Müdürün odasından çıktıktan sonra okulun dev bahçesine çıkmıştık. Boş bir Çardak bulup hemen oturup konuşmaya başlamıştık demeye kalmadan yanımıza çok içten gülen bir kız geldi gerçekten de çok sıcak bakıyordu.
"Merhaba ben Aysu. Aysu Apart. Siz şu yeni gelenler siniz öyle değil mi? "
Aysu ' nun uzattığı elini sıkıp konuşmaya başladım;
"Merhaba ben Derin. Derin Adeka. Evet bu okula yeni geldik." dedim içten bir şekilde.
Daha sonra Yağız;
"Merhaba ben Yağız. Yağız Beria"
Aysu memnun olmuşçasına gülümseyip;
"Memnun oldum. Gelin sizi bizim grupla tanıştırayım"
Bizde gülümseyip kafamızı onaylar biçimde sallayıp oturduğumuz yerden kaltık.
Aysu nun bizi getirdiği masada 3 tane erkek var idi. Sabah bana bakan siyah gözler de burada idi.
"Bunlar bizim Tayfa Can sevgilim, Enes olamayan kardeşim, Aras yine olmayan abim gibidir." diyerek masada kileri tanıttı demek adı Aras güzel isim. Sonra Aysu devam etti;
"Bunlarda okulun yeni gelenleri Derin ve de Yağız" diyerek bizi tanıttı. Biz Yağız la memnun olduk manasında kafamızı sallamakla yetindik sadece ne yapalım kız herkesi tanıttı.
"Sen o sun öyle değil mi? "
Bunu diyen adının Aras olduğunu öğrendiğim çocuktu. Ama neyim onu anlamadım işte. Masaya baktığımda herkesin benimle aynı olduğunu gördüm ve söze girdim.
"Pardon ama ben neden bahseddiğini anlamadım?" deyince gülüp konuşmaya başladı.
"Derin Adeka namı değer Deka o sun değil mi? " diyip tek kaşını kaldırdı Ahh yapma çok tatlı oluyorsun lan bana noluyo cık cık cık cık Derin kendine gel yawrum aaa. Evet kendime kızmam bitince söze girdim.
"Evet ben oyum Deka yim. Bir sorun mu var?"
"Hayır yok sadece adını duymuştum"
" Öyle mi peki ne olarak duymuştun acaba ?"
"Derin Adeka. Namı değer Deka babasının gözdesi, spor düşkünü akıllı, güzel daha sayım mı? Ha bu arda bu okulun sahibi"
Diye söyleyince bu kadar bilgiyi nerden bulduğunu merak ettim doğrusu."Aynen öyle dediklerinin hepsi doğru dur" dedim meydan okurcasına.
" O zaman tekrardan memnun oldum Deka"
" Bende Atmaca"
" Sen nasıl biliyorsun ?"
" Aras babanın son ortağının kim olduğunu biliyor musun?"
" Senin baban öyle değil mi? "
" Aynen öyle "
Biz böyle konuşurken masaya tam sürtük kılıklı bir kız geldi. Ağzını yaya yaya konuştu.
" Aras canıııım Seniiii çok özledim"
Iyyyy midem kalktı yaa ama sanırım bu kız Arasın sevgilisi. Neyse bana ne canım o sırada zil çaldı ve bizde Yağız la müdürün odası na gitmek için ayaklandık. Bizimle Can ve Aysu da ayaklanınca bir az şaşırdım çünkü Aysu kıza tiksintiyle bakıyordu e halkı ne diyelim şimdi.
Bizde Yağız la önden ,arkadan Can ve Aysu çifti bir şekilde okula girdik.
Direk müdürün odasına gittik. Bizi görünce hemen gülümseyip Sınıfımıza götürdü.
Sınıfın önünde durup kapıyı çalıp içeri önden müdür arkadan Yağız ' la ben girdim. Tabi girer girmez tüm gözler bizi buldu. Sınıfta 3 çift tanıdık gözle göz göze geldik bunlar Can ,Aysu, Aras idiler.
O sırada müdür;
" Hadi çocuklar geçin boş yerlere arkadaş larinizla tanışın. Iyi dersler hocam"
"Boş yerlere geçip kendinizi tanıtın bakalım"
Iste en nefret ettiğim kendini tanıt. Boşkoy gitsin. Boş yer varmı diye baktığımda sadece Arasın yanının ve yine yakışıklı bir çocuğun yanı boştu.
Şimdi Arasın sevgilisi var ama o çocuğu da tanımıyorum Yağız desen hemen bir kızın yanında yerini almış. Yapıcak bir şey yok o halde Arasın yanına tıpış tıpış gidip en uca oturdum. Ve dersi dinlemeye çalıştım bakın çalıştım diyorum çünkü bir cift siyah göz beni gözleri ile kesti biçti yaw.
Bende Arasa baktığımda bana gözünü kırpmadan baktığını gördüm. Bu sırada çok yakın bir yerden küt küt sesleri geliyordu.
Lağn bu benim kalp atışlarım hemen kafamı hocaya çevirdim ve bir daha kafamı çevirmedim.
Zil çaldığında ilk işim Yağız la kantine gitmekti ama olmadı neden çünkü güçlü bir el kolumu tutmuştu baktığımda bana 'anlat' derecesine bakıyordu. Daha fazla bu halde kalamadan Aras söze başladı.
"Ne oldu? Sana bir şey mi yaptım ?"
"Aras bana bir şey yapmadın!" dedim
"O halde neden bana böyle davranıyorsun?"
"Gerçekten bilmek istediğine emin misin?"
"Evet ,hadi söyle"
"Bak Aras senin bir sevgilin var ve ben olabildiğince uzak duruyorum, durmaya çalışıyorum. Tamam? "
Ben bunu deyince Aras kahkaha lara boğuldu ama neden komik olan ne ben dedim de böyle gülüyo bu çocuk.
" Derin. Benim. Sevgilim. Yok."
Her kelimeye vurgu yapmıştı.
"Ama o sabah ki kız seni çok özledim felan dedi neden dedi sevgilin yoksa?"
"Bak Derin benim hiç sevgilim olmadı kızlar hep tipim ve param yüzünden benim yanımda ama ben mesafeliyim onlara karşı o kızda diğerleri gibi ne yaptıysam kurtulamadım ondan da"
"Biliyorum " dedim oda
"Neyi biliyorsun?" dedi
"O kızdan nasıl kurtulacağını" dedim bir an gözleri parladı tabi bunun Ayy yavrum Kıyamam aaaaa Derin kendine gel canım cık cık cık.
"Nasıl? Ha nasıl ya Derin soylesene niye susuyosun? " dediğinde göz devirmemek için kendimi zor tuttum.
" Aras senin bir sevgilin olursa belki senin peşini bırakır ha ne dersin ?" dedim ama içim bir Acayip oldu beğ.
" Bak bu benim aklıma hiç gelmedi ama bir sorun var ki en büyük sorun bu benim sevgilim kim olucak?"
Kısa bi ara düşüldükten sonra pic bir gülüşle bana döndü ve
"Buldum" dedi ama kim bilmiyorum sahi kimdi o kız ?
"Ee hani nerde bakalım bu kız ?"
" Tam da ona bakıyorum desem"
Bu dediğinin üzerine ben etrafıma bakındım ama sınıfta bizden başka kimse yoktu o sırada benim 32 gen jetonum düştü ve iri iri açılmış gözlerle Arasa baktım oda sırıtıyordu." O kız ben oluyorum galiba" dedim ve tamamen önümü döndüm Arasa.
" Aynen Derin sen tam ideal sin hem güzel hem akıllı tamamdır."
"Bunu ben yapabilirmiyim ki Aras yok yok olmaz ben yapamam başka birini buluruz"
"Olmaz "
" Neden?"
"Çünkü ben seni istiyorum"