Huzur Dolu Bir Uyku

7.2K 303 7
                                    

Evet bugün hastaneden çıktım. Ve Aras bana hiç bir şey yaptırmıyor.

" Ya Aras ben iyiyim sadece bayıldım." dedim isyankâr bir şekilde elinden gelse beni tuvalete bile kendi götürecek.

" Derin bunu konuşmuştuk. Bir daha bu konuyu açma. " bak ya

"Ama Aras beni biraz anla her ihtiyacımı sen yapıyorsun ve ben hareket etmeden duramam. " bu dediğime Yağız kocaman bir kahkaha attı. Dur sen

"Kuzeğğğnnn sen niye gülüyorsun? " dur olamaz o anımızı hatırlamış olamaz değil mi?

" Kuzen emin misin söyleyeyim mi? " Hayır hayır

"Eğer ağzını açarsan sana yapıcaklarımı biliyorsun değil mi? " doğru sinirlenince gözüm kimseyi görmüyor.

" Tamam Kuzen sustum. " bunu söylerken ağzına olamayan bir fermuar çekmişti.

" Ya siz neyden bahsediyorsunuz bizede soylesenize." ha soylim de benimle dalga geçin. Hayır izin vermem.

" Yok yok bir şey boşverin" şu an suratları hiçte inanmış gibi değil.
"Benden mi saklıyorsun?" olmaz Aras anla söyleyemem.

" Olur mu öyle şey ama söyleyince benle dalga geçiceksiniz olmaz." dedim bir umutla ama nafile

" Eğer dalga geçilecek bir şey ise geçersiz. " ama bu hiç yardımcı olmuyor.

" Peki be ama ben anlatmam Yağız anlatsın ben gidiyorum. " diyerek odama çıktım. Onlara küçükken at şaha kalkınca düştüğümü söyleyemem. Sırf atın üzerinde yeni hareketler yapmak için atıma bindim ve atı şaha kaldırdım ve bam popo üstü düştüm.

Neyse ya uzun zamandır Çiftliğe gitmiyorum bari gidim biraz atımla ilgilenim. Kendime ufak bir çanta hazırladım iki gün kalmayı düşünüyorum. Oranın havası bana iyi geliyor. Ha bu arada derslerimi merak etmeyin özel ders alıyorum sadece sınav günleri gidiyorum.

Çantayı hazırladıktan sonra hemen aşağıya indim. Ohh valla gülüyorlar.

" Ben gidiyorum. " dedim ve hepsi bana döndü Aras ve Yağız çatık kaşlarla bana bakıyordu.

" Nereye? " dedi Aras

"Kuzen yine aynı şeyi yapmıcaksın demi? " sanırım sinir krizinden bahsediyor.

" Kuzen korkma uzun zamandır gitmiyordum ona gidicem. " dedim Yağız anladı ama Aras ve Aysu anlamadı. Bu arada biz can la konuştuk inkar etmedi bildiğin ben başkasını seviyorum dedi ama Aysu buna pek üzülmedi uzulmesin zaten.

" Nereye Derin? " sesi fırtına öncesi sessizlik gibiydi tirstim.

" Aras çok sevdiğim birini ziyarete gidicem." dedim ama bunun kaşları sanki olabilir mis gibi daha çok çatıldı.

" Kim miş o çok sevdiğin kişi? " Ayy bu beni yanlış anladı. Yağız'a göz kırpıp konuştum.

" Gelin sizi de götürim zaten Yağız da uzun zamandır gitmiyor. " dedim benim akıllı kuzenim hemen olayı anladı ve

" Aynen bende onu çok özledim hadi ben hazırlanıp geliyorum. " dedi eferin good boy

"Adı ne bu sevdiğiniz kişinin? " Bak bak beni kıskan miş.

" Rüzgar" dedim gerçekten adı Rüzgar.

" Tamam bende gelicem. " Bana uyar.

"Ama orada iki gün kalıcaz benim hasret gidermem lazım. " dedim ve Yağız da cantasiyla yanıma geldi.

" Kuzen sen Arası bende Aysu yu alım iki araba gidelim."

"Tamam kuzen Aras size kıyafet için vakit yok orada var zaten hem özel kıyafet giyicez hepimiz. "dedim

Yeni Kız (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin