Podczas gdy Janek świętował swoje zwycięstwo w Formule 1, w jego sercu była jedna osoba, o której nie mógł przestać myśleć - Zuzanna.
Skąs kojarzył tą dziewczyne, tak nie raz słyszał jak ktoś ją wolał.Zuzanna była dziewczyną, która oglądała większość jego wyścigów. Janek zwrócił na nią uwagę, ponieważ zawsze była w pierwszym rzędzie, trzymając jego zdjęcie i kibicując mu z całego serca.
Pewnego dnia, po wyścigu, Zuzanna zebrała się na odwagę i podeszła do Janka.
Janek stał przy swoim samochodzie wyścigowym, rozdając autografy fanom. Zuzanna stała w pierwszym rzędzie, trzymając jego zdjęcie i uśmiechając się szeroko. Kiedy nadeszła jej kolej, podała Jankowi zdjęcie i powiedziała:
-Przepraszam, czy mógłbyś mi dać autograf ?- zapytała nieśmiało.
Janek uśmiechnął się i wziął od niej zdjęcie.
-Oczywiście" - powiedział. Jak masz na imię?
-Zuzanna- odpowiedziała.
-Miło mi cię poznać, Zuzanno - powiedział Janek. Dziękuję za kibicowanie.
Zuzanna zarumieniła się i powiedziała.
-1To nic takiego.
Jestem twoją wielką fanką.Janek i Zuzanna rozmawiali przez chwilę, a Janek odkrył, że jest inteligentna, zabawna i ma takie same zainteresowania jak on.
Janek i Zuzanna rozmawiali przez chwilę, a Janek odkrył, że jest inteligentna, zabawna i ma takie same zainteresowania jak on.-Szkoda, że nie mamy więcej czasu na rozmowę" - powiedział Janek. Może wymienimy się numerami telefonów?
-Chętnie- powiedziała Zuzanna.
Wymienili się numerami i Janek obiecał, że zadzwoni do niej wkrótce.
Zuzanna odeszła, a Janek patrzył za nią, aż zniknęła w tłumie. Czuł, że poznał kogoś wyjątkowego i nie mógł się doczekać, aby ją lepiej poznać.
Janek i Zuzanna szybko stali się nierozłączni. Spędzali razem każdą wolną chwilę, rozmawiając, śmiejąc się i dzieląc się swoimi pasjami. Janek uwielbiał inteligencję i poczucie humoru Zuzanny, a Zuzanna była pod wrażeniem jego talentu i determinacji na torze wyścigowym.Janek zwrócił uwagę na Zuzannę, ponieważ była wyjątkowo piękna, ale także dlatego, że miała w sobie coś, co go przyciągało. Była inteligentna, zabawna i miała takie same zainteresowania jak on.
CZYTASZ
Jazda, jazda
RandomJan, młody pasjonat samochodów, otrzymuje niespodziewanie stary samochód. Podczas pierwszej przejażdżki poznaje Adama, doświadczonego kierowcę wyścigowego, który wprowadza go do świata wyścigów. Po tygodniach przygotowań Jan bierze udział w swoim pi...