm. Arabanın içini telefonumun melodisi doldurdu .Arayana baktığımda Yağız olduğunu gördüm ama arayan Yağız bile olsa şu an bu haldeyken hiç kimseyle konuşamazdım. Kusura bakma kuzen diye iç geçirerek aramayı reddettim. Daha bir kaç dakika geçmeden yine telefon çaldı bu sefer arayan Aysu idi herhalde Yağız kız kıza konuşmak iyi gelir diye düşünüp Aysu ya artmıştır hoş aratmasada Aysu aradı. Ama bunu onlara yapmaya hakkım yoktu en azından iyi olduğumu bilsinler daha çok üzülmesinler diyerek telefonu açtım.

Yeni Kız (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin