6

23 7 0
                                    

*****
Julia uśmiechnęła się. Była podekscytowana i wdzięczna za tę możliwość. Wiedziała, że będzie musiała ciężko pracować, ale była pewna, że sobie poradzi.

-Dziękuję za zaufanie - powiedziała. Nie zawiodę cię.

-Wiem, że nie zawiedziesz_ powiedział Adam. Powodzenia.

Julia wyszła z gabinetu Adama, czując się podekscytowana i zmotywowana. Wiedziała, że czeka ją wiele ciężkiej pracy, ale była gotowa na wyzwanie.

Julia wróciła do swojego biurka i od razu zabrała się do pracy. Była podekscytowana możliwością awansu, ale wiedziała, że musi ciężko pracować, aby udowodnić, że zasługuje na tę rolę.

Przez następne kilka tygodni Julia poświęciła się swojej pracy. Pracowała długie godziny, często zostając w biurze do późna w nocy. Była zdeterminowana, aby pokazać swojemu szefowi, że jest gotowa na wyzwanie.

Pewnego dnia Julia pracowała nad prezentacją dla swojego zespołu, gdy do jej biurka podszedł Adam.

-Jak idzie praca? - zapytał.

-Dobrze- powiedziała Julia. Właśnie kończę prezentację.

-Świetnie - powiedział Adam. Szef chce cię zobaczyć w swoim gabinecie.

-Teraz?- zapytała Julia.

-Tak - powiedział Adam. Powiedział, że to ważne.

Julia wzięła głęboki oddech i poszła do gabinetu swojego szefa.

-Wejdź. - powiedział jej szef.

Julia weszła do gabinetu i usiadła naprzeciwko swojego szefa.

-Mam dla ciebie dobre wieści- powiedział jej szef. Postanowiliśmy awansować cię .

-Wow - powiedziała Julia. To niesamowite!qqq

-Zasługujesz na to - powiedział jej szef. Jesteś ciężko pracująca, inteligentna i masz świetne umiejętności interpersonalne.

-Dziękuję - powiedziała Julia. Jestem bardzo podekscytowana tą możliwością.

-Wiem, że będziesz świetna. powiedział jej szef. Powodzenia.

Julia wyszła z gabinetu swojego szefa, czując się podekscytowana i zmotywowana. Wiedziała, że czeka ją wiele ciężkiej pracy, ale była gotowa na wyzwanie.

Julia wróciła do swojego biurka i zaczęła planować swoją wartość. Wiedziała, że będzie musiała ciężko pracować, aby udowodnić, że zasługuje na to , ale była pewna, że sobie poradzi.

Ogniste pożądanie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz