Yağız ' ın Ağzından
"Yaa Aras çok tatlılar"
"Sen daha çok tatlısın hatunum "
Ne oluyor lan? sabah boynumda ki ağrı ve konuşmalarla uyandım. Bunlar Derin ve Arasın sesiydi.
En sonunda gözlerimi hafif araladığımda belime kollarını dolamış kafasını göğsüme yaslamış uyuyan bir adet Aysu ile karşılaştım.
" Aras uyandı." dedi Derin
"Lan bir uyutmadınız be gidin benim uykum var. " diye onları azarladım Derin hemen yavru köpek bakışları atmaya başlamıştı bile.
Tam o sırada Aysu kıpırdadı. Şimdi fark ettimde uyurken hiçte diğer kızlar gibi kötü görünmüyor tam tersine çok güzel ve masum oluyor. Ama uyanınca hele canı bir şeye sinirlenince elinden avı alınmış bir aslandan farkı kalmıyor.
" Al işte kızı da uyandırdız. "
"Tamam bef kaçtık biz" diyerek ikisi de mutfağa kaçtı. Kaçın bakalım bunu size sonra ödeticem.
" Şeyyyy......benn Özür dilerim." dedi Aysu mahçupça ama neden?
" Neden ?"
" Seni de rahatsız ettim gece zaten kolunu da acıttım ondan." ahh böyle çok tatlı oluyor.
"Üzülme hem kolumu acıtman için içine Derin kaçmalı bazen fena kızdırıyorum ve bunun sonu hiç güzel bitmiyor. " dedim ve gülümsedim o da gülümsedi.
Tamam o zaman beni artık bırakırsan bende kalkim!" dedi böyle iyiydik demek gelse de içimden sadece başımı olumlu anlamda salladım.
Aysunun Ağzından
Sabah uyandığımda Yağız ' ın kolları arasındaydım. Kokusu muhteşemdi.
Beni bıraktıktan sonra mutfağa Derine kahvaltı için yardıma gittim.
" Ya Aysu bence hiç uğraşmayalım gel burada koy kahvaltısı veren bir yer var orada yapalım" demişti aslında güzel fikir benimde canım pek bir sey yapmak istemiyor.
" Tamam benimde canım pek bi şey yapmak istemiyor." dedim ve gülümsedim.
" Hadi gel bizimkilere söyleyelim. " dedi ve içeri doğru gitti.
Derinin Ağzından
Sabah uyandığımda beni izleyen bir adet Aras la karşılaştım.
" Neden bana öyle bakıyorsun?" dedim çok tatlı bakıyordu.
" Çok ama çok güzelsin." dedi o da utanmıştım. Konuyu dağıtmak için,
"Hadi kalkalım artık Arascım" dedim son kelimeye vurgu yaparak.
" Tamam inelim Derincim" demişti oda beni taklit ederek.
Aşağıya indiğimizde sarmaş dolaş yatan bir adet Yağız ve de Aysu dikkatimizi çekti. Çok tatlıydılar. Fazlasıyla acaba....
" Aras çok tatlılar " dedim hemen
"Sen daha çok tatlısın hatunum " dedi yaaa yerim seni ben
O sırada benim şapşik kuzenim uyandı.
" Lan bir uyutmadınız be gidin benim uykum var. " diye hemen çıkıştı. Ben hemen yavru köpek bakışları atmaya başladım.
" Tamam bef kaçtık biz " diyerek mutfağa gittik.
Biraz sonra Aysu geldi ona imalı bakışlarımı yolladım. Bu gün hiiiç bir şey yapasım yoktu o yüzden Aysu ya dönüp
" Ya Aysu bence hiç uğraşmayalım gel burada koy kahvaltısı veren bir yer var orada yapalım" dedim oda beni onaylayınca salona bizimkilerin yanına gittik.