Derinin Ağzından
Ayla hocayla konuşmam bitince kantine gittim. Baktım benim hakkımda konuşuluyor hemen damladım. Masaya geçince bazı erkeklerin ve özellikle de Kuzeyin bakışlarını üzerimde hissediyordum. Neyse ki Aras durumu anladı da hemen bana sarıldı. Bende yanağını öptüm. Biz Aysu ile tuvalete gitmek için masadan ayaklandık. Masaya geri dönünce Aras benimle şu iki gündür ağzında gevelediği şeyi söyledi. Babası benimle tanışmak istiyormuş. Bende tanışmak isterim doğrusu.
" Hatunum daldın gittin hayırdır ne düşünüyorsun?" dedi basketbol topunu fileye atarken. Evet çalışmalara başladık.
" Seni düşünüyorum beyefendi. " dedim gülücükle.
" Hmmm peki nasıl düşünüyorsunuz hanımefendi. " tek kelimeyle fesat!
" Aslında sadece seni değil kaslarını ve diğer erkeklerin kaslarını düşünüyorum. " dedim sen fesat fesat düşün bakalım Aras bey.
" DERİN SEN BENIMSIN. BAŞKA ERKEKLERIN DEGIL BENİM KASLARIMI DUSUNEBILIRSIN. " Oooo Www çok kızdı. Güzel!
" Birileri kıskandı herhalde." dedim sırıtarak. O bana bir attı, ben iki adım. O üç adım atınca anladım ki bu beni kovalicak.
" Aras bak dur yorgunum zaten ne olur koşturma Aras. ARAS! !!!!!" diye sona doğru bağırdım çünki Aras koşmaya başlamıştı bile.
"Onu başka erkeklerin kaslarını düşünmeden önce dusunicektin Derin Hanım. " Off ya zaten yorgunum bir de bu kosturuyo iyice yorulucam.
" Aras tamam ben sadece senin kaslarını düşüncem." dedim bir umut ama bu durmuyor. Bende de derman kalmadı. Tam düşücekken biri beni tuttu. Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldirinca yeni çocuk yani kuzey onu gördüm. Off işler iyice sarpa sardı.
" Saol. " dedim en soğuk halimle okulda kimseye yakın davranmıyoruz.
" Önemli değil sen iyi misin? " Off hadi git artık Aras gelcek.
" Iyiyim iyiyim beni artık bırakırsan iyi olur. " dedim yine sogukca.
" Evet Sevgilimi bırak. " ve Bingo kıskanç Aras mod: on
"Tamam sakin ol sadece tuttum. " dedi yaw sen hale burdamisin git lan kan çıkacak yoksa.
" Tuttun ve şimdi de bırak. " Evet ya hala onun kollarındayım
"Tamam." dedi ve beni bıraktı bende hemen Arasın yanına uçtum.
" Hadi gidelim. " dedim ve bir adım attım. Ama Aras kımıldamıyor neden? Çünkü kuzeyi gözleriyle öldürdü.
Bende yanağını öptüm ve sonunda bana döndü.
" Sen iyi misin? " dedi ve beni kolunun altına aldı.
" Iyiyim Arasım iyiyim hadi gidelim ben çok yoruldum." dedim ve yavru köpek bakışları atmaya başladım.
" Tamam hadi gel seni eve birakim. " dedi ve son kez kuzeye bakıp önüne döndü.
Ikimizde soyunma odasına girdik ve kısa bir duş aldık yani ben öyle yaptım. Üzerimi giyip çıktım ama Aras daha çıkmamıştı bende beklemeye başladım. Kısa süre sonra Aras değil kuzey çıktı. Bana doğru gelmeye başladı. Bunun derdi ne bilmiyormu bizim sevgili olduğumuzu.
" Selam şey pek düzgün tanışamadık ben kuzey." deyip elini uzattı. Ama ben o eli tutmam bunu sonra anlatırım.
" Derin Adeka. " bilerek soy adımı söyledim babamdan herkes korkar.
" Memnun oldum öyleyse Derin" ben pek memnun olmadım. Bune ya yavşak hareketler tamam yakışıklı ama itici bir tipi var.
" Bende kuzey. " dedim ve Aras geldi.
" Derin" diye kükredi .
"Arasım !" dedim bende
"Siz sevgili misiniz! ?" Ayy sen hala burada mısın? Aras yanıma geldi ve elimi tuttu.
" Evet bir sorun mu var? " dedi bilmiyorum farkında mi ?Ama benim elim acıdan felç kalıcak.
" Yo-yok bir sorun." dedi ve yanımızdan gitti.
" Yavşak. " dedi Aras ve elim hala ayni durumda en sonunda inleyince bıraktı.
" Ahh. " dedim
" Hatunum noldu. " dedi harbiden o kadar kıskanc ki farkında bile değil.
" Aras bak beni iyi dinle bana asilanlarin ağzının payını vermen iyi güzel ama benden ne istiyon be elimi kirdin. " dedim.
" Aşkım ben farkında değildim Özür dilerim. " Ne dedin ne dedin Aras bana çok az aşkım der.
" Sen ne dedin bir daha de. " dedim
"Ne dedim ben. " Ayy bide salağa yatıyo.
" Aşkım dedin. " diye boynuna atladım. Tabi oda hemen bana sarıldı.
"Aşkım değil misin ?" dedi
"Aşkınım tabi." dedim
"Ben senin neyinim peki? !"
"Hmmm güzel soru bir düşünim......sen benim aşkım, Arasım! Sevgilim, herşeyim sin yetmez mi? " dedim ve gülümsedim. O da bana gülümsedi.
"Ee hadi gidelim! " dedi Aras
" Nereye? " dedim
" Hatunum sen dedin ya sinemaya gidelim çıkışta diye hadi. " dedi Ayy ben onu unuttum ya.
" Aras ben çok yorgunum gel bizim evde izleyelim!" dedim
" Tamam o zaman gel size gidelim. " dedi ve arabaya bindik.
Kısa süre sonra evdeydik. Ben anahtarlarımı ararken Aras ta yanıma gelmişti. Iceri girdik. Annemler yoktu yine şirket ohhfff .
" Aras ben bir üzerimi değiştirip geliyorum. " dedim ve yukarı odama çıktım. Hemen kısa bir duş alıp altıma şort ve t-shirt giyip aşağıya indim.
"Evet hangi filmi izliyoruz? " diye sordum.
" Hmmm korku olsun. " dedi tamamdır sadece Dabbe den korkarım başkalarından değil.
" Tamam ben abur cubur hazırlanıp geliyorum. " deyip mutfağa geçtim. Herşey hazır olunca oturup filmi izlemeye başladık.
Artık gözlerimi açamıyorum diyerek kendimi uykuya bıraktım.
Arasın Ağzından
Bugün o kuzey denen Piç Derini tutunca kan beynime sıçradı. Derin her ne kadar soğuk davransada o daha da yavşaklaşıyor. Çıkışta ikisini görünce iyice ayar oldum ne istiyo bizden anlamadım ki. Salak sevgili misiniz ? diye de soruyo dışardan biri bizi görse sevgili olduğumuzu anlardi.
Derinin okulda isteği üzerine çıkışta sinemaya gidecektik. Ama o da ben gibi yorgun olunca evinde izlemek istediğini söyledi bende kabul ettim.
Korku filmi seçmiştim Derinin korkmicanı adım gibi biliyordum. Film başladıktan kısa bir süre sonra Derin uyuya kaldı. Bende artık daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapadim.