BAB 6

14.1K 80 1
                                    

"Stop!"

Baru sahaja jari jemari Amara singgah dihujung baju, ingin menyingkap bajunya keatas, suara garau Maleeq menghalang dia untuk meneruskan tindakannya.

Hujung bibir Amara terjungkit keatas. Sinis.

"Kenapa? Bukan ke awak nak tengok saya berkemban? Nak tengok saya bogel?" Soal Amara pada Maleeq. Sedikit pun tidak gentar untuk membalas panahan mata Maleeq.

Ketika itu, Maleeq sudah melepaskan rangkulannya pada pinggang Amara dan berdiri sedikit jauh dari isterinya. Hampir merah padam wajah Maleeq ketika itu, cuba menahan gelojak dihati yang tidak keruan.

"Kau tak tahu apa akan jadi kalau kau teruskan perbuatan kau," kata Maleeq. Sorotan tatapan yang tajam menikam kewajah Amara. Dadanya turun naik, berentak tidak sekata. Nafasnya juga terasa seperti sesak didada.

Amara dengan bersahaja melangkah kehadapan mendekati Maleeq. Dia menghimpit tubuhnya pada dada Maleeq, sehingga terasa ketulan-ketulan otot-otot sasa Maleeq. Amara memerangkap tubuh sasa lelaki itu diantara island table dan dirinya. Tangannya berpaut birai meja dan wajahnya didongakkan keatas. Matanya memandang tepat wajah Maleeq.

"Apa akan jadi? I'm dying to know what will happen..." bisik Amara. Nada suaranya sengaja dilunakkan. Debaran dihati yang makin hebat diendahkan sahaja, dia perlu meneruskan permainan yang Maleeq ciptakan supaya dia tidak kalah dan kelihatan lemah dimata Maleeq.

"Pfft..." kali ini Maleeq pula ketawa sinis. Tidak sangka Amara seberani itu. Sepantas kilat dia mengangkat tubuh genit Amara dan meletakkan gadis itu diatas meja.

Kini giliran Maleeq pula memerangkap tubuh Amara dengan kedua belah tangan sasanya.

Terbuntang mata Amara dengan tindakan pantas Maleeq. Dia terkedu seketika.

Tangan Maleeq naik mengelus rambut Amara. Diselitkan juntaian rambut itu kebelakang telinga Amara. Matanya pula tidak lepas daripada menganalisa wajah mulus itu.

Amara masih beriak tenang. Dia tidak mahu kalah!

"Baby girl... don't play with fire. It could burn you," kata Maleeq. Suaranya yang serak itu sudah mula membuat jiwa Amara bergetar.

Wajah Maleeq sangat hampir pada wajahnya. Serta merta ingatan tentang ciuman tempoh hari muncul difikirannya.

Amara telan liur. Tanpa sedar dia mula menggigit bibir bawahnya.

Hembusan nafas mint Maleeq menampar lembut pipinya. Dia menjadi semakin tidak keruan. Lebih-lebih lagi ketika tangan lelaki itu mula mengusap kedua belah pehanya.

"Ma-Maleeq... let me go," tersekat-sekat suara Amara disebalik kerongkongnya. Sukarnya untuk memuntahkan bicara saat ini. Ritma jantungnya semakin berkocak hebat. Dadanya mula terasa sesak.

"Hmm... why? Takut?"

"Si-siapa ca-cakap saya takut,"

Maleeq ketawa sinis. Sudah tergagap-gagap pun masih juga tidak mengaku.

"Baby girl..."

"There's no turning back..."

Seraya itu, perlahan-lahan tangan Maleeq bergerak, menolak keatas kain batik yang dipakai oleh Amara, mendedahkan peha putih gebu Amara. Tangannya mengelus lembut kedua belah peha yang terdedah itu. Kemudian Maleeq menarik kaki Amara supaya tubuh Amara rapat pada tubuhnya. Berhimpit tubuh mereka tanpa ada ruang lagi.

"It's your fault. You turn me on," bisik Maleeq.

Suasana antara mereka mulai hening. Hanya deruan nafas mereka kedengaran. Nafas yang saling menyentuh pipi masing-masing.

Amara kaku. Dia... tiada daya untuk menolak. Kenapa rasanya seperti semakin mengasyikkan?

Dia terbuai. Mindanya terasa khayal. Fikirannya sudah tidak waras. Hati dan otak saling berperang antara satu sama lain.

Mata mereka saling bertatapan. Mata yang seakan sedang meminta kebenaran untuk melakukan lebih daripada itu. Mata yang sedang mencari keserasian.

Maleeq menelan liur. Gadis itu langsung tidak beranjak dari tempatnya. Dia... dia sudah tidak mampu untuk mengawalnya lagi. Dia sedar, jika dia meneruskan permainan ini, ia nya tidak akan tamat disini. Namun otak yang melarang tidak sekuat hati yang menyuruh.

Tangan Maleeq naik mengusap pipi Amara. Hembusan nafas gadis itu semakin memberat.

"Amara..."

Maleeq memanggil isterinya dengan penuh sensual. Suara bisikan itu membuatkan mata Amara terpejam rapat. Maleeq terpana dengan tindakan tanpa sedar Amara mencium tapak tangannya yang berada dipipi gadis itu.

"Fuck..."

Tanpa kata lagi, Maleeq menarik kepala Amara merapat padanya dan dua ulas bibir kebasahan itu bercantum erat. Tangan mereka mula merayap, saling menyentuh dan mengusap. Maleeq tidak tahu apa yang merasuk dirinya, sukar untuk dia tepis kehangatan tubuh Amara yang sedang memeluknya saat ini.

Bibir yang bercantum itu sama-sama membalas kucupan yang semakin rakus. Sedutan dan kucupan pada bibir itu bagaikan tiada penghujung. Lidah Maleeq yang menyusup masuk kedalam mulut Amara membelai lidahnya.

Amara semakin asyik dibelai oleh tangan sasa itu. Setiap lekuk tubuhnya kini disentuh oleh Maleeq. Daripada peha, bontot, pinggang dan belakang tubuhnya diusap oleh Maleeq.

Keluhan-keluhan nikmat mulai terbit daripada bibir Amara yang masih dilumat oleh Maleeq.

Maleeq melepaskan bibir Amara. Ciumannya kini beralih pada leher putih itu. Disedut, dikucup dan dijilat leher itu. Kemudian bibirnya naik kepipi Amara. Lidahnya dijulurkan keluar dan mula menjilat daripada pipi Amara hingga ke telinga gadis itu. Perbuatan itu membuatkan Amara mengeliat kegelian namun dia tidak menolak. Malah tangannya juga kini menyentuh lengan Maleeq. Mengusap lengan yang berotot itu dengan tangan lembutnya.

Tangan Maleeq bergerak begitu pantas, sesaat sahaja dia sudah berjaya menanggalkan baby-T yang tersarung ditubuh Amara, mendedahkan bahagian atas gadis itu. Kucupan bibir Maleeq semakin meliar. Daripada dahi, turun ke hidung dan kedua belah pipi Amara. Kemudian bibirnya singgah pada leher putih itu lagi dan kucupan bibir itu mulai turun menyentuh dada Amara.

Amara memejamkan matanya rapat. Dia mahu hentikan namun dia juga tidak mahu ini berakhir. Amara semakin asyik. Dia hanya mampu merelakan setiap perbuatan Maleeq. Dia tidak berdaya untuk menolak kucupan mesra itu. Pussynya sudah berdenyut-denyut. Dia dapat merasakan ada cecair yang sedang membasahi pantynya.

Amara mengetap bibirnya. Tangan Maleeq berjaya menanggalkan baju dalamnya.

Kini bahagian atas tubuhnya sudah tidak berlapik apa-apa lagi.

Sekali lagi mata mereka bersabung. Amara menggigit bibirnya. Pandangan Maleeq yang menikam wajahnya kini bukan lagi tatapan kosong namun tatapan yang penuh berahi.

Amara sedar, yang saat ini dia sudah kalah didalam permainan ini.

"Ahhh..." Amara mendesah ketika terasa kesejukan pada puting buah dadanya. Mulut Maleeq kini sudah melekat pada buah dada kirinya manakala tangan Maleeq meramas-ramas buah dada kanannya. Lidah Maleeq menguli puting buah dadanya yang semakin menegang.

Badan Amara melekuk kebelakang. Sukar untuk dia gambarkan perasaannya saat ini. Dia semakin hanyut di dalam gelora asmara yang diciptakan oleh Maleeq.

Mereka semakin hanyut. Kucupan dan belaian manja itu semakin rakus.

Tiba-tiba...

"Arghhh!!!"

UNRECOGNIZED WIFE (18+) - EBOOKWhere stories live. Discover now