"Fuck... I wanna kiss you,"
Tidak tahan lagi, Maleeq merapatkan wajahnya pada Amara. Bibir merah kebasahan Amara bagaikan memanggilnya untuk melumat bibir itu.
Tahu dimana Maleeq menuju, Amara membuka sedikit mulutnya. Saat bibir bertemu bibir, Amara mengatup rapat matanya. Menikmati kucupan mesra bibir Maleeq.
Dia terbuai pada belaian Maleeq.
Tangan turut merangkul leher Maleeq saat kedua belah tangan Maleeq sudah merangkul tubuhnya erat dan rapat kedada.
Maleeq memegang kepala isterinya. Kepala dimiringkan kekiri, manakala kepala Amara kekanan. Amara membuka mulutnya, lidah terjulur sedikit keluar, dia memberi full access pada ciuman yang bertaut dan semakin rakus. Apa yang merasuki mereka saat ini hanyalah nafsu.
Lidah menjulur masuk kedalam mulut Amara. Mereka berlawan lidah, saling bertukar liur. Begitu rakus dan ghairahnya ciuman itu, Amara tercungap-cungap. Maleeq memalingkan tubuh Amara kehadapan, pinggang gadis itu ditarik dan dadanya melekat pada belakang tubuh Amara.
Saat bibir Maleeq singgah pada bahunya yang terdedah, Amara mendongakkan kepalanya.
"Aahhh..." Amara mendesah halus. Getaran dan gelora ghairah yang dirasakan saat ini semakin memuncak.
Tangan itu, tangan Maleeq... meramas kedua belah teteknya. Dada Amara semakin sesak. Bahunya, lehernya, dihinggap oleh bibir itu.
"Ma-Maleeq..." terketar-ketar suara Amara memanggil Maleeq. Dia juga tidak pasti panggilan itu untuk apa namun bibirnya tidak mampu menuturkan kata-kata selain daripada itu.
"Hmm..."
Maleeq semakin hanyut. Bibirnya mengucup lagi leher dan bahu Amara.
Kringg kringg
Maleeq tersentak.
Deringan telefon bimbitnya memecahkan sensasi ghairah diantara mereka.
Amara juga bagaikan tersedar daripada lamunan.
Akibat malu, dia terus melarikan diri dan mengunci diri dibilik air.
Maleeq meraup muka. Kesal dengan dirinya yang hanyut.
Dengan berat hati dan rasa bersalah pada Amara, dia melangkah keluar dari bilik itu dan menjawab panggilan telefon bimbitnya.
Amara meletakkan tangan didada. Merasai degupan jantungnya yang kencang. Dia tidak tahu apa yang mendorongnya membalas kucupan Maleeq sebentar tadi. Dia tidak tahu apa yang terjadi. Tidak sedar akan semua itu. Hatinya... dirinya...
Amara memerhati keadaan sekeliling. Amat jarang dia menyertai majlis-majlis sebegini. Suasana terasa asing buatnya. Maleeq pula sejak awal tadi meninggalkan dia sendirian kerana sedang sibuk dibelakang tabir, turut turun tangan membantu pekerjanya bagi memastikan tiada sebarang masalah yang akan berlaku. Eloklah juga, tidaklah dia terasa semakin janggal. Adanya Maleeq disisinya mampu membuatkan dadanya bagai nak pecah.
Mujurlah juga Maleeq sudi menghantar beberapa orang untuk membantunya bersiap jika tidak pasti terkial-kial dirinya untuk memakai gaun yang tersarung ditubuhnya. Mengenangkan jelingan maut Syamira semasa Amara turun bersama Maleeq dari hotel sebentar tadi, naik meluak rasanya. Tidak kurang juga jelingan tajam yang Syamira lontarkan padanya setiap kali mereka bertemu mata.
Kau tahu tak yang boyfriend kau tu asyik nak cium aku je?
Juice orange yang terletak diatas meja dicapai oleh Amara. Diteguk perlahan sambil mata masih meliar melihat orang ramai. Model yang sedang berjalan Cat-Walk memperagakan baju tidak langsung menarik perhatian Amara. Dia tidak berminat, lebih baik dia menikmati hidangan buffet yang disediakan daripada membazir masanya untuk melihat baju-baju itu.
YOU ARE READING
UNRECOGNIZED WIFE (18+) - EBOOK
RomanceMaleeq x Amara PEMBACA MATANG SAHAJA CONTAINS 18+ SCENE