******

0 0 0
                                    

Z června se stal červenec a z července srpen. Čas neúprosně letěl a než jsme se nadály, festival, na který jsme všechny čekaly, byl za rohem.
Aby nám s holkama ty dva měsíce utekly, tak jsme se po malém VIP koncertě Obsidian domluvily, že vyrazíme někam k moři. Vybraly jsme si Řecko. Rodiče nám odpustili, že nechceme chodit na dlouhé brigády, takže jsme využívaly jednorázových akcí a hosteskování. Bylo to alespoň něco, ale zároveň jsme měly času k oslavám, kolik jsme chtěly.
Nějakou chvíli jsme strávily na Krétě a pak jsme ještě přelítaly do Athén. Byly to kouzelné dva týdny, které jsme věděly, že nikdy nezapomeneme. Neležely jsme jen na pláži, ale vyrazily jsme i na průzkumy vnitrozemí Kréty a v Athénách jsme prochodily každý kout, který jsme mohly.
Bylo to uvolňující a odpočinkové. Přesně to jsme po tolika měsících potřebovaly.
Po návratu jsme pár dní pracovaly a pak nám měla začínat koncertová a festivalová sezóna. Ze začátku jsme jezdily spíš o víkendech, ale pak už jsme neodolaly ani několikadenním akcím. Měla jsem pocit, že tolik alkoholu jsem v životě nevypila a ani jsem nikdy neprotancovala tolik hodin v kuse.
Začátek srpna pro nás znamenal hned dvě akce a po nich třídenní festival s několika různými stagemi pro rock, metal nebo i něco lehčího. Letos to mělo být výroční uspořádání, na které se sjely i staré známé kapely, takže jsme věřily, že to bude velké. Sofi říkala, že když se o tom bavila s Katarinou, ta se jen zasnila a začala vzpomínat na festival, který jí a jejím kamarádkám změnil celý život. Dokonce, když se Sofi zmínila o propustkách, které jsme dostaly, Katarina na ni prý jen zůstala zírat a ptala se, jestli si z ní jen nedělá srandu, protože přesně takové štěstí měla i ona. Zároveň nás ale taky varovala před tím, že ne všechno je tak skvělé, jak to na první pohled vypadá. To jsme všechny moc dobře věděly a nedělaly jsme si o tom žádné iluze.
Jakmile Obsidian zmizeli v Německu na první koncerty, Thesa neváhala a ihned nám posílala všechny záznamy, které fanoušci dávali na internet. Posílala nám rozhovory a články z časopisů, až nás tím úplně zahltila a já to nakonec přestala sledovat. Navíc jsem ani neměla důvod k tomu, abych to dělala. Spoustu informací jsem měla totiž z první ruky... A když říkám z první ruky, myslím tím od Bastiena.

Roztříštěná (2021)Kde žijí příběhy. Začni objevovat