Şifremi ?

7K 321 12
                                    

Sabah uyandığımda belim feci ağrıyordu. Birden bastırınca acı bir şekilde inledim.

" Aaahhh" benim sesime Aysu da uyandı biz dün koltukta uyuya kalmışız Aysunun başı benim omzumda benim Başımda onun başının üstünde.

" Derin ne oldu? " endişelenmişti yine

"Aysu belim çok ağrıyor. " bunu acı bir şekilde söylemiştim

"Ben Arası arıyorum. " itiraz edemedim, edemezdim de

"Alo eniste hemen buraya gelmen gerek Derinin beli tutulmuş ve kımıldayamıyor hemen gel. "

"Aa ahh " ben yine inleyince

"Enişte çabuk Derin acıdan kıvranıyor" yok artık amma abarttı.

" Ya Aysu ne çok abarttın. " ordan Aras hemen laf yetiştiriyor.

" Derin kes sesini ve beni bekle. " bak ya kulak bu kulak kime diyorum ben.

"Aaahh Araaaaaas" yine ağrı girdi.

"Derin ne oldu? " dedi ordan Aras.

"Belim çabuk gel ne olur. " dedim ve birden başım döndü etraf karardı sanırım ağrıdan bayıldım. En son Aysunun adımı haykırmasıydı.

Arasın Ağzından

Sabah çalan telefonun sesiyle uyandım ya bu saatte kim arar diye söylenirken telefonu açmıştım.

" Alo eniste hemen buraya gelmen gerek Derinin beli tutulmuş ve kımıldayamıyor hemen gel. " dedi Aysu Derinimin belimi tutulmuş.

O sırada acı bir inleme duydum.

" Aa ahh " bu Derinin sesi lanet olsun.

" Enişte çabuk Derin acıdan kıvranıyor " Aysu bunları söylerken ben üstümü giyinmeye başlamıştım.

" Ya Aysu ne çok abarttın. " Ne abartması senin canın yanıyo ama hala beni düşünüyor.

" Derin kes sesini ve beni bekle. " dedim ve arabanın anahtarlarını aldım ve evden çıktım.

"Aaahhh Araaaaaas" diye bir inleme daha duyunca iyice gaza bastım bu arabalar daha hızlı gitmez mi?

" Derin ne oldu? " gerçekten çok yaratıcıyım bildiğim halde soruyorum.

" Belim çabuk gel ne olur " bundan sonra Aysunun haykırması ne oldu ya ?

" Aysu ne oldu ?" Nolur Derine bir şey olmasın.

" Aras Derin bayıldı çabuk ." zaten evin önüne gelmiştim hemen koşarak evin kapısını çaldım. Aysu kapıyı açınca hemen içeri daldım.

Derin koltukta iki büklüm baygın bir şekilde yatıyordu.

Hemen kucakladım ve arabanın arka koltuğuna yavaşça yatırdim.

Kısa bir yolun ardından bizim hastaneye geldik burası bizimdi o yüzden hemen doktorlar başımıza toplandı. Derini sedyeye yatırdilar. Ve bir odaya götürdüler.

15 dakika sonra bir doktor yanıma gelip konuştu.

" Aras bey Derin Hanım sadece acıya dayanamayıp bayılmış beline merhem sürdük şu an durumu iyi uyuyor." Bu laflardan sonra Derin bir oh çektim .

"Onu görebilir miyim? "

" Tabi" Bak bu doktoru gözüm tuttu.

Odaya girdiğimde melek gibi uyuyordu.

Yanına gidip ellerini ellerimin içine alıp okşadım oda uyanmaya başlamıştı.

" Bana ne oldu? " dedi yinemi hatırlamıyor bu sefer bunu kaldiramam.

" Derin ben Kimim? " Aras de ne olur.

" Aras sen iyi misin? Kendi adını bana mı soruyorsun? " oh be unutmamış. Hemen ona sarıldım.

" Hey ben ölmedim!" lan tövbe de

"O ne biçim laf öyle " kızmıştım.

" Tamam ya demedim bir şey
Ben sıkıldım ne zaman çıkıcaz?" Yanaklarını şişirip sormuştu ve acayip tatlı olmuştu bende dayanamayıp dudaklarına yapıştım. Mmmm enfes.

En sonunda Ayrıldığımızda ikimizde nefes nefese idik.

Çıkış işlemlerini halletmek için odadan çıktığımda aklıma Derine kimin bakacağıdı b tabi ki de phen.

Islemleri halledip odaya döndüğümde Derin tam ayağa kalkıyordu izin vermedim. Hala beli tutulu o yüzden kucağıma aldım.

" Aras ne yapıyorsun ya ?" Merak ediyorum ordan bakınca ne yapıyo gibi görünüyorum.

" Derin beline hala tutulu unutma seni bu halde yürütemem." açıklama da yaptığıma göre artık gidebiliriz. Derin de başını göğsüme koydu.

Odadan çıkınca kızarık gözlü bir adet Aysu görüş alanımıza girmiş bulunmakta. Hemen yanıma gelip Derine baktı ben de kafamı çevirince uyuduğunu gördüm ne ara uyudu bu ya.

" Aras durumu nasıl? " diye fısıltı ile konuştu. Bende aynı şekil de

"Hala beli tutulu olduğu için yürüyemez iki üç gün ayağa da kalkmıcak o yüzden bize gidiyoruz. Sende geliyorsun . Ama önce Derine kıyafet almamız gerek o yüzden önce Derinin evine gidiyoruz. " huh baya uzun konuştum be

"Tamam eniste ben Derine kıyafet ayarlarım ama senin evinde kalmam kendi evime giderim. " Bana uyar

"Tamam sen nasıl istersen" dedim ve hastaneden çıktık. Derini arka koltuklara yatırdim bende yerime Aysu da öne geçti ve yola koyulduk.

Derinin evine gelmiştik hemen Aysu dan Derinin kıyafetlerini hazırlanmasını istedim .

Kıyafetleri bagaja koydu ve

" Ben gelmim sen tek başına bakabilirsin demi? " Tabi ki

"Bakarım ben merak etme hadi görüşürüz"

" Görüşürüz" dedi bende arabayı çalıştırdım.

Derin yol boyunca uyudu hala da uyuyor ve benim canım sıkıldı yaa ben Derin le oturup konuşmak istiyorum o orada uyuyor. En iyisi gidip gidip uyurken onu izlim.

Odaya girdiğimde Derin bir şeyler sayılıyordu ben de dinlemeye başladım.

Aras seni bi elime geçirim bak ne yapıyorum bak hala kaçıyor Aras kime diyorum ben" Allah Allah ne görüyor acaba.

" Sana kim benim Telefonumu karıştır dedi hı sonra kıskanıyorsun Aras yaklaşma bana Aras Ahahahah dur ne haha olur ha ha ha dur."

Telefonunda ne varda ben kıskanıyorum nerde bu telefon hah komodinin üstünde aha şifre hmmm düşün Aras ne olabilir ki.

" Aras bak son kez söylüyorum bu şifreyi bir daha hack lemiyorsun tamam mı? "

Vay rüyasında şifreyi bulmuşum.

" Tamam tamam asma surat söylüyorum. Aras ve Derin oldumu hah gül böyle"

Denemeye değer. Aras ve Derin yazdım oldu açıldı. Öncelik galeri ya benimle resimleri var yada kendi bir dakika o yanağını öptüğü çocuk kim Yağız değil lan bu Çınar denen Piç olmasın ama hala fotoğrafı var.

Eğer onu seviyorsa bu yüzden hala saklıyordur. Ama sevse şifresi Aras ve Derin Olmaz
Sevse bir fotoğraf bırakmaz daha fazla olur. Bir dakika bu çocuğun yüzüne neden kırmızıyla X var demekki onu sevmiyo.

" Aras evet onu sevmiyorum ona karşı nefretimin bir simgesi bu ve sen benim ilk öpücüğümü alan kişi benim sevgimden nasıl şüphe edersin. "

Ben bittim

Yeni Kız (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin