Derinin Ağzından
Dün gece o huzur veren kokuyla uyumuştum.
Sabah uyandığımda yanım boştu ama güzel kokular geliyordu. Sanırım erkeğim bize kahvaltı hazırlıyor.
Daha fazla vakit kaybetmeden yataktan kalktım ve aşağıya indim. Ev iki katliydi. Ilk kat mutfak, salon, misafir odasından oluşuyordu.
Üst kat yatak odası, banyo ve tuvalet ve yine küçük bir oda.
Merdivenlerden indiğimde kokularda yaklaşıyordu. Tam mutfaktan girecekken durup manzarayı izledim. Bu manzarada kahvaltı hazırlayan bir adet Aras vardı. Bana arkası dönük olduğu için henüz beni fark etmemişti. Daha fazla bekletmeden arkasından beline sarıldım. Ilk başta şaşırdı sonra bana önünü döndü.
"Günaydın hatunum " dedi gülümseyerek
" Günaydın erkeğim " dedim bende gülümseyerek.
Daha sonra kahvaltının geri kalanını birlikte hazırlamıştık. Ve şu an Aras içerde bende mutfağı topluyorum.
Mutfakta ki işim bitince üzerimi giyindim hala dünkü kıyafetlerim vardı üzerimde onları değiştirmeliyim.
Iceri geçince meraklı gözlere maruz kaldım.
" Gidiyormusun? " sesi çok Üzgün çıkmıştı ama boşuna sadece üzerimi değiştirmeye gidicem.
" Evet-" ben sözümü bitirmeden dudaklarıma yapıştı.
" Aras canım gidiyorum ama sadece üzerimi değiştirmeye sonra geri gelicem. " bunu dememle yüzüne bir rahatlama geldi.
"Bende beni bırakıp gidiyorsun anladım. " dedi bu beni sadece gülümsetmişti.
" Bak ne diyorum sen git kendine ufak bir çanta hazırla hafta sonu kampa gidelim" sadece ikimiz mütüş olur.
" Tamam o zaman ama sen hastasın sen iyileş o zaman gideriz. " sesim buruk çıkmıştı.
" Sence ben bunu dert edermiyim ,hem baksana bana iyiyim ben hadi dediğimi yap sen" yerim ya
"Tamam ben hazırlanıp geliyorum. " dedim o da memnun olmuşçasına gülümseyip burnumu öptü.
Bu anımızı benim telefon sesim bozdu.Arayan Aysuydu noldu acaba
"Kim miş arayan" dedi meraklı sevgilim
" Aysu ama neden arıyo ki bu gün hafta sonu Canla birlikte olurlar diye düşünüyordum." dedim o da benim gibi meraklıydı zaten daha fazla bekletmeden açtım.
" Canım?" diye açtım ama Aysunun sesi ağlamaklı çıkıyordu. Iyice meraklandım.
" De-derin be-ben hiç iyi de-değilim. " Ne oluyor yahu.
" Aysu canım ne oldu? Canla ilgilimi? " dedim
" De-derin bu-buluşalım mı? " zar zor çıkan sesiyle söylemişti.
" Ta-tabi hemen sen nerdesin? " dedim
" Sa - sahil " onu daha fazla konuşturamazdım .
" Tamam ben hemen geliyorum. " bugünkü kamp artık ertelenicek.
" Derin ne oldu? " Ayy ben yanımdakini unuttum.
" Aşkım bilmiyorum Aysu aradı ağlıyordu. Buluşmak istedi. " dedim ama bu dediğime biraz bozuldu oda kamp için üzülmüştü.
" Yani kamp yapamıcaz ?" dedi
" Başka zaman yaparız üzülme. Ben simdi gidiyorum sen de dinlen tamam?" dedim