Kas dabar?

16 3 0
                                    

Šiandien turėjau paskutinio skambučio šventę. Kažkas švenčia, kažkas fotkinas. Panos su puošniom suknelėm, dauguma bernų su kostiumais... Aš atėjau su pilkais džinsais ir marškiniais. Atrodžiau durnai. Labai. Kažkas nešė gėles auklėtojom, mokytojom ar merginom, o aš stovėjau kaip žąsinas su balionais... Pagrindinės spalvos mokyklos papuošime buvo balta ir raudona. Todėl pirkau 10 baltų ir 10 raudonų helio balionų. 

Penki raudoni pabėgo nuo manęs. Per silpnai laikiau vos išėjęs iš pardes ir jie pabėgo. Nenorėjo į shule. Tada gaudydamas dar vieną raudoną ir du baltus susprogdinau. Išsigandęs paleidau visus balionus, sugaut spėjau tik du baltus ir visus gyvus likusius raudonus. Šeši iš dvidešimt... Nu gal nieko. 

Nueinu į mokyklą, ten visi gražūs, garsūs... Tada pakyla triukšmas - atvažiuoja tie kaušai, kurie su mašinom važinėjo po miestą. Kvailiai. Kelis policija sustabdė, dvi mašinos nusprogo... Vienas bičas guminę sex lėlę ant stogo atsivežė. Nei čia linksma nei čia ką su pripūstais prezikais po miestą varinėt... Kai pamatė direktorė vos nenualpo.  Gerai, kad spėjo mokytojui į parankę įsikabint. 

Nuotaikos ir taip nėr. Nors ryte buvo. O dar ir aiškina čia kažkokia višta kažką, kad kažkam kažkas netink dėl stovėjimo ir ėjimo į mokyklą... Aj... Atsibodo viskas. O dar kai pamačiau, kad kai kurie bernai draugiškai susitarę apsirengė vienodai... Nu tie juodi kostiumai su juodais lakuotais batais, juodais marškiniais ir kaklaraiščiais užneša į prastą turkų filmą, kuriuos myli mano mama, bet ne tame esmė. Manęs niekas nepakvietė. Gal ir neturiu tokių dalykų, bet būčiau nusipirkęs... O dabar visi bernai įspūdingai atrodo ir keli (mūsų gal 20 liko nk nežinojusių) mes atrodom kai kaušai. 

Auklėtoja norėjo, kad eitume porom. Mergina su vaikinu. Su kuo man eit? Su ex kuri niekad man nepatiko? Su puske? Su mamos bestes dukra? Su savo fėja? 

Bet mano fėja tai šypsojos "vyrai juodais drabužiais" iniciatoriui. Tam protingam ir storam. Likau vienas... 

Velniop visus. Apsipykau su fėja. Nuėjau į mokyklą kaip ne abitūra. Kai visi gražiai su muzika atėjo, aš jau sėdėjau klasėj. Balionus palikau. Nežinau ar rado, bet tikiuos, kad taip. Tokia diena sunki, tokia keista ir kvaila... O svarbiausia tai kilo klausimas. Kas toliau? 

Baigiau. Nu dar egzai liko, bet čia jau kaip duos taip bus. Bet kas po šito? Iki dabar žinojau savo vietą, kelią, planą. O dabar.... Nebežinau nieko. Kas dabar? 

Skaudžiai atvirai Where stories live. Discover now