Bana hala cevap vermedi bende sıkılıp başka bir soru sormaya karar verdim ama bu kızı hatırlamaya çalışıcam mecburum. Ama ondan önce bir şey dikkatimi çekti. Aras bana senin sevgilinim mi dedi Peki......peki Çınar.
" Aras tamam bu soruyu unut ama bunu hatırlayınca görüşücez. " dedim Arasa bir rahatlama geldi. Kesin hatırlamam lazım.
"Görüşelim" deyip pis pis sırıttı. Gülünce gamzeleri çıkıyordu benden beklenmicek bir hareket yapıp işaret parmağımı iki gamzesine de soktum. Oda benim gibi bu yaptığıma ilk şaşırsada sonra memnun olmuşçasına gülümseyip ellerimi öptü bunu yapınca aklıma Çınar geldi.
Ben birden geri çekilince Arasın yüzü düştü kusura bakma Aras ama ben Çınar ın kız arkadaşıyım.
" Ne oldu? Bir sorun mu var? " dedi evet bir sorun var.
"Çı-çınar ne-nerede? " dedim kekeleyerek içimde kötü bir his vardı.
♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣
Şu an Yağız ' ın kollarında Ağlıyorum bana herseyi anlattılar meğer bara gittiğimiz gün Çınar beni aldatmış. Ve ben 18 yaşındayım. Vay be ama neden sinir krizi geçirdiğimi hala söylemedi ler ve ben iyice meraklan dım.
Bir anda bastıran uyku ile Yağız'a iyice sokuldum ve yine aklıma bir şeyler geldi.
Rüyası
"Günaydın hatunum " Bunu demesiyle kocaman gülümseyip karşılık verdim.
" Sanada Günaydın erkeğim " ben bunu dememle hemen bir kahkaha patlattı. Yerim ya sefyom ben bu şebeği.
Rüya Sonu
"Hatunum"
Yine terli bir şekilde uyandım
ama bu sefer bağırarak.Benim bağırmama içeri Aysu olduğunu tahmin ettiğim kız geldi aslında rüyamda bu kızda vardı. Çok tatlı gülümsüyordu.
" Derin canım bitanem iyimisin? " anlaşılan benim için endişelenmişti. Ahh keşke bu olay başıma gelmeseydi de benim için bu kadar üzülmeselerdi.
"Iyi-iyiyim merak etme" dedim biraz daha rahatlamıştı.
" Senden bir şey isteyebilir miyim? " bunu dediğimde kocaman gülümseyip kafasını olumlu anlamda salladı.
" Şeyyyy ben bir rüya gördüm ve su an camdan bizi izleyen Aras ,Can ve sen vardınız. Ama Aras bana Günaydın hatunum diye Selendi. Şimdi ben gerçekten Aras la sevgilimiyim?" diye sorunca biraz duraksayıp cevap verdi.
"Bak Derin o seni gerçekten çok ama çok seviyor sende onu çok seviyorsun." bunu deyince elimde olmadan gülümseyip cama bizi izleyen Arasa baktım ben gülümseyince Aras ta kocam güldü.
Daha sonra Aysu ya dönüp ona
"Bana onu çağırır mısın? " deyip şirince gülümsedim.
" Ta-tabi hemen" diyerek hemen odadan çıktı. Bunda ne var bu kadar sevinecek.
Aras odaya büyük bir heyecanla girdi.
"De-derin ne oldu? Bir şey mi hatırladın ?" dediğinde onada rüyayı anlattım.
" Evet bunu bende hatırladım sen kriz geçirmeden olmuştu bu olay. " dedi bak yine merak ettim ama ben hatırlıcam onlar soylemicek.
" Aras senden bir şey isteyebilir miyim? " dedim en sevimli gülümseme mi göndererek.
" Tabi ne istersen" dedi bende yine aynı şekil gülümseyip tekrar konuştum.
" Şeyyyy ben benimle uyumanı istiyorum ama istemessen uyumayabiliriz. " dedim ve Arasa umut dolu gözlerle baktım gözlerinin içi parlıyordu. Beni gerçekten seviyo olmalı.