"Why you so rough baby? Hmpphh! Ahhh fuck baby... ahhh ahhh ahhh..."
Syamira mendesah penuh ghairah ketika cipapnya dihentak kuat oleh Maleeq. Tiba sahaja di parking lot, dia segera meminta Syamira datang kekeretanya. Maleeq mahu meredakan gelora ghairahnya yang terbantut kerana kejadian didapur rumahnya tadi.
Daging kental miliknya menegang tegak sepanjang perjalanan kepejabat. Dia sudah tidak tahan lagi. Hanya Syamira yang terlintas difikirannya. Wajarlah kerana gadis itu kekasihnya.
Tubuh Syamira melantun-lantun saat Maleeq menyantak cipapnya kuat. Bersungguh-sungguh Maleeq mendayung keluar masuk. Dia perlu melunaskan hajat yang terpendam itu.
"Because I miss you so much..." luah Maleeq. Tangannya diletakkan pada batang tengkuk Syamira, seolah-olah mencekik sambil ibu jarinya dimasukkan kedalam mulut Syamira.
Terpejam rapat mata Syamira menerima tujahan yang penuh semangat itu. Dia membuka lebar kakinya kepada Maleeq. Walaupun ruang sempit didalam kereta, hal itu tidak menghalang mereka untuk berasmara penuh ghairah. Kelakian Maleeq yang sentiasa memenuhi kehendak nafsu Syamira tidak pernah mengecewakan walaupun dalam pelbagai keadaan.
"Sedap sayang? You like it?" Soal Maleeq penuh ghairah.
"Yes yes ohh fuck baby... so good baby... so good..."
"Bangun sayang. Ride me,"
Maleeq beralih kearah kerusi penumpang belakang. Seluar miliknya sudah dibuka habis, meninggalkan hanya baju pada bahagian atas badannya. Kotenya yang mencanak tegak itu dibelai sementara menunggu Syamira datang.
Dengan senyuman menggoda, Syamira memanjat tubuh Maleeq. Skirt pendek milik gadis itu sudah ditanggalkan sejak awal tadi, kini blouse yang tersarung ditubuhnya juga ditanggalkan. Syamira mengambil alih pada kote Maleeq, dipegang kote itu dan perlahan-lahan dia menurunkan bontotnya menelan habis kote Maleeq kedalam cipapnya. Syamira menolak tubuh Maleeq supaya bersandar pada kerusi. Dia mengeselkan tubuh bogelnya pada Maleeq.
Syamira mula bergerak turun naik. Desahan manjanya diselang seli dengan pergerakkan keluar masuk kote Maleeq didalam cipapnya. Semakin lama semakin laju.
Maleeq merengus kasar. Dia membantu Syamira bergerak turun naik dengan memegang bontot gadis itu.
"Erghh I'm coming... I'm coming..." Maleeq mengerang kuat.
"Baby...Baby...together... Ahhhhhh..." Syamira menarik tubuh Maleeq rapat padanya. Tangannya melingkar pada leher Maleeq.
Badannya mula menggeletar dan kote Maleeq juga terasa berdenyut-denyut didalam cipapnya.
"Fuck..."
Mujurlah sempat dia mengeluarkan kotenya daripada lubang cipap Syamira dan terus memancutkan air nikmatnya pada perut Syamira. Kerana tergesa-gesa, tidak sempat Maleeq hendak menyarungkan kondom seperti selalu.
"Baby... You ganas sangatlah hari ni,"
Rengekkan Syamira membuatkan Maleeq tersungging senyum. Sambil membetulkan seluarnya, Maleeq membalas.
"Kan I dah cakap I rindu you. Sehari tak jumpa macam setahun tau," balas Maleeq.
"You ni! Mengada tau!" Tersipu-sipu malu Syamira apabila mendengar luahan hati Maleeq.
Maleeq hanya membalas dengan senyuman. Dia mencapai sehelai tisu dan menghulurkannya pada Syamira untuk mengelap sisa air mani yang ditembak keatas perutnya tadi.
Jikalah dia tahu apa sebenarnya terjadi...
Maleeq berdiri tegak dihadapan pintu rumahnya. Dia menarik nafas panjang sebelum menolak daun pintu utama rumahnya.
Fuh... lega kerana tiada kelibat Amara diruang tamu seperti selalu. Dia masih belum bersedia untuk bertemu dengan Amara setelah kejadian pagi tadi. Bimbang jika dia terus menerus hilang kawalan. Maleeq mahu terus setia kepada Syamira. Jujurnya dia merasa bersalah pada Syamira.
Segera Maleeq menapak menaiki tangga menuju kebilik tidurnya. Dia perlu mandi segera. Melekit tubuhnya setelah seharian berada diluar. Sengaja dia balik agak lewat supaya tidak bertembung dengan Amara.
Setiap lekuk tubuh gadis itu masih terasa ditangannya. Memori otot tangannya tidak dapat melupakan lagi sentuhan hangat itu. Siksa batinnya kerana seharian dia asyik teringatkan pada apa yang telah terjadi.
Mindanya kembali mengulang tayang kejadian tadi. Termasuk tadi, sudah dua kali dia melumat bibir merah milik isterinya. Bibir yang lembut dan manis. Cuma pagi tadi apa yang terjadi antara mereka lebih hangat. Dia juga tidak menyangka sebegitu jauh dia hanyut. Menyentuh tubuh Amara dan menghisap tetek gebu Amara. Nafas Amara yang memberat dan keluhan manja Amara membuatkan dia leka.
Tanpa sedar, jarinya naik menyentuh bibirnya sendiri. Maleeq tersungging senyum.
Hmm... manis, rasa strawberry...
Tok tok tok
Lamunan Maleeq terganggu dengan ketukan pada pintu biliknya. Keningnya berkerut seribu namun tetap juga kakinya melangkah menuju kearah pintu bilik.
Wajah bersih dan segar Amara terpacul dihadapan pintu biliknya. Maleeq tidak bersuara, dia hanya mengjungkitkan keningnya pada Amara.
Amara tergamam. Terkebil-kebil matanya dengan pemandangan yang terhidang didepan matanya. Lidahnya kelu padahal sebelum datang kebilik Maleeq dia sudah memikirkan beberapa potong ayat untuk diberitahu pada Maleeq.
"Hello?" Maleeq melambai-lambai tangannya dihadapan muka Amara. Makin aneh apabila dia melihat Amara terdiam.
"Saya mula kerja esok," Amara memulakan bicara.
"Then?" Soal Maleeq. Bahunya disandarkan pada dinding pintu.
Amara menggigit bibirnya tanpa sedar. Pertama kalinya dia melihat tubuh Maleeq tanpa berlapik. Jantungnya berdegup kencang. Dia tidak pernah melihat tubuh lelaki tegap dihadapan matanya sebegini dekat. Ketulan-ketulan pada tubuh Maleeq kelihatan begitu mengancam.
Hujung bibir Maleeq terjungkit naik. Matanya dapat menangkap lirikan mata Amara pada tubuhnya yang terdedah.
"Do you like what you see?"
Amara bagaikan tersentak. Dia berdeham kecil sebelum melarikan pandangan. Cis! Tak guna punya Maleeq.
"Tumpangkan saya. My Car masih dekat rumah Papa dan Mama. Esok baru driver Papa akan hantar ke office," senafas Amara memberitahu Maleeq tentang tujuan utamanya datang kebilik Maleeq. Bukan niatnya datang untuk melihat badan Maleeq!
"Okay. 7AM sharp. Aku tak suka orang buang masa,"
"Thank you," ucap Amara dan dia terus berlalu masuk kedalam bilik tidurnya. Tidak mahu berlama-lama disitu. Siksa matanya!
Masuk sahaja kebilik tidur, Amara terus menghumbankan dirinya pada katil. Mukanya ditekap pada bantal.
Argh! Kenapa seksi sangat?
Jantungnya benar-benar seperti mahu meledak. Terasa darahnya mengalir keseluruh tubuhnya dan mukanya terasa panas.
Amara membalikkan tubuhnya. Tangannya naik menyentuh dada. Terasa degupan jantungnya yang berentak laju. Kemudian tangannya naik menyentuh pipi yang berbahang.
Dia menarik nafas dalam.
Maleeq kelihatan kacak.
Dan seksi.
Dia menggigit bibir lagi.
Ada rasa aneh yang menyelinap didalam dirinya.
YOU ARE READING
UNRECOGNIZED WIFE (18+) - EBOOK
RomanceMaleeq x Amara PEMBACA MATANG SAHAJA CONTAINS 18+ SCENE