12

12 3 0
                                    

Pewnego dnia, po szczególnie trudnym wyścigu, Janek wrócił do domu i zastał Zuzannę czekającą na niego z kolacją.

Zrobiłam twój ulubiony makaron powiedziała.

Dziękuję, kochanie, powiedział Janek. Potrzebuję tego.

Usiedli do stołu i zaczęli jeść.

Jak ci poszło dzisiaj?, zapytała Zuzanna.

Było ciężko, ale dałem z siebie wszystko, odpowiedział Janek. Dzięki tobie udało mi się ukończyć wyścig.

Jestem z ciebie dumna, powiedziała Zuzanna. Wiem, że jesteś w stanie osiągnąć wszystko, czego tylko zechcesz.

Janek uśmiechnął się i pocałował Zuzannę. Dziękuję, kochanie, powiedział. Dzięki tobie wierzę w siebie.

Zuzanna była dla Janka nie tylko fanką, ale także najlepszą przyjaciółką i miłością jego życia. Była jego największym wsparciem i zawsze w niego wierzyła.

Janek i Zuzanna byli razem już od kilku lat. Ich miłość rosła z każdym dniem. Wiedzieli, że są sobie przeznaczeni.

Pewnego dnia, podczas romantycznej kolacji, Janek oświadczył się Zuzannie.

Zuzanno, czy wyjdziesz za mnie?- zapytał.

Zuzanna była zaskoczona, ale jednocześnie bardzo szczęśliwa. Tak, Janek, wyjdę za ciebie! - powiedziała.

Uścisnęli się mocno i pocałowali.

Będziesz moją żoną, powiedział Janek. Będziemy razem na zawsze.

Tak, będziemy razem na zawsze, powiedziała Zuzanna.

Jazda, jazda Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz