13

6 3 0
                                    

Za jakiś czas później...

Ceremonia ślubu Janka i Zuzanny odbyła się w pięknym ogrodzie, otoczonym przez kwitnące kwiaty i zielone drzewa. Goście ubrani byli w eleganckie stroje, a atmosfera była pełna miłości i radości.

Zuzanna wyglądała olśniewająco w swojej białej sukni ślubnej, która miała długie koronkowe rękawy i tren. Jej włosy były upięte w elegancki kok, a na głowie miała welon.

Janek przystojny w swoim czarnym garniturze i krawacie. Wyglądał na szczęśliwego i podekscytowanego.

Ceremonię poprowadził przyjaciel rodziny, który znał Janka i Zuzannę od wielu lat. Powiedział kilka pięknych słów o ich miłości i zaangażowaniu.

Janek i Zuzanna wymienili się wzruszającymi ślubami, które sprawiły, że wszyscy goście mieli łzy w oczach. Obiecali sobie miłość, wierność i wsparcie przez wszystkie dni swojego życia.

Po ceremonii goście rzucili w stronę nowożeńców płatki róż i ryż, życząc im szczęścia i pomyślności.

Janek i Zuzanna byli zachwyceni swoją ceremonią ślubną. Był to dzień, który zapamiętają do końca życia.

**Przyjaciel rodziny : Drodzy goście, zebraliśmy się tutaj dzisiaj, aby być świadkami ślubu Janka i Zuzanny. Miłość, którą się darzą, jest inspiracją dla nas wszystkich.

**Janek: Zuzanno, odkąd cię poznałem, moje życie zmieniło się na zawsze. Jesteś najwspanialszą kobietą, jaką znam, i nie wyobrażam sobie życia bez ciebie. Czy wyjdziesz za mnie?

**Zuzanna: Tak, Janku, wyjdę za ciebie.

**Oficjant: Czy przysięgasz kochać i szanować Zuzannę przez wszystkie dni swojego życia, na dobre i na złe, w zdrowiu i w chorobie?

**Janek:Przysięgam.

**Oficjant: Czy przysięgasz kochać i szanować Janka przez wszystkie dni swojego życia, na dobre i na złe, w zdrowiu i w chorobie?

**Zuzanna:Przysięgam.

**Oficjant: Ogłaszam was mężem i żoną. Możesz pocałować pannę młodą.

**Janek: (całuje Zuzannę)

**Goście:(rzucają płatki róż i ryż)

Po ceremonii ślubnej Janek i Zuzanna udali się na wesele, które odbyło się w eleganckiej sali balowej. Sala była pięknie udekorowana kwiatami i świecami, a atmosfera była pełna radości i świętowania.

Goście bawili się przy muzyce na żywo i delektowali się pysznym jedzeniem i napojami. Janek i Zuzanna spędzili wieczór tańcząc, rozmawiając z gośćmi i ciesząc się swoją pierwszą nocą jako mąż i żona.

W pewnym momencie wieczoru Janek poprosił Zuzannę do tańca. Zatańczyli razem romantyczny walc, a wszyscy goście patrzyli na nich z zachwytem.

Po pierwszym tańcu Janek i Zuzanna odcięli weselny tort. Tort był pięciopiętrowy i ozdobiony białymi różami i złotymi listkami. Janek i Zuzanna nakarmili się nawzajem pierwszym kawałkiem tortu, a następnie podzielili się nim z gośćmi.

Wesele trwało do późnych godzin nocnych, a Janek i Zuzanna bawili się całą noc. Był to dzień, który zapamiętają do końca życia.

Jazda, jazda Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz