Derinin Ağzından
Sabah uyandığımda oda çok sessizdi. Etrafıma baktığımda sol elini sol yanağına koymuş kafasını da yana yatırmış çok tatlı görünen bir adet Aras. Onu şimdi gidip o kadar ısırmak istiyorum ki çoook tatlı. Fırsattan istifade edip yüzünü incelemeye başladım.
Gülünce çıkan gamzeleri, biçimli kaşları, pürüzsüz beyaz teni, bir insan bu kadar mı mikemmel olur yaw? Düşüncelerimi bölen telefonumun mesaj sesi oldu. Mesaj yine bilinmeyen numaradandı. Kim lan bu yeter artık benden ne istiyorsunuz.
Gönderen: Bilinmeyen Numara
Merhaba güzelim geçmiş olsun. Yanına gelemedim ama üzülme yakında seni de yanıma alıcam, neyse güzelim sen bunları şimdi düşünme. Seni seviyorum yakında görüşürüz :*
Mesajı okuduktan sonra donup kaldım. Kim bu? Beni yanına aldıracakmış kimsin sen? Birden elimden çekilen telefonla kendime geldim. Çatık kaşlarla mesajı okudu Aras. Tavana bakıp gözlerini kapatıp ateş saçan gözlerle bana döndü.
" Kim lan bu? Kim benim hatunumla böyle mesajlar atabilir ha. Ulan bu mesajları atanı bir bulim ölümlerden ölüm beğensin. " diye kükredi son dediğinden sonra iyice korktum ölüm Aras birini mi öldürücek. Hayır nolur yapmasın. Off
" A-aras ben ko-korkuyorum." dedim titrek çıkan sesimle ve lanet olsun ki kekeledim. Aras yanıma gelip başımı göğsüne yasladı.
"Hatunum benden mi korktun? " dedi hem evet ,hem de Hayır.
" A-aras Şeyyyy be-ben." dedim ve sustum ne denir ki bu durumda. Aras beni kendinden uzaklaştırıp yüzümü avuçları arasına aldı.
" Sakın. Benden korkma ben sana asla zarar vermem bu adiliği yapan herifi bulup onun cezasını ben vericem. Neyse boş ver. Bu herifi bulucam ve seni benden almasına asla izin vermem. Sen benimsin." dedi ve yüzüme masum masum baktı. Bende hafif başımı salladım.
Aklıma gelen şeyle kaşlarımı çattım." Aras anlat. " dedim Aras bıkkınca bir nefes verdi.
"Tamam. Bak şimdi seni buraya getirince hemen ameliyata aldılar. Sonra Çok kan kaybettiğini ve acil Kan bulmamız gerektigini söylediler. Herkes heryerde kan aradı. Ilk kanı bulan Yağız oldu. O okula haber vermişti. Hastaneye yanında Kuzey le gelince sana Kuzeyin kan vermesini istemedim ama hem sana acil Kan lazımdı, hem de tek bulduğumuz kan ondaydı. Sana da anlayacağın kanı istemeye istemeye Kuzey verdi. " dedi benim ağzım 'o' şeklini almıştı. Demek bana kanı Kuzey verdi. Ayy birde çocuğu o kadar tersledim bir teşekkür birde Özür dilemem lazım.
" Aras yaa şey senden bir şey istesem. " dedim şirince sırıtarak.
"Tabi ne istersen " dedi" Bana Kuzeyi bul. " dedim ve alt dudağımı ısırdım. Arasın bu duruma kizacagini biliyorum.
" Hayır! " dedi kesin bir dille. Ama ben okulda Kuzeyin yüzüne nasıl bakıcam.
" Aras bak o kadar tersledim, ama o bana ne yaptı kan vermeyi kabul etti. Ona bir teşekkür bir de Özür borcum var. " dedim bir nefeste.
" Bak siz konuşurken bende yanınızda olucam özel mözel derse dalarım." dedi bende yanaklarımı şişirip kafamı olumlu anlamda salladım. Aras ta çıktı.
Bir kaç dakika sonra Yağız ve kuzey tabi olmazsa olmaz Aras geldi. Bunlar ne çabuk geldi yaw
"Merhaba Derin.." dedi kuzey