9

8 3 0
                                    

Za parę dni...

Na początku było trudno, ale Janek nie poddawał się. Ćwiczył codziennie i powoli odzyskiwał swoje umiejętności.

W końcu Janek był gotowy, żeby wrócić do wyścigów. Jego pierwszy wyścig po wypadku był bardzo emocjonujący. Janek wystartował z ostatniego miejsca, ale szybko zaczął wyprzedzać innych kierowców.

Komentator:I oto Janek rozpoczyna swój pierwszy wyścig po wypadku! Wystartował z ostatniego miejsca, ale już zaczyna wyprzedzać innych kierowców.

Tłum: Chodź, Janek! Możesz to zrobić!

Janek:(do siebie) Skup się, Janek. Możesz to zrobić.

Komentator: Janek jest już na piątym miejscu! Robi niesamowite postępy.

Tłum: Brawo, Janek! Jesteśmy z ciebie dumni!

Janek: (uśmiecha się) Dziękuję, dziękuję.

Komentator:Ostatnie okrążenie! Janek jest już na drugim miejscu i goni lidera!

Tłum:Janek! Jeszcze trochę!

Janek:(do siebie) Nie poddawaj się, Janek. Jesteś prawie na miejscu.

Komentator:I Janek wyprzedza lidera! Jest na pierwszym miejscu!

Tłum:Tak! Zrobiłeś to, Janek! Jesteś niesamowity!

Janek:(uśmiecha się i macha do tłumu) Dziękuję, dziękuję wszystkim.
Na ostatnim okrążeniu Janek był już na pierwszym miejscu. Przejechał linię mety jako zwycięzca, a tłum oszalał z radości.

Janek przejechał linię mety jako zwycięzca, a tłum oszalał z radości. Podniósł ręce w geście triumfu i uśmiechnął się szeroko. Z oczu płynęły mu łzy szczęścia.

Po wyścigu Janek został otoczony przez dziennikarzy, którzy chcieli poznać jego historię. Opowiedział im o wypadku, o swojej rehabilitacji i o tym, jak ciężko pracował, aby wrócić na szczyt.

"To było trudne", powiedział Janek, "ale nigdy się nie poddałem. Wiedziałem, że mogę to zrobić, jeśli tylko będę wierzył w siebie."

Jazda, jazda Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz