Sabah uyandığımda okulun ilk günü dolayısıyla serbest giyiniyorduk ben bu sefer altıma dizime kadar gelen bir şort üstüne de omuzları düşük t-shirt ve son olarak siyah vanslar. Saçımı her zaman ki gibi açık bırakmış idim.
Aşağıya indiğimde bir Yağız beklemiyordum tabi.
"Günaydın kuzen" diyerek merdivenleri de bitirmiş oldum.
"Sanada Günaydın kuzen" dedi o iç ısıtan gülümsemesiyle.
"Kuzen hadi okula ilk günden geç kalıcaz" bunu diyen bendim. Aslında ikimizin de dersleri gerçekten güzeldir.
"Tamam kuzen sen benim arabamla mı geliceksin ,yoksa kendinkiyle mi?"
"Yok kuzen kendi arabamla gelicem"
"Tamam o zaman çıkalım mı? "
"Çıkalım"
Bir 10 dakikalık yolun ardından okula gelmiştik. Bu arada ben size söylemeyi unuttum biz Yağız ' la lise son sınıf öğrencisiyiz zaten eski Okulumuzdan buraya nakil olmuştuk. Ama en kötüsü ne biliyo musunuz? Bu okul bizim ve bunu da biliyorlar. (Biz ufacık, azcık zengin olabiliriz de yani azcık derken otellerimiz, holdinglerimiz süreyle var işte azcık zenginiz)
Neyse yaw biz özel Deka Koleji nin otopark ına arabaları park ettikten sonra Rayban gözlükleri mi de taktım ve Yağız ' ın yanına yürüdüm Yağız ' a baktığımda onun da aynı şekil olduğunu gördüm.
Biz böyle okula cool cool girerken tüm gözler üzerimdeydi bu beni az da olsa rahatsız ediyordu.
Bende gözlüklerimin arkasından öğrencileri izliyordum kızlar bana kıskançlık ve nefret dolu bakışlarını atarken erkekler sanki çok lezzetli bir yemek mişim de öyle bakıyorlar.
Ama benim dikkatimi çeken bir çift siyah göz idi oda bana açıkla bakıyor idi.
Biz de en sonunda okulun içine girerek Kurtulmuştuk.
Müdürün odasına geldiğimizde Kapıyı tıklatıp 'gel' komutunu bekledik. Müdür beni tanıdığı için hiç uzatmadan konuya girdik. Şimdi de zili çalıp tekrar müdürün odasına gitmeyi bekliyoruz. Bizi kendi götürmek istemişti.
Aras Ağzından
Merhaba ben Selim Atmaca. Lise son sınıf öğrencisiyim. Şimdi de okula yani Deka Koleji ne gitmek için hazırlanıyorum. Ilk gün diye serbest idi.
Evden çıkıp hızlıca Arabama binip gazı kökledim. Okula gelince hemen bizim grubun yanına gittim.
4 kişi yiz Can, Aysu, ikisi çıkıyorlar. Ve son olarak Enes var.
Aralarında konuşurken duymuştum okula yeni birileri Gelicek mış. Acaba kim diye düşünürken yeni zannettiğim iki kişi geldi. Kız ve erkek çok yakındılar kesin sevgili idiler. Ama kız mütüş bir şey ya çok güzeldi.
Erkekte fena sayılmazdı aslında aman boş koy en son bunlar okula girince bizim Aysu cırladı hemen.
"Can! Senin o gözlerini oyarım kızı yedin resmen!"
"Aşkım öyle şey olurmu ben seni seviyorum"
Bizim çifte kurumların bu hali beni acayip midemi bulandırırdı. Onlara en kötü bakışlarımı atarken Can hemen Aysu nun yanağına öpücük kondurdu ve barıştılar bunlar böyle küs kalamıyorlar.
O sırada Aysu benim bakışlarımı görmüş ve hemen saydırmaya başlamıştı bile.
"Aras bir gün inşallah senin de böyle bir ilişkin olurda ben de dalga geçerim. Hıh"
Bu söylediğine sadece başımı 'tabi tabi' diye sallamakla yetindim.
Çünkü benim bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı. Evet yakışıklıyımdır, zenginiz de aynı zamanda ama kızlar hep para ve tipim için benimle birlikteliği istediler. Peşimden koşan hiç bir kıza zaten arkadaştan öte bakmadım ,davranmadım.