Właśnie minął miesiąc, odkąd Julia zaczęła pracę w kancelarii prawniczej. Początkowo czuła się trochę zagubiona i przytłoczona, ale dzięki wsparciu Adama i innych współpracowników szybko się zaaklimatyzowała.
Adam okazał się nie tylko kompetentnym prawnikiem, ale także wspaniałym mentorem i przyjacielem. Spędzali dużo czasu razem, omawiając sprawy i wymieniając się pomysłami. Julia doceniała jego wiedzę i doświadczenie, a także jego poczucie humoru i pozytywne nastawienie.
Pewnego dnia, po szczególnie ciężkim dniu w pracy, Adam zaprosił Julię na kawę. Julia z radością się zgodziła. Siedzieli w kawiarni i rozmawiali o wszystkim, od prawa po ich ulubione filmy. Julia czuła się przy Adamie swobodnie i szczęśliwa.
*Julia:Adam, jesteś niesamowitym prawnikiem.
*Adam: Dziękuję, Julia. Doceniam to.
*Julia: Ale jesteś też świetnym przyjacielem.
*Adam: (uśmiecha się) Cieszę się, że tak myślisz.
*Julia: (bierze głęboki oddech) Adam, muszę ci coś powiedzieć.
*Adam: Słucham.
*Julia:Zakochałam się w tobie.
Adam był zaskoczony, ale także uradowany. Ujął Julię za rękę.
*Adam: Julia, ja też się w tobie zakochałem.
Objęli się i pocałowali.
*Julia: Ale musimy być ostrożni. Nie możemy pozwolić, żeby ktoś się o nas dowiedział.
*Adam: Masz rację. Musimy chronić to, co mamy.
Od tamtej pory Julia i Adam spotykali się potajemnie, starając się nie wzbudzać podejrzeń współpracowników. Ich miłość rosła z każdym dniem, a oni byli coraz bardziej szczęśliwi.
Julia i Adam siedzieli w przytulnej kawiarni, ukrytej w bocznej uliczce. Atmosfera była ciepła i przyjazna, a zapach świeżo parzonej kawy wypełniał powietrze.
Julia była ubrana w elegancki czarny kostium, który podkreślał jej szczupłą sylwetkę. Miała na sobie białą jedwabną bluzkę i czarne szpilki. Jej włosy były związane w schludny kok, a makijaż był delikatny i naturalny.
Adam miał na sobie granatowy garnitur, białą koszulę i bordowy krawat. Wyglądał przystojnie i profesjonalnie.
Siedzieli przy małym stoliku w kącie kawiarni. Światło z okna padało na ich twarze, podkreślając ich szczęście i radość.
Julia i Adam trzymali się za ręce i patrzyli sobie w oczy. Byli pochłonięci rozmową i zapomnieli o całym świecie. Czuli się, jakby byli sami na świecie.
Ich strój i otoczenie odzwierciedlały ich nastrój. Byli eleganccy i profesjonalni, ale jednocześnie czuli się swobodnie i szczęśliwi. Kawiarnia była przytulna i intymna, co sprzyjało ich romantycznej rozmowie.
Julia i Adam rozmawiali przez wiele godzin, dzieląc się swoimi marzeniami, obawami i aspiracjami. Czuli się, jakby znali się od zawsze.
*Julia:Adam, jestem taka szczęśliwa, że cię poznałam.
*Adam:Ja też, Julia. Czuję, jakbym w końcu znalazł kogoś, kto mnie naprawdę rozumie.
*Julia:Wiem, co masz na myśli. Czuję to samo.
Nagle Julia spojrzała na zegarek.
*Julia: Ojej, muszę już iść.
*Adam: Już?
*Julia: Tak, mam jeszcze trochę pracy do zrobienia.
*Adam: Rozumiem. Ale może moglibyśmy spotkać się później?
*Julia:Chciałabym. Gdzie?
*Adam: Może w tym samym miejscu? O tej samej porze?
*Julia: Brzmi dobrze.
Uśmiechnęli się do siebie i pocałowali się.
*Julia:Do zobaczenia później.
*Adam:Do zobaczenia.
Julia wyszła z kawiarni i ruszyła w stronę biura. Była szczęśliwa i podekscytowana myślą o ponownym spotkaniu z Adamem
CZYTASZ
Ogniste pożądanie
RomanceOgniste Pożądanie to historia młodej dziewczyny rozpoczynającej pracę u przystojnego prawnika, gdzie między nimi wybucha namiętny romans. Intrygujące połączenie pracy, emocji i tajemniczych zakamarków prawa sprawia, że ta historia obiecuje gorące e...