Arasın Ağzından
Yüzümde gezinen ellerle gözlerimi araladım. Bana sırıtarak bakan bir adet Derin genelde ben onu izlerdim. Uyurken çok güzel oluyor. Saf ve masum uyanınca da masum ama uyurken bir farklı oluyor .
Daha benim uyandığımı farketmemiş olucak ki hala kızarmadı. Onun kızarması hoşuma gidiyor . Bende onu izlerken sırıtıyordum. Beni fark ettiğinde küçük ve en az Aysu kadar sessiz bir çığlık attı.
Onu kendime yaslayıp saçlarını öptüm.
" Güzelim sakin ol ." diye bir kez daha saçını öptüm.
" Ya Aras neden ses çıkarmıyorsun kalpten gidiyordum. " diye beni azalıyor yaw beni izleyip yanağımı okşayan o ama suçlu Aras cık cık cık.
" Hatunum beni izleyen sen, benim yanağımı okşayan sen ama suçlu ben" diye sıralayınca hemen kızardı işte tam da bu hoşuma gidiyor.
" Tamam Aras sustum Aras konuşmam Aras." Hayır ya konuş ben senin sesini duymayınca sağır oluyorum.
" Sakın hatun sakin ben dedim demi sana sesini duymayınca sağır oluyorum diye şimdi istediğin kadar konuş. " diye dudaklarına yapıştım. Bende bir garibim hem konuş diyorum hem de öpüyorum .
" Aras sana fazla uyku hiç mi hiç iyi gelmemiş. Arasım bana konuş deyip dudaklarımı vakumlaman ne acep! ?" deyip yanağımı öptü.
" Ne bilim ben hatun hem biz ne zamandır buradayız! ?" diye sordum.
" Valla sabahtan beri senlen buradayız." hmm
"Yani sen beni eve attın öyle mi ?" deyince bunun gözleri kocaman oldu.
"Arasss sen valla bir daha fazla uyuma kafan sulanmış hem ben seni eve atacak olsam bu eve değil ormanda ki evime atarım demi? " ne bunun ormanda evimi var?
"E burada kalıcak mıyız eve mi dönücez! ?" dedim hava biraz kararmıştı.
" Eve dönelim hem Yağız ve Aysu ya haber vermedik ne yaptı lar kim bilir. " aklıma gelmişken şu konuyu Derin le konuşim.
" Hatunum "
"Efendim"
" Siz kaçırılınca Yağız sadece senin kaçırıldığını düşünüp bağırdı. Ama ben Aysunun da senle olduğunu ve onu da kaçırdıklarını söyleyince herkesi şok edecek derecede kükredi. Ben düşünüyorum ki bu bizim Yağız Aysu ya karşı bir ilgili bir ilgili. " dediğimde ben bile kendime şaşırdım mahalle kadınlarına döndüm iyice.
" Ahahahaha Aras Ahahahah bunu bende fark ettim. Hatta Aysu bana Yağız dan hoşlandığını söyledi. Hahahahahha Aras sen nasıl böyle düşündün?." Ya sen neye gülüyon.
"Valla Derinim son zamanlarda bize garip Aysu ya farklı davranıyor." dedim.
" Tamam sen Yağız la konuş bunu ve ben Aras donuyorum artık eve gidelim." dedi ve ellerini birbiri sürtmeye başladı. Bende ona sarılıp ağaç evden çıktık. Yolda giderken Derin bir sessizlik vardı. Bu sessizliği ben bozdum.
" Bu ağaç eve sık gelir misin? " diye sordum ama Derinin yüzü düştü.
"Hayır aslında ikinci gelişim" dedi ama ev eski görünüyor yaptırali baya olmalı.
" Ama ev baya eski yaptırali baya olmalı . " diye aklımda ki soruları ona yöneltim.
"Evet ev baya eski tam 2 senelik ve bu eve iki kez geldim birincisi Çınar la ondan sonra hiç gelmedim son anımız orada oldu. Ikincisi ise şimdi uzun bir Aradan Sonra ilk defa geldim ve seninle." dedi iki damla yaş düştü gözünden parmağımla yaşları sildim o herif için bir daha ağlamasını istemiyorum.